dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Co z linią kolejową Końskie- Opoczno?

- jaki jest stan linii Skarżysko Kam.- Końskie- Opoczno? Czy nadaje się do wznowienia połączeń?


Odpowiedź PKP PLK
Linia kolejowa  nr 25 Łódź Kaliska – Dębica na odcinku Skarżysko Kamienna – Opoczno jest linią pierwszorzędną, niezelektryfikowaną, w dobrym stanie technicznym i nie ma przeciwskazań do uruchomienia kolejowych przewozów pasażerskich. Prędkość rozkładowa na ww. odcinku wynosi 80 km/h. a w nowym rozkładzie jazdy, który będzie obowiązywał od 12.06.2016 r. nie widnieją ograniczenia prędkości z tytułu złego stanu technicznego infrastruktury kolejowej. Na przestrzeni pięciu ostatnich lat Zakład Linii Kolejowych w  Skarżysku Kamiennej wykonał szereg prac utrzymaniowych dotyczących naprawy bieżącej torów oraz zabudowy urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej, poprawiając tym sposobem bezpieczeństwo użytkowników przejazdów kolejowo drogowych. W roku 2016 w okresie letnim będą w dalszym ciągu kontynuowane prace utrzymaniowe naprawcze mające na celu poprawienie stanu technicznego torów.


Łukasz Kwasiborski
Specjalista ds. relacji z mediami
Wydział prasowy
Biuro Komunikacji i Promocji
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrala
ul. Targowa 74
03-734 Warszawa

Petycja do władz województwa świętokrzyskiego

Apelujemy o zakup spalinowego autobusu szynowego w ilości sztuk 1 lub 2. Autobusy 
szynowe kursowałyby na trasie Tomaszów Mazowiecki- Opoczno- Końskie- Skarżysko- Kamienna. Autobus szynowy w wersji spalinowej mógłby także kursować na spalinowej linii Cementowni Ożarów do Ożarowa, gdzie zbudowanoby nowy przystanek pasażerski Ożarów Miasto. Pociągi spalinowe w woj. świętokrzyskim mogłyby kursować w relacji Opoczno- Końskie- Starachowice- Ostrowiec Św.- Ożarów Miasto. Warunkiem jest jednak zakup taboru lub jego wynajęcie przez władze samorządowe woj. świętokrzyskiego.

Posted by Telewizja Opera on 05:14. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Co z linią kolejową Końskie- Opoczno?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery