dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Kostrzyn nad Odrą: nie wiadomo, która strona sporu kłamie w sprawie pociągów specjalnych na festiwal Pol'and'Rock

Przejeżdżając dzisiaj przez Kostrzyn nad Odrą, rozmyślałem nad sprzecznymi pseudofaktami jakie pojawiają się w mediach. 

Jedna strona sporu- spółka Przewozy Regionalne- twierdzi że pociągi specjalnie na potrzeby uczestników festiwalu Pol'and'Rock były deficytowe. O ile dobrze pamiętam-raz wymieniano rzekome liczby: kwotę 3 mln wpływu z biletów, koszty 4 mln PLN i jeden mln PLN deficytu.

Z kolei dzisiaj rano czytałem wczorajszą prasę i w jednej z gazet- Gazecie Lubuskiej- na drugiej stronie podano że poprzedni prezes państowej spółki Przewozy Regionalne twierdził że pociągi specjalnie na potrzeby uczestników festiwalu Pol'and'Rock były dochodowe i spółka osiągała  zyski na tych połączeniach. 

Kto ma rację, a kto kłamie? 

Adam Fularz 
Z pociągu relacji Kostrzyn- Rzepin
Na podstawie informacji zapamiętanych z mediów 

Zdjęcie stacji Kostrzyn jest z dzisiaj i można je bezpłatnie wykorzystać podając mnie jako autora


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Posted by Telewizja Opera on 05:09. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Kostrzyn nad Odrą: nie wiadomo, która strona sporu kłamie w sprawie pociągów specjalnych na festiwal Pol'and'Rock

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery