Czy połączenie Płock- Toruń się pojawi?
Połączenie numer 3 wykonywana przez (Arriva RP bądź Koleje Mazowieckie)
Płock – Toruń Główny
Sugerowana trasa opierałaby się na trasie wykonywanego aktualnie połączenia Toruń Główny – Sierpc (AR 33341), jednak proponowałbym wydłużenie tej trasy o przystanki w Susku, Gozdowie, Proboszczewicach Płockich, a stacją docelową stałby się Płock, a nie Sierpc. Połączenie wykonywane musiałoby być za pomocą autobusów szynowych. Podróż wydłużyłaby się o około 20 minut, a przyniosłaby na pewno więcej podróżnych z Płocka, którzy nie mają komfortowego i dobrego połączenia z Toruniem.
Po zmianach, trasa wyglądałaby następująco:
Toruń Główny (odjazd – 14:40, przyjazd powrotny – 20:00) - Toruń Miasto -Toruń Wschodni -Grębocin - Lubicz - Dobrzejewice - Obrowo - Czernikowo - Ograszka - Konotopie - Lipno - Karnkowo - Skępe - Czermno - Koziołek - Podwierzbie - Sierpc - Susk - Gozdowo - Proboszczewice Płockie – Płock (przyjazd 16:50, odjazd powrotny
wg http://www.forumkolejowe.pl/propozycje-utworzenia-polaczen-do-plocka-vt4389.htm?lofi=1
Płock – Toruń Główny
Sugerowana trasa opierałaby się na trasie wykonywanego aktualnie połączenia Toruń Główny – Sierpc (AR 33341), jednak proponowałbym wydłużenie tej trasy o przystanki w Susku, Gozdowie, Proboszczewicach Płockich, a stacją docelową stałby się Płock, a nie Sierpc. Połączenie wykonywane musiałoby być za pomocą autobusów szynowych. Podróż wydłużyłaby się o około 20 minut, a przyniosłaby na pewno więcej podróżnych z Płocka, którzy nie mają komfortowego i dobrego połączenia z Toruniem.
Po zmianach, trasa wyglądałaby następująco:
Toruń Główny (odjazd – 14:40, przyjazd powrotny – 20:00) - Toruń Miasto -Toruń Wschodni -Grębocin - Lubicz - Dobrzejewice - Obrowo - Czernikowo - Ograszka - Konotopie - Lipno - Karnkowo - Skępe - Czermno - Koziołek - Podwierzbie - Sierpc - Susk - Gozdowo - Proboszczewice Płockie – Płock (przyjazd 16:50, odjazd powrotny
wg http://www.forumkolejowe.pl/propozycje-utworzenia-polaczen-do-plocka-vt4389.htm?lofi=1
Posted by Adam Phoo
on 08:45.
Filed under
szybka kolej miejska,
szybka kolej regionalna,
tanie linie kolejowe,
transport publiczny
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0