dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Linia kolejowa do Gubina: Odpowiedź na korespondencję ws. linii kolejowych nr 273 i 358

Redakcja serwisu otrzymała list z odpowiedziami

---------- Wiadomość przekazana z PKP Polskie Linie Kolejowe---------
Od: Grela Paweł <Pawel.Grelana serw. plk-sa.pl>
Data: poniedziałek, 23 marca 2020
Temat: Odpowiedź na korespondencję ws. linii kolejowych nr 273 i 358
Do: "adam.fularz na s.  wieczorna.pl" <adam.fularz wieczorna.pl>
DW: Łazarewicz Małgorzata <Malgorzata.Lazarewicz na serw. plk-sa.pl>


Dzień dobry,

 

W nawiązaniu do Pana korespondencji z dnia 27.01.2020 r. w sprawie linii kolejowych nr 273 oraz 358 na trasie Zielona Góra – Krosno – Gubin Biuro Zarządu Centrali spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. poniżej przesyła stosowne informacje.

 

W obecnej perspektywie finansowej do 2021 r. Spółka nie planuje realizacji robót polegających na modernizacji ww. linii kolejowych na trasie Zielona Góra – Krosno – Gubin.

 

W ramach prac dotyczących przygotowania listy projektów planowanych do realizacji w przyszłej perspektywie finansowej UE na lata 2021 – 2027 projekt modernizacji linii 358 na odcinku Czerwieńsk – Gubin jest rozważany jako jedna z propozycji. Niemniej ostateczna lista inwestycji, które będą realizowane będzie zależna od dostępnych źródeł finansowania oraz decyzji na poziomie rządowym.

 

Z poważaniem

Paweł Grela
Specjalista
Wydział ds. skarg i wniosków
Biuro Zarządu
Centrala
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
ul. Targowa 74
03-734 (...)

   

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
z siedzibą w Warszawie
ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa
Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000037568. NIP 113-23-16-427, REGON 017319027
Kapitał zakładowy 20 424 936 000,00 w całości wpłacony

Zarządzamy państwową infrastrukturą kolejową.
Udostępniamy trasy kolejowe dla przewozów pasażerskich i towarowych.
Utrzymujemy i modernizujemy powierzoną nam sieć linii kolejowych z dbałością o środowisko.



Ochrona Danych Osobowych:
1) Administratorem danych osobowych zgromadzonych w programie pocztowym jest PKP Polskie Linie (...)



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 08:06. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Linia kolejowa do Gubina: Odpowiedź na korespondencję ws. linii kolejowych nr 273 i 358

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery