dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Co z pociągami przyspieszonymi na polskiej sieci kolejowej?

Co PR sądzi na temat pomysłu likwidacji wszystkich pociągów osobowych w Polsce i zastąpienia ich serwisami typu TER?


biorąc pod uwagę charakter naszej działalności, uważamy, że pociągi przyspieszone / ekspresy regionalne - jeśli takie ma Pan na myśli - mogą stanowić uzupełnienie naszej oferty, a nie jej podstawę. Pociągi regionalne zaspokajają różne potrzeby przewozowe. Łączą nie tylko miasta powiatowe i wojewódzkie, ale również zwiększają mobilność mieszkańców małych miejscowości (wsi i miasteczek). 

Warto zaznaczyć, że Przewozy Regionalne jako jedyny przewoźnik pasażerski stosuje nazwę określającą pociągi osobowe i przyspieszone (REGIO). Dzięki czemu pasażerom korzystającym z naszych usług (w również obcokrajowcom) łatwiej odróżnić nasz pociąg od pociągów obsługiwanych przez PKP Intercity, np. Express Intercity, Intercity. 

Michał Stilger
Przewozy Regionalne
Biuro Zarządu
Wydział ds. Komunikacji i Public Relations

Posted by Telewizja Opera on 05:38. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Co z pociągami przyspieszonymi na polskiej sieci kolejowej?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery