dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytanie- opinia władz miasta Lublin do propozycji rewitalizacji, naprawy miejskiego transportu szynowego

do UM Lublin
Pytanie- opinia władz miasta do propozycji rewitalizacji, naprawy miejskiego transportu szynowego


Dzień dobry,
Co UML planuje w związku z siecią miejską? Były różne propozycje, kolej miejska działała w przeszłości jako próba. Niemniej sprawy idą w nieco inną stronę:
Zlikwidowano dworzec kolejowy w dzielnicy Wrotków:
Opis: https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=12144&okno=start
Był również taki przystanek Lublin Zemborzyce Zalew i niedawno zlikwidowano go.
Opis: https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=stacje&id=3895&okno=start
Dlaczego UM nie zamierza wykorzystać peronów transportu szynowego miejskiego i są one likwidowane?
List w sprawie:


Szanowny Panie Redaktorze,

 

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez PKP PLK SA, likwidacja peronów przystanku Lublin Zalew wynika z braku planów wykorzystania tej infrastruktury przez organizatora przewozów. Prace w zakresie likwidacji infrastruktury pasażerskiej będą jedynie kontynuacją wcześniej prowadzonych prac na tym nieczynnym peronie.

 

Stanowisko samorządów w żaden sposób nie wskazało na zamiar wykorzystywania peronu.

 

Z poważaniem

 

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa


Czy UM może wystąpić do PKP PLK o odbudowę dworców kolejowych Wrotków, Zalew- na linii do Zemborzyc, dla usług kolei miejskiej?
Czy UM wystąpi do PKP PLK z wnioskiem o budowę przystanku Węglin Południowy w związku z rozrostem sieci osadniczej miasta?
  Pytanie o skomunikowanie dzielnicy Wrotków i wykorzystanie peronu IV:
Jaka jest możliwość wykorzystania dla kolei aglomeracyjnej:
- peronu IV w Lublinie przy skwerze Chrostowskiej i ul. Garbarskiej dla usługi:
1) spalinowej kolei aglomeracyjnej dla dowozu pracowników do miejsc pracy, kursującej na trasie Lublin Główny- torem po bocznicy do dzielnicy Wrotków, z przystankami na ul. Wrotkowskiej, Przy Bocznicy, Energetyków, Zemborzyckiej, St. Lema, końcowy przystanek: Dziesiąta.
2) spalinowej kolei aglomeracyjnej kursującej na trasie Lublin Gł- Lublin Płn.- Zadębie- Ponikwoda- Rudnik- Ciecierzyn- Bystrzyca- Niemice po torze do fabryki PPMB - nowy peron przy bocznicy do fabryki aby nie blokować toru zasadniczego.
Jakie są możliwości wykorzystania bocznic: 1) do składowiska odpadów w Lublinie 2) do PPMB w Niemicach - dla kursów kolei podmiejskiej?
Pytanie o dworzec Tatary przy ul. Chemicznej, w pobliżu Galerii Lubelskiej
Opis pokazuje 1 peron- gdzie on się znajduje? Czy można go wykorzystać? Żaden podciąg tu nie staje.
Czy można wykonać na linii nr 67 szereg nowych przystanków kolei miejskiej?

Poprzedni wniosek redakcji- prośba o opinię:
Wnoszę aby w ramach Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej kursowały początkowo "pociągi lotniskowe", które byłyby przedłużone z dworca głównego do stacji Motycz ze zmianą kierunku na stacji Lublin Zemborzyce. Dla ruchu aglomeracyjnego odbudowanoby przystanek na północ od dzielnicy Zemborzyce.- Lublin Zalew, oraz dworzec Wrotków.

Kolej kursowałaby poczatkowo kilka razy dziennie, jako test usługi.

 
Proponowana zmiana trasy usługi:

Motycz
Stasin Płn.
Lublin Wschód
Lublin Zalew - nowy przystanek, odbudowa
Lublin Zemborzyce zmiana kierunku
Lublin Główny
Lublin Północny
Świdnik Miasto
Lublin Airport

 
--
Pozdrawiam
Adam Fularz
www.polishnews.pl
Dol.Ziel. 24a Ziel. Gora

Posted by Telewizja Opera on 23:32. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytanie- opinia władz miasta Lublin do propozycji rewitalizacji, naprawy miejskiego transportu szynowego

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery