dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

MI wyjaśnia zasady likwidacji linii kolejowych w Polsce

Redakcja serwisu otrzymała odpowiedzi:

---------- Wiadomość przekazana z MI---------
Od: media <media@

 Na serw. mi.gov.pl>
Data: poniedziałek, 30 grudnia 2019
Temat: Pytanie do MI
Do: Adam Fularz <adam.fularz na wieczorna.pl>


Szanowny Panie Redaktorze,

 

linie kolejowe są modernizowane i rewitalizowane przez spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe w ramach Krajowego Programu Kolejowego do 2023 r.  Rozbiórka elementów infrastruktury dotyczy natomiast zlikwidowanych już linii kolejowych, dla których decyzje o ich likwidacji wydane zostały np. 15 lat temu. Po tych latach braku użytkowania, elementy infrastruktury na zlikwidowanej linii nie nadają się do przywracania ruchu.

 

 

Z poważaniem

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy

Ministerstwo Infrastruktury

Tel. 22 630 11 22

(..)

 

 

 

From: Adam Fularz [mailto:adam.fularz na wieczorna.pl]
Sent: Saturday, December 14, 2019 1:53 PM
To: media <media na s.mi.gov.pl>
Subject: Pytanie do MI

 

Do MI

 

Czy MI może wyjaśnić, dlaczego linie nie są naprawiane, ale demontowane, skoro są szyny i podkłady?

 

"Linie zlikwidowane przed laty przechodzą proces demontażu infrastruktury - tak, aby umożliwić w przyszłości reaktywację szlaku poprzez instalację nowej infrastruktury (stara i nieużytkowana infrastruktura na zlikwidowanej przed 10 czy 15 laty linii nie nadaje się do użytku)." - wypowiedzi osoby p. Sz. Huptyś.

 

Pozdrawiam



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

 






--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 13:04. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for MI wyjaśnia zasady likwidacji linii kolejowych w Polsce

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery