dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Redakcja redakcji dot. tekstu "Długoletnia umowa przewozowa kluczowa dla nowych SKM-ek"

Jako wydawca zareagowałem na tekst portalu "Trojmiasto.pl" 

From: Adam
Date: Thu, Oct 17, 2019 at 7:36 AM
Subject: Dot. tekstu "Długoletnia umowa przewozowa kluczowa dla nowych SKM-ek"
To: <s.zieba[na serwerze]trojmiasto.pl>


Do Szanowny Pan 
Szymon Zięba, Redakcja "Trojmiasto.pl"

Drogi Panie, Jako wydawca czasopisma Transport Wolnorynkowy zechcę zwrócić uwagę iż Pan w swoim tekście "Długoletnia umowa przewozowa kluczowa dla nowych SKM-ek" sugeruje, że zakup nowych pociągów zależy od przyznaniu praw monopolu na kolejne 10 lat dotychczasowemu przewoźnikowi- monopoliście na sieci SKM. 

Jest to - nieprawda. Monopolista stosuje taktykę szantażu, próbując utrzymać status quo. Dochodzi do oburzających praktyk korupcyjnych- na przykład UMWP negocjuje umowę tylko z jednym przewoźnikiem, co jest jawnym naruszeniem zasad wolnej konkurencji na rynku. Pan tego nie widzi w swoim tekście. 

Na sieci SKM w Trójmieście mogłoby działać dwóch-trzech przewoźników, spółka "PKP SKM" może np. jeździć naprzemiennie pociągami innego operatora kolei SKM. Na zapytanie mogę Panu podesłać kilka takich przykładów ze świata.

Pozdrawiam
Adam Fularz
wydawca czasopisma Transport Wolnorynkowy
"Wolnorynkowy.pl"


Posted by Telewizja Opera on 22:37. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Redakcja redakcji dot. tekstu "Długoletnia umowa przewozowa kluczowa dla nowych SKM-ek"

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery