dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) kolejnictwo (9) skm warszawa (9) PKP (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Koleje w Turkmenistanie

wg Wikimedia


 Redakcja pisze list do władz Turkmenistanu by przekazały odpowiedzialność za kolejowe połączenia lokalne i regionalne do władz prowincji. Proponujemy by te prowincje miały obowiązek organizować i finansować ruch regionalny i lokalny na liniach kolejowych, z wpływów podatkowych. Sugerujemy aby zakupiono używany tabor kolejowy np. z Czech, zmieniono jego rozstaw na szerokie tory. W Europie ruch jest bardzo częsty na liniach kolei, natomiast w Turkmenistanie tylko na jednej linii ze stolicy kraju do Mary pociągów jest kilka w ciągu dnia, normą jest 1 pociąg dziennie. Brakuje ogromnej ilości taboru, głównie Diesel Multiple Unit. Połączenia lokalne, jeśli były, już wstrzymano, np. linię Mary- Sarahs (32 tys. mieszkańców). Pociągi nie kursują do Magdanly (44500 mieszkańców), chociaż to duże miasto. Köýtendag także powinno mieć połączenia kolei, w Europie jest to normą. Do centrum Köneürgenç - 37000 mieszkańców- także prowadzi bocznica kolei, i miasto powinno mieć połączenia kolejowe do samego ścisłego centrum miasta, skoro taki tor istnieje. Saparmyrat Türkmenbaşy - 20000 mieszkańców- także straciło połączenia kolei. Europejską normą jest 5-8 połączeń regionalnych pociągów dziennie. 

Posted by Adam Phoo on 04:42. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Koleje w Turkmenistanie

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery