dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

MI odpowiada na pytanie o most kolejowy na Nysie w Zgorzelcu

Redakcja serwisu otrzymała list:

Przekazywany list:
Od: media <media na serw. mi.gov.pl>
Data: piątek, 27 września 2019
Temat: Pytanie o most kolejowy na Nysie w Zgorzelcu
Do: Adam Fularz <adam.fularz na wieczorna.pl>


Szanowny Panie Redaktorze,

po stronie niemieckiej elektryfikacja odcinka od granicy państwa do stacji Görlitz stanowi fragment planowanej modernizacji linii Drezno – Görlitz. Projekt ten nie ma zapewnionego finansowania. Mimo przychylnego stanowiska Saksonii oraz deklarowanego przychylnego stanowiska kolei niemieckiej brak jest odpowiedniej decyzji na szczeblu rządu federalnego. Prace projektowe finansowane były przez Saksonię, jednak uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej budowę nie jest możliwe przed uzyskaniem zapewnienia finansowania inwestycji z budżetu federalnego. DB Netz poinformowało stronę polską, że gdyby uzyskano zapewnienie finansowania, to niemiecki zarządca infrastruktury do 2029 r. zakończyłby inwestycję.

Z poważaniem

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy

Ministerstwo Infrastruktury

Tel. (..)

 

 

From: Adam Fularz [mailto:adam.fularz na wieczorna.pl]
Sent: Tuesday, September 10, 2019 5:47 PM
To: media <media na mi.gov.pl>
Subject: Pytanie o most kolejowy na Nysie w Zgorzelcu

 

do MI

 

Czy strona niemiecka planuje elektryfikację torowiska od mostu kolejowego - kilkaset metrów do dworca Görlitz? Jest to bardzo krótki odcinek. Obecnie ostatni słup trakcyjny - elektryfikacyjny jest około metra od mostu kolejowego na granicy.

Pozdrawiam



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency 

 





--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 02:59. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for MI odpowiada na pytanie o most kolejowy na Nysie w Zgorzelcu

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery