dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Propozycja Tomaszowskiej Kolei Aglomeracyjnej




do władz miasta Tomaszów Mazowiecki
Szanowni Państwo 
Redakcja chce zwrócić uwagę że wg informacji prasowych PKP PLK nadal przy planowaniu inwestycji powielają błędy dla którego kolej nie obsługuje miasta Tomaszów poprawnie. Nie jest wykorzystana część linii kolei.

Proponuję jako wydawca prasowy aby pozyskano środki na powrót kolei do Nowy Glinnik Osiedle oraz do Spały, kursowałby szynobus podmiejski Nowy Glinnik Osiedle (przez teren JW)- Nowy Glinnik- Glinnik- Tomaszów,, co 40 minut rano i po południu, z pojedynczym kursem wieczornym. Dodatkowo kilka razy dziennie obsługiwanoby linię do Spały z nowym przystankiem w Glinniku przy numerze domu nr 132.
W tym celu  proponuję odbudowę przystanków (rewitalizację) i uruchomienie Tomaszowskiej Kolei Aglomeracyjnej,  z nowym przystankiem przy ulicy Spalskiej róg Dworcowej. 

Koszty wdrożenia:
Budowa szeregu nowych przystanków to jest:
  1. Glinnik 
  2. Glinnik Nowy
  3. Glinnik Nowy Osiedle
  4. Tomaszów Dworcowa- Spalska
  5. Dąbrowa skrzyżowanie
  6. Glinnik przy numerze 132 na linii do Spały
Docelowo dobudowanoby przystanki: 
Smardzewice, Spała Centrum, wraz z dobudową fragmentów nowego toru w Spale oraz fragmentu bocznicy od torowiska przemysłowego do centrum Smardzewic.

Pozdrawiam,
Adam Fularz
Dol. Ziel 24a, Ziel. Góra
--

Posted by Telewizja Opera on 00:08. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Propozycja Tomaszowskiej Kolei Aglomeracyjnej

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery