dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytania do KPRM- dot. polityki ludobójstwa słabszych użytkowników dróg publicznych

Pytania do KPRM

dot. polityki ludobójstwa słabszych użytkowników dróg publicznych

Szanowni Państwo. 
W Polsce dokonano ludobójstwa tysięcy osób, w sposób wątpliwy morlanie. Dokonano drastyczej redukcji polskiego PKB (ludobójstwo to strata PKB który nie powstanie w wyniku śmierci) w imię rozwoju motoryzacji indywidualnej. Zabito wiele tysięcy osób dla watpliwych celów które można osiągnąć w inny, zrównoważony sposób, bez zabijania kogokolwiek.

Czy władze RP zamierzają umożliwić dyskusję nad zmianą prawa o ruchu drogowym? W Polsce nawet nie jestem w stanie ustalić kto odpowiada za obecne przepisy. MSWiA wskazuje na MI, zaś MI wskazuje na MSWiA. 

Mam wrażenie że mają Państwo "ludobójczy bałagan". Do tego przez rok czy dwa coś się proponuje, a nagle ktoś wywraca cały stolik proponowanych zmian w prawie nadal stawiając na dość ludobójcze polityki. Nie wiadomo, kto to jest, bo debata jest niejawna i zakulisowa. 

Czy można otrzymać informację o przebiegu tych prac legislacyjnych? Czy mogą Państwo te propozycje zmian w prwie  o ruchu drogowym dyskutować w sposób jawny? Nie chcemy by ktoś dał np. lapówkę celem kontynuowania praktyk ludobójstwa ponieważ na ludobójstwie na drogach zarabiają jakieś firmy...

Myślę że zatrudniają Państwo osoby bez znajomości przepisów prawa oraz osoby o cechach ludobójców, czego efektem jest wątpliwa moralnie rekordowa śmierrtelność na drogach w tej jurysdykcji. Są miasta gdzie odnotowano rekordy śmiertelności w przeliczeniu na 1000 mieszk., jak Nowy Sącz. 

Po stronie niemieckiej jest znacznie mniej wypadków drogowych i prawo jest odmienne.  Oto jego opis:


Poza tym poszukaj sobie 30km/h lub Tempo 30 Zonen Powyżej masz jeden przykładowy obrazek.
Jakbyś jednak wolał język polski to:
https://www.prawodrogowe.pl/informacje/statystyka/niemcy-pieszy-chroniony-przed-wejsciem-na-jezdnie-jednak-nie-na-

Przejścia dla pieszych. Pieszy jest chroniony już w trakcie zbliżania się do przejścia dla pieszych z wyraźnym zamiarem przejścia. Pojazdy (z wyjątkiem szynowych) muszą umożliwić przekroczenie jezdni pieszym i osobom poruszającym się wózkami inwalidzkimi, cały czas gdy widocznym jest ich zamiar skorzystania z przejścia. Tu trzeba dodać natychmiast, iż przejścia dla pieszych wolno tworzyć jedynie w obrębie obszaru zabudowanego i nie na ulicach, na których dozwolona jest prędkość powyżej 50 km/h.Czyli inaczej pierwszeństwo piesi mają przed i na przejściach w obszarach zabudowanych i najczęściej tam, gdzie prędkość wynosi 30 m/h. Na pozostałych przejściach piesi tego pierwszeństwa nie mają.Spotkamy tu dwa typy przejść dla pieszych: tradycyjna zebrę, oznaczoną znakami drogowymi, oświetloną i tu obowiązuje ochrona pieszego, przed wejściem (4-6 m). Zebry budowane są na obszarach zabudowanych i tam gdzie prędkość jest uspokojona. Drugi rodzaj przejść to tzw. bród -Fußgängerfurt. Charakteryzuje się miejscowym obniżeniem chodnika do poziomu jezdni i z reguły azylem między pasami. Nie jest oznaczone znakami pionowymi i nie obejmuje ochroną pieszego przed przejściem.

W dniu piątek, 19 czerwca 2020 Adam Fularz <adam na s. wieczorna.pl> napisał(a):

Do MSWIA

Szanowni Państwo,
Kto i dlaczego zmienił plany dotyczące unifikacji przepisów prawa o ruchu drogowym? Internauci z portalu wykop.pl podsumowali tak Państwa plany: 

Niemcy
Pierwszeństwo pieszych
Przejścia tylko na drogach z limitem max 50 km/h
Zakaz tworzenia przejść przez drogi z dwoma pasami w jednym kierunku
Możliwość przechodzenia przez drogi dwujezdniowe poza przejście, nawet tworzone są w tym celu obniżenia krawężników
Bardzo mało przejść dla pieszych

Polska (po zmianach)
Pierwszeństwo pieszych
Przejścia na drogach z limitem 70 a czasem i nawet prędkość nie jest przed przejściem obniżana
Przejścia przez drogi z dwoma i więcej pasami w jednym kierunku
Brak możliwość przechodzenia przez drogi dwujezdniowe poza przejściem
Bardzo dużo przejść dla pieszych, przejścia tuż obok siebie




-- 
Pozdrawiam,
Adam Fularz

Posted by Telewizja Opera on 03:28. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytania do KPRM- dot. polityki ludobójstwa słabszych użytkowników dróg publicznych

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery