dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytanie do władz miasta Szczecin o zlikwidowaną linię kolei miejskiej do os. Zdroje i os. Słonecznego

do władz miasta Szczecin
Plac Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin

Szanowni Państwo,
Prosimy o nie kierowanie tej korespondencji do stowarzyszenia zajmującego się projektem kolei aglomeracyjnej. Nie jest to właściwy adresat bowiem prawo stanowi że za koleje miejskie odpowiadają tylko władze miast.

Interesuje nas połączenie za które odpowiadają tylko władze miasta Szczecin, czyli planowana przed laty łącznica na os. Słoneczne oraz torowisko ze stacji pasażerskiej zlikwidowanej- o nazwie Szczecin os. Słoneczne- do stacji Szczecin Dąbie (linia nr 417) przez przystanek Szczecin Zdroje Wschodnie. 

Planowano ongiś że będzie kursować tutaj kolej miejska. Linię na os. Słoneczne zelektryfikowano. Kolej miejska rozpoczęła kursy około roku 1982-go. Po latach już brak jest trakcji elektrycznej. Zdjęto ją. Czy UM Szczecin może wystąpić do właściciela torowiska- prawdopodobnie do spółki rządowej PKP PLK- o ponowne przywrócenie trakcji elektrycznej na tym odcinku poprzez ponowne ustawienie słupów trakcyjnych i montaż trakcji? Proponuję by kursowała tutaj kolej miejska- tylko w porannym i popołudniowym szczycie komunikacyjnym.

Obecnie na linii odbywa się sezonowy ruch towarowy do ciepłowni w Kijewie. W lipcu 2012 roku dokonano remontu przejazdu kolejowego przy ulicy Handlowej.

Dołączam propozycję budowy nowej łącznicy z portalu slideshare.net.

Pozdrawiam,
Adam Fularz
Redakcja portalu "Transport Wolnorynkowy"
Dolina Zielona 24a, 65-0154 Zielona Góra

Posted by Telewizja Opera on 23:43. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytanie do władz miasta Szczecin o zlikwidowaną linię kolei miejskiej do os. Zdroje i os. Słonecznego

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery