dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Wspomnienia z dnia 14 sierpnia 2021 r.

1. Płynąłem statkiem 30- tonowym jako sternik- adept i jakoś pokonałem mielizny na rzece.  Nie wiem co to za bezsens aby znaki dla dróg wodnych były zielone na zielonym tle roślinności. Było to przesadnym utrudnieniem i utrapieniem dla mnie jako sternika dużej dwupiętrowej jednostki pasażerskiej. 

654 km Odry
Poza szlakiem lewą stroną trzeba płynąć bo łacha od dwóch lat stoi.  Milion ton piasku z Odry wybagrowano w okolicy gdzie się szkoliłem - to szkolenie wyglądało tak że objaśnienie znaków i płyń jak te znaki.  Jakieś 30 procent znaków było wśród zarośli i mało co widziałem. Orałem się że natrafię na kamienie czy mielizny i będę musiał spłacać milion za nie mój statek. Wystarczyło na chwilę puścić ster i już prąd wody silnie przekrzywiał statek.  Sięgnięcie po telefon komórkowy było przypałem- miałem tylko myszkować co mi trochę wychodziło a trochę nie.  Powstawały zygzaki na rzece jako ślad mojej podróży.  
Ciąg dalszy nastąpi.  
Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 08:35. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Wspomnienia z dnia 14 sierpnia 2021 r.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery