dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Ministerstwo Infrastruktury- paradoksalnie popiera wyprzedaż stacji kolejowej w Kozienicach, mimo apeli o jej zachowanie

Pytanie redakcji do MI

Dlaczego PKP PLK sprzedaje stację kolejową Kozienice? Po naprawie torów kolejowych p. Dęblin- czas przejazdu do Warszawy będzie konkurencyjny. Skąd jest ta decyzja PKP?

 

Pozdrawiam,

Adam Fularz wolnorynkowy.pl

 

z prasy: (...)Wybory parlamentarne 2019. Posłanka PiS Anna Kwiecień pochwaliła się spotkaniem z prezesem PKP Polskich Linii Kolejowych w sprawie powrotu pociągów pasażerskich do Kozienic. W tym samym czasie PKP szuka nabywcy części tamtejszej stacji kolejowej (...)



Opinia Ministerstwa Infrastruktury


Szanowny Panie Redaktorze,

działki związane z linią kolejową nr 76 Bąkowiec – Kozienice, które zlokalizowane są w obrębie miasta Kozienice, znajdują się w użytkowaniu wieczystym PKP SA.


Na 7 października br. wyznaczony został termin przetargu ustanego nieograniczonego na zbycie przez PKP SA jedynie dwóch działek. Natomiast działka gruntu, na której usytuowany był budynek dworcowo-mieszkalny, jest współwłasnością osób fizycznych od 2014 r.


Na linii kolejowej nr 76 Bąkowiec – Kozienice ruch pasażerski nie jest prowadzony od 1969 r., a ruch towarowy od 2000 r. Analizując aktualne zagospodarowanie terenu wokół dawnego dworca w Kozienicach, w przypadku wznowienia ruchu pociągów pasażerskich na tym odcinku, odtworzenie peronów możliwe byłoby na dwóch działkach, które są obecnie skomunikowane z istniejącą infrastrukturą drogową.


Z poważaniem

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy

Posted by Telewizja Opera on 02:26. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Ministerstwo Infrastruktury- paradoksalnie popiera wyprzedaż stacji kolejowej w Kozienicach, mimo apeli o jej zachowanie

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery