dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

do UMWD: Pytania redakcji w sprawie propozycji uruchomienia kolei podmiejskiej Bielawa- Dzierżoniów




temat:
Pytania do UMWD - odbudowa bocznicy i budowa nowych stacji kolejowych w Dzierżoniowie i Bielawie celem realizacji propozycji uruchomienia kolei podmiejskiej Bielawa- Dzierżoniów

Szanowni Państwo, 
Ostatnio proponowałem różne możliwości poprawy obsługi komunikacyjnej tej części województwa. Mam kolejną propozycję. Z wykształcenia jestem ekonomista miast i regionów. W tej okolicy istnieje szansa na zbudowanie silnej aglomeracji miejskiej. Myślę że UMWD powinien zwrócić uwagę na urbanizację linearną wzdłuż linii kolei, która stwarza szansę na zbudowanie sprawnej aglomeracji opartej o transport zbiorowy szynowy. 

Co UMWD sądzi o pomyśle wykonania przez UMWD i DSDiK odbudowy fragmentu miejskiego odcinka torowiska w Dzierżoniowie z przystankiem w okolicy dawnej lokalizacji dworca PKS? Obecnie, bez dworca komunikacji zbiorowej w centrum miasta, Dzierżoniów może przegrać z innymi lokalizacjami miast satelickich Wrocławia. 

Dobudowanoby przystanki/ stacje: Dzierżoniów- bocznica do centrum miasta z przystankiem w okolicach ul. Bielawskiej i wykonanoby nowe przystanki pośrednie. Co UMWD myśli o odbudowie bocznicy do ul. Bielawskiej i umieszczeniu tutaj przystanku końcowego jeśliby kursy te miały tutaj kończyć bieg ? Według mojej oceny, dopiero ten przystanek końcowy w centrum miasta pozwoli na odbudowanie połączenia kolejowego  z centrum Dzierżoniowa do Bielawy i stworzenia oferty częstych połączeń kolei podmiejskiej na trasie Bielawa- Dzierżoniów.

Co UMWD myśli o budowie przystanku w centrum Dzierżoniowa? Czy UMWD mógłby choć zlecić prace przygotowawcze i zabezpieczenie terenu dawnej bocznicy do zakładów przy ul. Bielawskiej pod ewentualną odbudowę torowiska?

Co UMWD myśli o systemie kolei podmiejskiej Bielawa- Dzierżoniów, z rozbudowaną siecią przystanków?

Pozdrawiam,

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf


-- 

Posted by Telewizja Opera on 02:10. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for do UMWD: Pytania redakcji w sprawie propozycji uruchomienia kolei podmiejskiej Bielawa- Dzierżoniów

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery