dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Informacja prasowa. Polonus uruchomił sprzedaż na kursy wakacyjne! Nad morze i na Mazury już od 15 zł.


Redakcja otrzymała:
Od: Polonus <marketing na serw. pkspolonus.pl>
Date: wt., 2 kwi 2019 o 15:02
Subject: [wydawnictwo:21253] Informacja prasowa. Polonus uruchomił sprzedaż na kursy wakacyjne! Nad morze i na Mazury już od 15 zł.

(..)
Pobierz obrazki
Polonus uruchomił sprzedaż na kursy wakacyjne!
Nad morze i na Mazury już od 15 zł.
Pobierz obrazki
Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy i lider projektu Polonus Partner, otworzył dziś wakacyjny kalendarz połączeń. Popularne kierunki letnich wyjazdów dostępne są w niezwykle atrakcyjnych cenach zaczynających się już od 15 zł. Dogodne godziny podróży, korzystne ceny biletów oraz nowoczesne i komfortowe autokary to gwarantowany sposób na przyjemne spędzenie urlopu czy weekendowego wyjazdu. Bilety na podróże od 22 czerwca do 1 września dostępne są na stronie www.pkspolonus.pl.

Na
trasie wakacyjnych linii Polonusa znajdą się najpopularniejsze w sezonie letnim nadmorskie i mazurskie miejscowości: Krynica Morska, Gdańsk, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Kąty Rybackie, Mielno, Mikołajki, Mrągowo, Ruciane Nida czy Giżycko. Bilety dostępne są w sprzedaży internetowej już od 15 zł.

Właśnie nadszedł najbardziej wyczekiwany moment w roku. Już teraz można kupić bilety w niezwykle atrakcyjnych cenach zaczynających się od 15 zł na sezonowe połączenia Polonus. Zachęcamy do korzystania z naszych nowoczesnych, klimatyzowanych autokarów, które gwarantują komfortową i bezpieczną podróż – mówi Piotr Pogonowski, Dyrektor Zarządzający Polonus.

Polonus do obsługi swoich wakacyjnych połączenia przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji. Warto się spieszyć z zakupem, ponieważ liczba biletów promocyjnych jest ograniczona i obowiązuje w wybrane dni.


Więcej informacji o wspólnej ofercie znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.
(..)
Polonus jest narodowym przewoźnikiem autokarowym świadczącym usługi przewozu osób w regularnej komunikacji lokalnej, dalekobieżnej i międzynarodowej. Strategiczny polski przewoźnik, będący spółką Skarbu Państwa obsługuje blisko 40 linii, łącząc główne ośrodki miejskie i turystyczne z Warszawą. Z usług Polonusa, realizowanych w oparciu o bazy transportowe w Warszawie, Nowym Dworze Mazowieckim i Piasecznie korzysta ponad 2 mln pasażerów rocznie.
Jednocześnie Polonus jest operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia – jednego z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada własny system zarządzania dworcem oraz platformę sprzedaży biletów DworzecOnline.pl oraz zdo.pl. Polonus jest laureatem konkursu „Bezpieczny Pasażer" przyznawanemu na najwyższe standardy bezpieczeństwa w przewozie pasażerów.
Oferta wiodącego polskiego przewoźnika skierowana jest do osób, które chcą podróżować komfortowo, bezpiecznie i w atrakcyjnych cenach. Polonus posiada w ciągłej sprzedaży promocyjne pule biletów po 5 zł, 10 zł i 15 zł oraz zapewnia zniżki do 30% na bilet powrotny czy stały rabat 50% dla dzieci i uczniów w wieku do 13 lat.
Najpopularniejsze kierunki całoroczne, obsługiwane przez Polonus, to linie do: Szklarskiej Poręby, Kudowy-Zdroju, Krynicy-Zdroju, Kętrzyna, Mrągowa, Gołdapi, Buska-Zdrój, Koszalina, Olsztyna i Sandomierza. Najpopularniejsze miejscowości sezonowe, z których korzystają pasażerowie to: Mielno, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Krynica Morska, Giżycko czy Mikołajki. W komunikacji międzynarodowej Polonus obsługuje linie do: Lwowa, Truskawca, Drohobycza i Iwano-Frankowska w Ukrainie.

--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 23:47. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Informacja prasowa. Polonus uruchomił sprzedaż na kursy wakacyjne! Nad morze i na Mazury już od 15 zł.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery