dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Redakcja skarżyła się do sądu w sprawie kolei do Konstancina Jeziornej, pozew "zaginął".

Napisałem skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na przetrzymywanie korespondencji- pozwu sądowego do WSA z dnia 4 lipca 2024 r., przez Urząd Marszałkowski Woj. Mazowieckiego. Dodaję że chodzi o bezczynność podmiotu w sprawie nieczynnej dla ruchu pasażerskiego linii kolejowej do Konstancina Jeziornej która jest w zarządzie PGNiG Termika. Telefonicznie ustaliłem iż UMWM zrezygnował z planów przywrócenia połączeń koleją do Konstancina Jeziornej (w przeszłości realizowano jedynie przejazdy próbne w 1999 roku). Jako powód podano iż linia ma niewystarczającą przepustowość, choć w aglomeracji warszawskiej jest wiele podobnych linii na których ruch pociągów mimo jednego toru jest wielokrotnie większy. Domagam się zainstalowania urządzeń SRK celem zwiększenia przepustowości linii, dodania rozjazdów w Piasecznie na styku z linią PKP PLK, oraz przywrócenia ruchu do Konstancina - Jeziornej choćby w formie przejazdów próbnych, dla testu popytu na przewozy koleją.

Adam Fularz



Posted by Telewizja Opera on 13:40. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Redakcja skarżyła się do sądu w sprawie kolei do Konstancina Jeziornej, pozew "zaginął".

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery