dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Petycja do Pawła Pudłowskiego w sprawie portu lotniczego Żary- Żagań





Petycja do Poseł Paweł Pudłowski,
Szanowny Panie Pośle. 
W wielu krajach działają sieci dotowanych z publicznych pieniędzy lokalnych lotnisk. 
Koło Żar i Żagania marnuje się ogromne powojskowe lotnisko, mozliwe do wykorzystania w roli regionalnego portu lotniczego. 

Wszystko zależy, czy uda się Panu przekonać władze województwa lubuskiego do przedłużenia istniejącej linii lotniczej Babimost- Warszawa do Żar/ Żagania. Wówczas nowa relacja byłaby obsługiwana następująco:

Zary Żagań- międzylądowanie Babimost- Warszawa Okęcie. 

Początkowo połączenie działałoby tylko w piątki wieczorem i w poniedziałki rano. Dopiero z czasem, po przeprowadzeniu testu rynkowego, uruchomionoby to połączenie we wszystkie dni tygodnia. 

To od Pana zależy, czy Żagań i Żary uzyskają stałe połączenie lotnicze z Warszawą, dzięki reaktywacji powojskowego lotniska do celów lotnictwa pasażerskiego, oraz dzięki przedłużeniu dofinansowywanej z publicznych pieniędzy linii lotniczej Babimost- Warszawa do Żar/ Żagania.

Nowy port lotniczy służyłby przede wszystkim szybkiemu skomunikowaniu regionu  Żar/ Żagania z Warszawą. Nie miałby celu komercyjnego, byłby kolejnym portem lotniczym województwa finansowanym z publicznych pieniędzy. 

Apeluję o wparcie pomysłu i o wnioskowanie do odpowiednich władz o utworzenie w Żarach/ Żaganiu cywilnego, pasażerskiego portu lotniczego na bazie lotniska powojskowego. 

Proszę o nadesłanie Państwa stanowiska- odpowiedzi na nadesłaną petycję, odpowiedź opublikujemy, w kontynuacji artykułu o utworzenie portu lotniczego Żary/ Żagań,
--
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.

Posted by Telewizja Opera on 03:21. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Petycja do Pawła Pudłowskiego w sprawie portu lotniczego Żary- Żagań

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery