dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Wniosek w sprawie kolei aglomeracyjnej w Sanoku


Szanowni Państwo,
Zgodnie z rozmową z Panem burmistrzem miasta Sanok w lipcu roku 2018, dnia 23 lipca, ponownie składam wniosek dot. Bieszczadzkiej Kolei Aglomeracyjnej, tym razem jest ona poszerzona o stację Nowosielce. 

Deklarowano wówczas że nie jest problemem że usługi te byłyby niejako konkurencją dla autobusów komunikacji miejskiej w relacji Zagórz- Dąbrówka. 

Występuje konieczność dodania niewielkich tymczasowych, prowizorycznych przystanków dla krótkiego szynobusu (np. tego "motoraka" mającego jedynie peronu o dł. kikunastu metrów). Proponuję wdrożyć nawet rodzaj małego "tramwaju" po torach kolejowych i przystanki rozstawić co ok. 500 metrów. Taką- radykalną- propozycję dołączam.

Wnoszę  o uruchomienie tych usług na okres miesiąca, w formie bezpłatnej, jako testu popytu. 
Wnoszę o relację:
Zagórz
Nowy Zagórz
Sanok Beksińskiego- nowy
Sanok Dworzec
Sanok Miasto
Sanok Pomorska- nowy
Sanok aleja NMP- nowy
Sanok Dąbrówka
Nowosielce

Poprzednia propozycja:
Od: Adam Fularz
Data: 11 lipca 2017 13:51
Temat: Pytanie Bieszczadzka Kolej Aglomeracyjna
Do: umsanok@um.sanok.pl




Pytanie :
Wspominano w mediach o szansie na małą kolej aglomeracyjną w relacji Zagórz- Sanok. Takie połączenie ogłosił przewoznik kolejowy Skpl i ma ono ruszyć w sierpniu. 
Oglądałem tą linię bardzo dokładnie. Gdyby wprowadzić połączenia co 30-40 minut w relacji:
Zagórz
Nowy Zagórz
Sanok Beksińskiego- nowy
Sanok Dworzec
Sanok Miasto
Sanok Pomorska- nowy
Sanok aleja NMP- nowy
Sanok Dąbrówka
Nowosielce
To niewielkim kosztem uzyskanoby rodzaj małego systemu kolei aglomeracyjnej. Koszty to budowa małych krótkich peronów lub tylko przygotowanie miejsca do wsiadania z wysokości główki szyny oraz ewentualnie tor odstawczy na przystanku Sanok Dąbrówka. System taki mógłby najpierw ruszyć zupełnie testowo przez np. okres tygodnia czy dwóch i mógłby być wówczas bezpłatny.
Potoki w komunikacji miejskiej na tej trasie są dość znaczne.
Jakie jest stanowisko władz miasta Sanok?
Pozdrawiam
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 01:24. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Wniosek w sprawie kolei aglomeracyjnej w Sanoku

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery