dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytania prasowe do Radnych m. Gliwice- rozbiórka Trasy Średnicowej na obszarze śródmieścia miasta


do UM Gliwice
do Radni Miasta Gliwice
Pytania prasowe

dot. Pytania prasowe do Radnych m. Gliwice- rozbiórka Trasy Średnicowej na obszarze śródmieścia miasta

- Poprzednie władze miasta w osobie pana Frankiewicza, chyba przez złe planowanie przestrzenne, rodem sprzed półwiecza, zrealizowały inwestycję -"Drogowa Trasa Średnicowa" która- wzorem bardziej rozwiniętej części świata- powinna być natychmiast zarzucona. Dziś śródmiejskie arterie w centrach miast - takie jak budowana właśnie w Gliwicach- są rozbierane w ramach ożywiania i rewitalizacji centrów miast. Istnieje szereg miast które rozebrały w swoich centrach- całkiem  niedawno - podobne "inwestycje" z lat 60-tych i 70-tych XX wieku. Zrewitalizowane tereny przeznaczono na parki, tereny wypoczynkowe. W Seulu ostatnio podjęto decyzję o likwidacji estakad  Cheonggyecheon oraz innych tras szybkiego ruchu. Spowodowało to ożywienie śródmieścia miasta. Tymczasem w Gliwicach zrealizowano niemodne już koncepcje, które sądzę, że pochodzą z lat 60-tych lub 70-tych, podobnie jak pomysł rozbiórki sieci tramwajowej w momencie gdy np. Olsztyn rozpoczynał odbudowę swojej sieci tramwajowej. 

Czy Drogową Trasę Średnicową zamieniliby Państwo na powrót w śródmiejski zbiornik wodny, urządzając- waterfront podobnie piękny, jak przed wojną? Czy możliwa jest rozbiórka Trasy Średnicowej na obszarze śródmieścia miasta? Czy Rada Miasta wyraża zgodę na przeprowadzenie referendum miejskiego wśród mieszkańców- w sprawie natychmiastowej rozbiórki DTS?



opr. Adam Fularz
dla Polish News Agency

Posted by Telewizja Opera on 03:09. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytania prasowe do Radnych m. Gliwice- rozbiórka Trasy Średnicowej na obszarze śródmieścia miasta

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery