dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

MZK Zielona Góra tłumaczy ciącia w rozkładzie jazdy od stycznia 2020 r.

Redakcja serwisu otrzymała wyjaśnienia dot. cięć w rozkładzie jazdy:


Witam ponownie

 

Naszego Zakładu nie stać na wożenie powietrza dlatego przy konieczności wdrożenia programu oszczędnościowego puste kursy zostały zlikwidowane. Na wnioski pasażerów od stycznia częściej kursują autobusy linii nr 7, wybrane kursy linii nr 25 zostały skierowane do obsługi Osiedla Leśnego, a przystanek „Wyczółkowskiego" jest obsługiwany w dwóch kierunkach.

Inne zmiany to likwidacja w dni wolne  kursów linii 30 na odcinku Sucha – Ługowo (zostały skrócone do Drzonkowa) oraz 21 do Jan także w dni wolne od pracy. To było w styczniu. Część tych zmian jest już nieaktualna bo po konsultacjach część kursów linii nr 30A  została od lutego przywrócona kosztem likwidacji 2 kursów w dni robocze z których także nikt nie korzystał. Nad zmianami dla Zawady, Krępy i Jan (linie 17 i 21) po spotkaniu z mieszkańcami obecnie pracujemy i zostaną wprowadzone najprawdopodobniej od marca.

Ponadto linia 6 kursuje w dni wolne na skróconej trasie do Dworca, a na linii 27 ograniczono ilość kursów w dni wolne do Jeleniowa (skrócone do Ochli). Powód ten sam konieczność oszczędności i likwidacja pustych kursów.

 

 

Pozdrawiam,

Jacek Newelski

_______________________________________

Kierownik Sekcji Rozkładów Jazdy i Marketingu

MZK Zielona Góra

Tel. (+48 68) 452 04 50 wew. 43

(...)

 

From: Adam Fularz
Sent: Wednesday, February 5, 2020 8:45 AM
To: Jacek Newelski
Subject: Re: FW: Pytania prasowe zmiany od stycznia

 

Szanowny Panie, Zauważyłem brak kursów wieczornych np. na linii 37. Na jakich jeszcze liniach obcięto jakie kursy? Czy poda Pan te informacje?

Nie sądzę że likwidacja kursów wieczornych to odpowiedź na "wnioski i oczekiwania pasażerów". Myślę że sceptycznie należy traktować tego typu Państwa oświadczenia.

Pozdrawiam

 

śr., 5 lut 2020 o 08:42 Jacek Newelski  napisał(a):

Dzień dobry

 

Miejski Zakład Komunikacji  został zobowiązany do wdrożenia programu oszczędnościowego. W rozkładzie jazdy obowiązującym od 1 stycznia likwidacji uległy kursy z których nikt nie korzystał.

 

                Ponadto od stycznia częściej kursują autobusy linii nr 7, wybrane kursy linii nr 25 zostały skierowane do obsługi Osiedla Leśnego, a przystanek „Wyczółkowskiego" jest obsługiwany także przez autobusy jadące do Osiedla Leśnego.

 

Wszystkie zmiany planowane były na podstawie wielokrotnych badań potoków pasażerskich. Są odpowiedzią na zmieniające się potrzeby przewozowe oraz możliwości finansowe Miasta i Zakładu.

 

O zmianach informowaliśmy między innymi na naszej stronie internetowej:

 

https://www.mzk.zgora.pl/index.php?bmF2PTEmbGFuZz1wbCZkYmlfaWQ9ODc4

 

 

Pozdrawiam,

Jacek Newelski

_______________________________________

Kierownik Sekcji Rozkładów Jazdy i Marketingu

MZK Zielona Góra(..)

 

From: Adam Fularz 
Sent: Thursday, January 30, 2020 10:40 AM
To: mzk na serw. mzk.zgora.pl
Subject: Pytania prasowe zmiany od stycznia

 

do MZK



Szanowni Państwo,
Podają Państwo informację o likwidacji dwóch linii nocnych od stycznia, a ponadto taką informacja się ukazała:

Korekcie ulegną rozkłady jazdy linii nr 6,7,17,21,25,27,30 i 37.

Czy w tych liniach skasowano kursy późnowieczorne? Jakie? W jakich liniach? Jak to wygląda w wozokm?
Pozdrawiam--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 01:49. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for MZK Zielona Góra tłumaczy ciącia w rozkładzie jazdy od stycznia 2020 r.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery