dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytanie o zniszczenia miast w wyniku przesadnej masowej motoryzacji

do MI

Szanowni Państwo,
Ostatnio w mediach pisano na temat bankructwa miasta Detroit i zależności jego upadku od formy samochodu osobowego które zdominowało podróże. Z czasem mieszkanie w centrum stało się uciążliwe i ludność zamożna opuściła centra miast które obumarły. To samo dzieje się nawet w niewielkiej ZIelonej Górze, gdzie w centrum miasta jest kilka upadłych centrów handlowych.
Pytanie
czy MI współpracuje z samorządami by przekonać je że 7 pasów ruchu w centrum, jak na ul. Dąbrówki w Ziel. Górze, nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem? Ul. Dąbrówki można przejść przejściem nadziemnym co wymaga kilku minut czasu dodatkowo na wejście i zejście, ale nie ma przejścia dla pieszych w poziomie jezdni. Czy tego typu rozwiązań nie powinno się likwidować?
Pozdrawiam
Adam Fularz
Dol. Ziel. 24a Ziel. Góra

Posted by Telewizja Opera on 03:40. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytanie o zniszczenia miast w wyniku przesadnej masowej motoryzacji

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery