dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytanie o "Latający Ślązak - Fliegender Schlesier - Latajacy Pieron"

do MI
dotyczy:
Pytanie "Latający Ślązak - Fliegender Schlesier - Latajacy Pieron"


Drodzy Państwo,
Dlaczego polskie przepisy są tak skonstuowane że pociągi jeżdżą dużo wolniej niż przed wojną mimo "rzekomego" podniesenia prędkości do 160 km/h? 30 minut z Legnmicy do Wrocławia, czy też 40-50 minut z Opola do Wrocławia to są czasy sprzed wojny, a nie współczesne. 

Co z infrastrukturą linii "Latający Slązak"? Dlaczego ją zdemontowano między Bieniowem, Lubskiem a granicą w Gubinie? Czy szybka kolej już nie jest potrzebna? Co rząd planuje w sprawie linii przedwojennej szybkiej kolei która już od dekad nie kursuje? Czy jej torowisko rząd odbuduje? 

Pozdrawiam
Adam Fularz
 

Posted by Telewizja Opera on 05:35. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytanie o "Latający Ślązak - Fliegender Schlesier - Latajacy Pieron"

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery