Komunikat prasowy
LOT ZAPRASZA DO SKOPJE I PODGORICY.
W OFERCIE JUŻ 12 KIERUNKÓW NA BAŁKANACH
Warszawa, 6 lutego 2018 r. – Od 1 czerwca polski przewoźnik uruchomi pierwsze bezpośrednie rejsy do stolicy Macedonii. Tego samego dnia ruszą regularne rejsy do głównego miasta Czarnogóry. Tym samym LOT oferuje swoim pasażerom już 12 kierunków na Bałkanach. Jednocześnie wystartował drugi etap kampanii wizerunkowej przewoźnika
LOT konsekwentnie rozwija ofertę na południu Europy. Częstotliwość obu nowych bałkańskich połączeń będzie taka sama: sześć razy w tygodniu. Rejsy do Skopje w Macedonii mają odbywać się codziennie oprócz niedziel. Z kolei do Podgoricy w Czarnogórze będzie można wybrać się samolotem LOT-u każdego dnia w tygodniu oprócz środy.
W przypadku obu połączeń do dyspozycji pasażerów będą samoloty Embraer 170 i 175. To oznacza, że na pokładzie pasażerowie dostaną do dyspozycji od 70 do 82 foteli w trzech klasach: ekonomicznej, ekonomicznej premium i biznes.
- Skopje w Macedonii to zupełnie nowy kierunek w siatce LOT. Ten kraj z roku na rok zyskuje na popularności wśród turystów, urzekając m.in. regionalną kuchnią i różnorodnością kulturową. Stanowi też świetną bazę wypadową do sąsiednich krajów: Grecji, Bułgarii i Albanii– mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT-u. – O licznych walorachPodgoricy w Czarnogórze nasi pasażerowie przekonali się już latem ubiegłego roku. W naszej ocenie ten kierunek ma taki potencjał, że zdecydowaliśmy się na powtórkę, ale z dużym wzrostem częstotliwości – dodaje.
Rozkłady zostały zaplanowane w taki sposób, żeby umożliwić szybkie i wygodne przesadki do Skopje i Podgoricy pasażerom podróżującym przez Warszawę z Polski i licznych portów w regionie. Jednocześnie chodziło to, że zapewnić dostęp do szybkich, transferów na Lotnisku Chopina w drodze z Bałkanów m.in. do portów lotniczych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie Zachodniej, np. w Skandynawii.
W sumie LOT obsługuje już 12 kierunków na Bałkanach. Oprócz Skopje i Podgoricy w ofercie przewoźnika na sezon letni 2018 znajdują się też rejsy do: Dubrownika (nowe połączenie od maja - sześć rejsów tygodniowo), Zagrzebia (wzrost częstotliwości z 10 do 14 połączeń tygodniowo), Splitu (dwa rejsy tygodniowo), Puli (jeden rejs tygodniowo), Zadaru(dwa rejsy tygodniowo), Belgradu (wzrost częstotliwości z 9 do 11 połączeń tygodniowo),Ljubljany (wzrost częstotliwości z sześciu do siedmiu połączeń tygodniowo), Sofii (19 rejsów tygodniowo), Bukaresztu (trzy rejsy dziennie) i Kluż-Napoki (sześć rejsów tygodniowo).
Jednocześnie z ogłaszaniem nowych połączeń rozpoczął się drugi etap kampanii LOT-u pod hasłem „Bądź naszym Gościem". Jej elementem są dwa nowe spoty prezentujące rozwój siatki połączeń oraz komfort i wygodę podróżowania nowoczesnymi samolotami LOT-u: B737 MAX 8 i B787 Dreamliner.
Ideą kampanii jest zaprezentowanie gościnności, z której Polacy słyną na świecie. Pasażer to dla LOT-u Gość, który w czasie podróży powinien czuć się jak w domu. Spot w 15-sekundowej wersji emitowany jest w telewizji i Internecie, w tym w mediach społecznościowych.
- Jako przewoźnik chcemy komunikować się z obecnymi i przyszłymi pasażerami, pokazując swój konsekwentnie udoskonalany produkt i atrakcyjną usługę. Zapraszamy na pokłady naszych nowoczesnych, komfortowych samolotów – mówi Adrian Kubicki z LOT-u. - Z myślą o naszych pasażerach stale poszerzamy ofertę połączeń, oferując dziś ponad 90 bezpośrednich tras. Dla pasażerów przygotowaliśmy wszystko co najlepsze. Za przebieg lotu i bezpieczeństwo odpowiadają nasi piloci: najlepsi na rynku i należący do czołówki światowego lotnictwa. Chcielibyśmy, żeby pasażer wiedział, że powierza swoją podróż w ręce doświadczonych i profesjonalnych osób – tłumaczy.
W tym samym czasie LOT zainaugurował analogiczne kampanie na kolejnych rynkach: na Węgrzech, Ukrainie, w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Spot można oglądać tutaj: LINK
W 2017 r. LOT ogłosił uruchomienie 27 połączeń, w tym z Warszawy do: Los Angeles, Newark, Astany i Singapuru, z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago, z Krakowa do Chicago i z Rzeszowa do Newark. W ubiegłym roku LOT przewiózł ponad 6,8 mln pasażerów, co oznacza wzrost o niemal 1,5 mln rok do roku. W tym czasie przewoźnik odebrałcztery nowe samoloty od Boeinga: dwa B787 Dreamliner i dwa B737 MAX. W 2018 r. do floty przewoźnika wejdzie 12 kolejnych maszyn: trzy B787-9 (większa wersja Dreamlinera), trzy B737 MAX 8 i sześć Embraerów 195.
W tym roku LOT ogłosił już uruchomienie czterech nowych kierunków – oprócz Skopje i Podgoricy znajdują się wśród nich rejsy na Domodiedowo (drugie lotnisko w Moskwie) oraz z Krakowa do Budapesztu.
Bilety na nowe połączenia LOT-u – m.in. do Skopje i Podgoricy - są dostępne w sprzedaży m.in. za pośrednictwem LOT Contact Centre, strony przewoźnika
www.lot.com, a także u agentów sprzedaży.
wg LOT, Biuro Prasowe
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.