dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Jak zmarnowano 150- 200 mln PLN

Ostatnio- tydzień- dwa tygodnie temu jechałem koleją z Poznania w stronę Wrocławia i powitał mnie widok pracowników demontujących torowisko, które jeszcze 20 lat temu miało być częścią miejscowego systemu S-bahn/ SKM. Monopolista infrastrukturalny najwyraźniej nie ma pieniędzy i rozbiera kompletną infrastrukturę, aby wyżywić urzędników. Reformy kolei po polsku. Potem- za 10- 20 lat- ktoś wyda 500 czy 600 mln by odtworzyć to torowisko. Miło byłoby ustalić winnych- kto o tej nowej fali rozbiórek torów w centrach miast decyduje? Minister?

Pokaż Jak zmarnowano 150- 200 mln PLN na większej mapie

Posted by Adam Phoo on 01:10. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Jak zmarnowano 150- 200 mln PLN

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery