dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Petycja w sprawie "przedłużenia linii SKM do Tczewa"




 

Nec temere, nec timide. Gazeta Gdańska- Danziger Zeitung 


Do Urząd Miasta Gdańska

dotyczy: Petycja w sprawie "przedłużenia linii SKM do Tczewa"


Szanowni Państwo,
Prowadzę malutkie serwisy w Trójmieście, m.in. sopocka.pl czy sopocka.eu

Jakiś czas temu usiłowałem opisać sprawę dziwnego "kończenia się" torów przedłużonej linii kolei SKM, które zamiast połączyć się z torowiskiem na stacji Gdańsk Południowy- mają kilkusetmetrową przerwę między oboma torowiskami.

Są to torowiska równoległe do zatłoczonej do granic przepustowości magistrali Gdańsk Gł- Tczew. Jest tak zatłoczona ruchem, że kolej SKM praktycznie, poza nielicznymi kursami, nie dociera do Tczewa.

Niestety, zaraz po nakręceniu filmu dokumentującego ową dziwną "przerwę" między ciągami obu torowisk - budowanego i już istniejącego-  ukradziono mi telefon komórkowy którym wykonałem nagranie. 

Poprzednio opisywałem airport link (kolej do portu lotniczego) - który juz powstał. W forach w sieci internet jeszcze można poczytać, jak różni internauci wyzywają mnie od idiotów, gdy to proponowałem.

Składając Państwu propozycję małej, krótkiej inwestycji w torowisko kolejowe liczę że dojdzie do spotkania władz miasta z władzami województwa i moja propozycja zostanie przedyskutowana. Liczę, że podobnie jak linia kolei PKM którą ongiś proponowałem, także ta propozycja zostanie zrealizowana.

Pozdrawiam,
Adam Fularz
Gazeta Gdańska- Danziger Zeitung


Linia SKM do Tczewa- propozycja


Rys. Przebieg połączenia. Wykorzystano podkład Map Google do celów edukacyjnych

Linia do Tczewa powstaćby mogła z wykorzystania torów towarowych na stacji Gdańsk Południowy, budowy nowego toru od stacji Gdańsk Główny do stacji Gdańsk Południowy (a nie tylko do stacji Gdańsk Śródmieście, jak zrealizowano to obecnie, jest jedynie około 1000 metrów dalej), oraz wykorzystania towarowego łącznika pomiędzy Gdańskiem Orunią a torami towarowymi do portu- jest to łącznik przebiegający wzdłuż ul. Smętnej i Wschodniej. Odbudowany zostałby łącznik przy ul. Poleskiej wrowadzający linię z Gd. Oruni do torów towarowych do Tczewa. Kolej SKM wykorzystałaby do Tczewa dodatkową parę torów dla pociągów towarowych.

Fot. Przebieg linii w dzielnicy Orunia- wykorzystanie torów towarowych. Wykorzystano podkład Map Google do celów edukacyjnych





--
Adam Fularz
Gazeta Gdańska- Danziger Zeitung
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
+442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra






--
--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 08:04. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Petycja w sprawie "przedłużenia linii SKM do Tczewa"

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery