dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytanie do KPRM, czy i dlaczego Rada Ministów de facto zadecydowała o likwidacji transportu zbiorowego poprzez zaakceptowanie ogromnych wydatków na konkurencyjną sieć transportową?

Do Prezesa KPRM

Szanowni Państwo, Powszechnie mówi się że kapitalizm nie toleruje transportu zbiorowego, że transport zbiorowy, tzw. zbiorkom jest całkowicie sprzeczny z ideą kapitalizmu ponieważ kapitaliści nie zarobią tyle samo na sprzedazy opon, paliw, pojazdów. 

Czy to w tym duchu Państwo podjęli takie decyzje o największym programie interwencjonizmu gospodarczego w historii polskiej gospodarki? To zabije tradycyjny handel, zabije centra miast, każdy będzie jeździł samochodem a transport zbiorowy upadnie niczym w woj. lubuskim, gdzie koleją z Gorzowa do Zielonej Góry jedzie się 2 i pół godziny a samochodem ledwie 50 minut. Ostatnio rozebrano tam szereg linii kolejowych, nie było długo zgody na większe dopłaty do ich odtworzenia, przez co region Ziel. Góry od 3 czy 4 lat nie ma połaczenia np. z Poznaniem czy Warszawą po szynach.

Pozdrawiam,
Adam


Z prasy:

"Rządowy program budowy dróg jest bardzo ambitny. Zakłada, że do 2033 roku powstanie w Polsce 2500 km kolejnych odcinków autostrad i dróg ekspresowych. Finalnie ma powstać sieć licząca łącznie ponad 8 tys. km nowoczesnych dróg.

Program ma być największy w historii Polski i mieć wartość 294 mld zł. Rada Ministrów przyjęła ten program do realizacji w połowie grudnia." wg EmDerewienko na twitterze.

A teraz koleje


5 000 km nowych dróg ekspresowych i autostrad i zaledwie 50 km nowych linii kolejowych. Tak budowano w Polsce po 1989 – mówi nam @PiotrMalepszak . „Wielu polityków nie czuje #zbiorkom .u, nie liczy się kolej, ale nowa ekspresówka musi być". Tekst⬇️
--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Posted by Telewizja Opera on 04:12. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytanie do KPRM, czy i dlaczego Rada Ministów de facto zadecydowała o likwidacji transportu zbiorowego poprzez zaakceptowanie ogromnych wydatków na konkurencyjną sieć transportową?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery