dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Code-share LOT z izraelskimi liniami lotniczymi El Al

Redacja otrzymała:
From: Biuro Prasowe PLL LOT <media na serw. lot.pl>
Date: pon., 17 gru 2018 o 16:30
Subject: EL AL I LOT PODPISAŁY UMOWĘ CODE-SHARE



EL AL ISRAEL AIRLINES
I POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT
PODPISAŁY UMOWĘ CODE-SHARE  

Warszawa, 17 grudnia 2018 r. - Zawarte dziś porozumienie dotyczy rejsów między Tel Awiwem a Warszawą i portami regionalnymi oraz połączeń krajowych w Polsce i do wybranych krajów w Europie Środkowo-Wschodniej. Dla pasażerów oznacza to poprawę oferty i zwiększenie liczby dostępnych rejsów  


EL AL i LOT zawarły dzisiaj nowe porozumienie code-share. Podczas uroczystości, która odbyła się w głównej siedzibie LOT-u w Warszawie, umowę podpisali prezesi obydwu linii lotniczych: reprezentujący EL AL Gonen Usishkin i w imieniu LOT-u Rafał Milczarski.

Umowa code-share wchodzi w życie od 20 grudnia, czyli w najbliższy czwartek. Zgodnie z jej postanowieniami, połączenie Warszawa-Tel Awiw będzie obsługiwane przez obydwie linie lotnicze – LOT udostępni swoje kody na połączeniach EL AL, a kody EL AL będą widniały na połączeniach LOT-u.

Izraelski przewoźnik udostępni także swoje kody na lotach LOT-u do Tel Awiwu z Krakowa, Wrocławia, Gdańska, Lublina i Rzeszowa. Oprócz tego w ramach umowy code-share EL AL położy kody na rejsach obsługiwanych przez LOT z Warszawy na różnych trasach krajowych, a także na pięciu trasach międzynarodowych: do Lwowa na Ukrainie, do Wilna i Kowna na Litwie, do Rygi na Łotwie oraz do Tallinna w Estonii.

"Dzięki nowemu porozumieniu code-share zawartemu z LOT-em EL AL może poszerzyć ofertę połączeń do Polski i krajów w regionie dostępną dla naszych lojalnych klientów - powiedział Gonen Usishkin, prezes EL AL Israel Airlines. „Zacieśniamy relacje między Izraelem i Polską w zakresie m.in. turystyki, dziedzictwa, biznesu, a wiodącą rolę w tym procesie odegrają narodowe linie lotnicze" - dodał.

„Z ogromną przyjemnością podpisuję dziś w imieniu LOT-u umowę code-share z linią EL AL, która należy do grona najbezpieczniejszych i najbardziej godnych zaufania przewoźników na świecie. To porozumienie oznacza dla pasażerów poprawę oferty i zwiększenie liczby dostępnych rejsów. Tym samym przyczyniamy się do rozwoju relacji między naszymi krajami" - powiedział Rafał Milczarski, prezes Polskich Linii Lotniczych LOT.

LOT dostrzega duży potencjał turystyczny i biznesowy w połączeniach między Polską i Izraelem. Pod względem liczby pasażerów LOT i EL Al obsługuje łącznie ponad połowę rynku między obydwoma krajami.

LOT jest dziś najszybszą rozwijającą się linią lotniczą w Europie. Przewoźnik ma dziś w swojej rozkładowej ofercie 106 połączeń. Od początku 2016 r. LOT ogłosił uruchomienie ponad 60 bezpośrednich rejsów m.in. z Warszawy do Miami, Los Angeles, Newark, Seulu, Tokio i Singapuru, z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago, z Krakowa do Chicago i z Rzeszowa do Newark.


(..)
 

 

Kontakt dla mediów:

Adrian Kubicki
Rzecznik Prasowy

.(..)

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
ul. Komitetu Obrony Robotników 43
02-146 Warszawa


Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Nową Europę ze światem. Dla prawie 9 mln pasażerów rocznie zapewnia najkrótszą i najbardziej komfortową podróż w ramach 105 połączeń na świecie. Jako jedyny przewoźnik w regionie oferuje bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej i Singapurze. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym pozycję lotniczego lidera Europy Środkowo-Wschodniej. Jako jedyny przewoźnik wszystkie połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, najnowocześniejszymi szerokokadłubowymi samolotami świata. LOT to przede wszystkim pełni pasji i pozytywnej energii eksperci: wśród nich należący do czołówki światowego lotnictwa piloci, często mistrzowie w różnych dziedzinach sportów lotniczych. LOT jest dziś wśród linii lotniczych na świecie jednym z przewoźników z największym doświadczeniem, który w 2019 r. będzie obchodzić 90. rocznicę powstania. LOT jest także najbardziej międzynarodową polską marką. O jej znaczeniu świadczą liczne nagrody przyznawane przez organizacje branżowe i media, a przede wszystkim rosnąca z każdym rokiem popularność wśród pasażerów. Więcej najbardziej aktualnych informacji dla mediów znaleźć można pod linkiem http://corporate.lot.com/pl/pl/biuro-prasowe

(..)


--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 11:10. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Code-share LOT z izraelskimi liniami lotniczymi El Al

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery