dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytania do Radnych miasta Zielona Góra dot. infrastruktury transportu

Szanowni Państwo, 
Czy są Państwo zadowoleni z jakości nawierzchni ulic i placów w centrum miasta Zielona Góra? Osoby które korzystają z UTO, nie mogą tego robić na wielu ulicach ścisłego centrum z powodu licznych drobnych nierówności. W Nowej Soli większość ulic w centrum ma dodatkowe ścieżki wzdłuż chodników- o płaskiej nawierzchni bez poprzecznych przerw- na których to ścieżkach nawierzchnia pozwala jechać na deskorolce, rolkach, hulajnodze skejtparkowej o małych kółkach. 

W Zielonej Górze można jechać na hulajnodze w zasadzie tylko na: ul. Bohaterów Westerplatte, i na płytach ze rżniętego granitu w centrum miasta wokół rynku i ulicach przy ścisłej starówce, oraz na pl. Matejki i Teatralnym. Reszta ulic nie nadaje się, po próbach podróży mnie na przykład mocno bolą różne części ciała. Nie dziwię się że tyle osób jeździ samochodem osobowym- nawierzchnia nie pozwala na podróże środkami transportu popularnymi w Eur. Zachodniej.

Proszę zwrócić uwagę na szpary w bruku- choćby nieopodal wejścia do biura Rady Miasta. Bardzo dziękuję za naprawę nawierzchni skejtparku gdzie także nie dawało się jeździć- przyniosło to tak pozytywny skutek frekwencyjny że obecnie trudno się jest tam wcisnąć, wiele początkujących skejtów boi się takiego tłumu i szybkiej jazdy w odległości zwykle ok. 1,5- 2 metrów od siebie. Częste są kolizje czy kłótnie że ktoś w kogoś wjechał/ mu zajechał. Małe dzieci, tzw. "scooter kids"- mają w tych momentach konfliktów o miejsce- najmniejszą siłę przebicia.

Przypomnę że w Zielonej Górze mieszka coraz mniej młodych osób, warunki życia w mieście np. z takich powodów są dużo cięższe niż w miastach okolicznych, odległych ledwie o kilkanaście km.

Pozdrawiam serdecznie,
Adam Fularz


Posted by Telewizja Opera on 00:26. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytania do Radnych miasta Zielona Góra dot. infrastruktury transportu

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery