dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Nowy numer "Z Biegiem Szyn". Euro na bocznym torze. Mazowsze wysiada.

Nowy numer dwumiesięcznika "Z Biegiem Szyn" jest już dostępny na stronie http://www.zbs.net.pl/ oraz pod bezpośrednim linkiem http://www.zbs.net.pl/zbs88.pdf
W nowym numerze piszemy m.in.:

PKP, ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY I CBA
Zlecenie "Realizacja przedsięwzięć profilaktycznych w zakresie zagrożeń terroryzmem bombowym" PKP powierzyły bez przetargu spółce, która nie ma siedziby, a odwiedzających jej stronę internetową wita słowami: "Nie szukaj z nami kontaktu. My znajdziemy ciebie". Prezes i dwoje członków zarządu PKP: "Zachowaliśmy się profesjonalnie i zgodnie z prawem". Trzeci członek zarządu: "Zleciłem działania kontrolne, które stanowiły podstawę działań organów ścigania". Wszystkim prokuratura postawiła zarzuty, wszyscy też zostali odwołani ze stanowisk.

EURO NA BOCZNYM TORZE
Nowy pociąg na krzywych torach – to symbol dotychczasowej polityki władz województwa mazowieckiego dla linii znaczenia regionalnego. Marszałkowi województwa Adamowi Struzikowi marzyła się powtórka z poprzedniej unijnej perspektywy finansowej, podczas której z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 na modernizację linii kolejowych nie poszło ani jedno euro.

MAZOWSZE WYSIADA
Podczas gdy w Polsce umocnił się trend wzrostu przewozów pasażerskich koleją, w województwie mazowieckim przewoźnicy stracili podróżnych. "Mamy obecnie rynek pasażera - jeśli ludzie nie są zadowoleni z oferty kolei, to przesiadają się na inne środki transportu" - wskazują eksperci.

JAK PENDOLINO OMINĘŁO REKOMENDACJĘ KOMISJI WYPADKOWEJ
W żadnym z 20 składów Pendolino nie ma kamer rejestrujących obraz przed pociągiem. Co oznacza, że spółka PKP Intercity nie zrealizowała rekomendacji Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych z 2011 r. Umowa między PKP Intercity a koncernem Alstom jest tak skonstruowana, że na etapie produkcji, ale także serwisowania taboru do 2031 r. zmiany w wyposażeniu składów Pendolino zależą od dobrej woli producenta pociągów.

Posted by Telewizja Opera on 13:35. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Nowy numer "Z Biegiem Szyn". Euro na bocznym torze. Mazowsze wysiada.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery