dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Czytelnicy nie ufają PKP PLK. Wg nich spółka celowo pozbywa się pasażerów.

Czytelnicy dopatrują się celowych działań PKP PLK by pozbyć się pasażerów z sieci kolejowej. Oto komentarze w portalu disq.us:

"Jeżeli w jednej edycji zamknieciowej czyli np. 71 dni jest 60 wersji rozkładu jazdy dla jednego pociągu, to znaczy, ze konstruktor rozkładu w PLK nie wykonał swojej pracy. W erze wykresu i ołówka nie do pomyślenia. W erze systemów wspomagających konstruktora jak widać 
norma."

"Mnie zastanawia co innego. Mianowicie, w calej Europie (no moze poza Polska), rozklad jest stabilny a zmiany zdarzaja sie na okresy kilku miesiecy (gdy sa remonty, objazdy itd). U nas, w kazdy dzien kolej jezdzi inaczej. Czyzby to kolejny element 'odstraszania' tego 
strasznego klienta, ktory przyczepil sie kolei, niczym rzep psiego ogona?
Juz nie takie rzeczy byly robione, by rozmontowac kolej w Polsce. "

"Wracałem wagonem sypialnym z Łeby do Katowic. Kasjerka która sprzedawała mi bilet sama mnie spytała: "Nie taniej było panu przyjechać własnym samochodem? Przecież ten bilet tyle pieniędzy kosztuje..."
I to by było na tyle..."

wg komentarzy na portalu disq.us


"menisk2321.08.2019, 13:57
Ciekawe czy dożyję końca remontu między Katowicami a Krakowem? Już nawet nie pamiętam ile  trwa, ale chyba od 2010 roku? 
Najlepsze jest to, że po remoncie czas przejazdu będzie taki sam jak przed remontem, czyli 1h40min, jak w latach 80tych. To tylko 80km, czyli prędkość wyjdzie 45km/h, w XXI wieku, kto tym będzie jeździł?"


Wybrał Adam Fularz, wybrano z komentarzy pod tekstami: 

Posted by Telewizja Opera on 03:08. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Czytelnicy nie ufają PKP PLK. Wg nich spółka celowo pozbywa się pasażerów.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery