dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Krytyka dot. tekstu "Ryanair na rynku lotniczym jest jak lis wpuszczony do kurnika"

Do Pan Marcin Walkow, Grupa Onet
Krytyka dot. "Ryanair na rynku lotniczym jest jak lis wpuszczony do kurnika"

Szanowny Panie,
Publikuje Pan, w czasach dominacji etatystów, wywiad który podważa idee wolnego rynku. Pan walczy z duopolem na rzecz monopolu- przynajmniej takie odniosłem odczucie po lekturze tekstu Pana autorstwa.

Jako wolnorynkowy ekonomista protestuję przeciwko walce z konkurencją lotnisk na rynku, a takie teksty Pan bezrefleksyjnie i bez komentarza przepuszcza do publikacji.

W Pana tekście (to Pan go redagował, komentował)- czytam "Powinniśmy szanować publiczne pieniądze, które wydaliśmy m.in. na budowę Lotniska Chopina i Modlina. Te dwa porty lotnicze powinny ze sobą współpracować, a nie rywalizować."- i jest to wypowiedź p. Jacka Krawczyka, który, indagowany przez Pana, wcale nie ukrywa że reprezentuje interesy swego niedawnego pracodawcy- czyli linii lotniczych LOT, dla których drugie lotnisko jest kłopotem i konkurencją.

Takie wypowiedzi nie powinny pozostać bez reakcji ze strony prowadzącego wywiad- ale to jest tylko moja ocena. Prowadząc wywiad, ja bym na taką wypowiedź zareagował rozmową z osobą udzielającą mi wywiadu, czy ograniczenie konkurencji na rynku aby napewno dobrze służy samemu rynkowi? W tekście przywoływany jest przykład Stambułu- tam przecież - z tego co wiem- nikt nie ogranicza sztucznie konkurencji lotnisk. 

Chętnie bym polemizował z p. Krawczykiem. Jestem wielkim zwolennikiem konkurencji lotnisk i od lat namawiam do budowy konkurencyjnych lotnisk.
 
Pozdrawiam.

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 00:13. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Krytyka dot. tekstu "Ryanair na rynku lotniczym jest jak lis wpuszczony do kurnika"

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery