dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Raport i komunikat prasowy: Czy Polacy kierują się delikatnością w przestrzeni miejskiej po powrocie z wakacji

Treść public relations

Redakcja otrzymała--
Od: Karolina Pękalska
Data: poniedziałek, 3 września 2018
Temat: [wydawnictwo:19606] Raport: Czy Polacy kierują się delikatnością w przestrzeni miejskiej po powrocie z wakacji



Szanowni Państwo,

 

Wyniki badań przeprowadzonych przez ekspertów Uniwersytetu SWPS w ramach nowej kampanii Milki pod hasłem „Kieruj się delikatnością" potwierdziły, że przełom sierpnia i września, czyli moment powrotu z wakacji, to okres największej w skali roku liczby wypadków drogowych. Za ich zwiększoną liczbę w tym czasie mogą odpowiadać m.in. emocje związane z powrotem do codziennych obowiązków - 36% badanych zapowiedziało, że ich powrotowi z urlopu towarzyszyć będzie niezadowolenie, a blisko co czwarty Polak spodziewał się w tym czasie także stresu.


W konsekwencji w tym czasie ludzie okazują sobie mniej życzliwości na drodze i w komunikacji miejskiej - blisko połowa Polaków przyznaje, że atmosfera panująca w komunikacji miejskiej po powrocie z wakacji jest przyjemna. Na pogorszenie atmosfery w tym czasie wskazuje co trzecia zapytana osoba.

Co jednak ważne, Polacy zauważają w tym czasie zmianę swojego zachowania i w zdecydowanej większości (90% badanych) pragną poprawy tej sytuacji. Pomoże im w tym Milka, dzięki której w komunikacji miejskiej i przy drogach wywieszone zostały plakaty i animacje zachęcające do okazywania sobie życzliwości.

 

Jak wynika z raportu, po powrocie z wakacji:

Ustępowanie miejsca: 42% pasażerów zazwyczaj ustępuje miejsca osobom starszym lub kobietom w ciąży. Jednocześnie co trzeci z nich tego nie robi.
Pomaganie przy wysiadaniu/wsiadaniu: 36% Polaków pomaga osobom niepełnosprawnym przy wsiadaniu i wysiadaniu, podczas gdy 30% nie ma w zwyczaju takiej praktyki.
Zdejmowanie plecaków, gdy jest tłok: tylko 29%, zdejmuje z pleców plecaki w przypadku tłoku, co może się wiązać z mniejszą znajomością tej zasady.
Ustępowanie pierwszeństwa pieszym: blisko 40% wszystkich badanych uważa, że kierowcy ustępują pierwszeństwa pieszym. Zdaniem 35% Polaków jest wprost przeciwnie.
Wpuszczanie innych na pas: Ponad 40% osób uważa, że kierowcy nie wpuszczają innych samochodów na pas, którym się jedzie.
 

Otrzymano od:

Karolina Pękalska

Junior PR Consultant



EMILII PLATER 25/11
00-688 WARSZAWA




--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 02:24. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Raport i komunikat prasowy: Czy Polacy kierują się delikatnością w przestrzeni miejskiej po powrocie z wakacji

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery