dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Odp. na pytania redakcji dot. transportu zbiorowego w regionie

Redakcja otrzymała list z wyjaśnieniami na pytania redakcji dot. transportu zbiorowego w regionie
Od: Remigiusz Małecki <remigiusz.malecki na serw. lubelskie.pl>
Date: czw., 17 paź 2019 o 10:07
Subject: Odp. na pytania
To: Adam Fularz <adam.fularz na wieczorna.pl>


Szanowny Panie Redaktorze przesyłam odpowiedzi na Pana pytania:

 

 

  1. Jakie połączenia Autobusowe przywrócił UMWL….

Marszałek Województwa Lubelskiego od 1 października 2019 r uruchomił cztery linie komunikacyjne o charakterze użyteczności publicznej:

  1. Szczebrzeszyn - Rozłopy - Deszkowice - Źrebce - Sąsiadka - Mokrelipie - Radecznica - Zaporze - Wólka Czernięcińska - Gaj Czernięciński - Żurawie - Rokitów - Załawcze - Turobin - Olszanka - Tarnawa Mała;
  2. Dołhobyczów - Kadłubiska - Witków - Wereszyn - Wiszniów - Stara Wieś - Mołożów - Tuczapy - Lipowiec - Tyszowce - Zamłynie - Wojciechówka - Marysin - Perespa - Dub - Kotlice - Niewirków - Cześniki - Zamość;
  3. Międzyrzec Podlaski - Zahajki - Drelów - Kwasówka - Żelizna - Komarówka Podlaska - Rudno - Kostry - Parczew;
  4. Międzyrzec Podlaski - Zahajki - Drelów - Łózki - Wólka Łózecka - Ostrówki - Ossowa Kol - Bezwola - Wohyń - Zbulitów - Radzyń Podlaski.

Linie te zostały określone na podstawie weryfikacji składnych w latach: 2018 i 2019 wniosków jednostek samorządu terytorialnego, jak również wniosków mieszkańców naszego województwa.

 

  1. W którym roku uchwalono plan Zrównoważonego….

Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w województwie lubelskim został uchwalony dnia 14 lipca 2014 r. Uchwałą nr XLVII/744/2014 Sejmiku Województwa Lubelskiego (DZ. URZ. WOJ. LUB. 2014.2678);

 

  1. Czy jest planowana aktualizacja?

Województwo Lubelskie planuje aktualizację planu transportowego w przypadku wystąpienia okoliczności koniecznych do jego zmiany.   

 

  1. Czy Transport zbiorowy w państwa regionie jest konkurencją…

Z publicznego transportu zbiorowego, w szczególności w zakresie regularnego przewozu osób, korzysta bardzo wielu pasażerów. Publiczny transport zbiorowy jest tańszym i bardziej ekologicznym rozwiązaniem komunikacyjnym niż transport samochodami osobowymi.

 

  1. Jakie plany ma zarząd wobec transportu zbiorowego.

Województwo Lubelskie będzie na bieżąco analizować stan komunikacji, jak również potrzeby przewozowe mieszkańców naszego regionu. W przypadku posiadanych informacji o braku komunikacji w zakresie publicznego transportu zbiorowego będą podejmowane działania w celu zaspokojenia potrzeb przewozowych w miarę możliwości finansowych Województwa.

 

 

 

 


Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest Województwo Lubelskie z siedzibą przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, (...)


--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 12:46. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Odp. na pytania redakcji dot. transportu zbiorowego w regionie

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery