Do:
UMWP
Czy władze UMWP mogą sfinansować przedłużenie pasa startowego lotniska w Krywlanach do ok. 1520 metrów lub nawet 1700 metrów dla nowego typu samolotu pasażerskiego linii lotniczych Lot typ Embraer E-190? Jest to maszyna do obsługi małych lotnisk z krótkim pasem startowym.
Nie jest to jakaś szczególnie kosztowna inwestycja by ów budowany akurat pas przedłużyć o te 170 metrów. Umożliwi to połączenie lotnicze do Warszawy w sezonie letnim- głównie dla turystów. Można to sfinansować z kredytu które miasto spłacałoby z pobieranej opłaty pasażerskiej. Przy stu pasażerach dziennie byłoby to ok. 350 tys. zł rocznie. Być może pokrywa to spłatę rat kredytu i byłoby neutralne dla budżetu.
Jako terminal pasażerski można by wykorzystać aktualne pomieszczenia przy lotnisku lub jakiś hangar. Wymaga się też systemu naprowadzania.
Czy połączenie do Warszawy mogłoby ruszyć w 2019 roku?
ODPOWIEDŹ
BI-II.3152.2.2018
Szanowny Pan
Adam Fularz
W odpowiedzi na e-mail w sprawie dofinansowania budowy przedłużenia pasa
startowego lotniska Krywlany uprzejmie informuję, iż inwestycja polegająca na budowie pasa
startowego na lotnisku Krywlany jest realizowania przez Miasto Białystok.
W gestii Miasta Białystok jest również rozbudowa powstającego pasa startowego.
Tam też należy kierować wnioski i uwagi w przedmiotowej sprawie.
Pomoc finansowa samorządu wojewódzkiego udzielana jest jednostkom
samorządowym na ich wniosek.
W roku 2018 samorząd województwa podlaskiego na budowę pasa startowego na
Krywlanach przeznaczył 16 000 000zł.
DYREKTOR
Biura Inwestycji
Roman Tadeusz Łoziński
--
Adnotacja na liscie:
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Pana pytanie
Roman Łoziński
dyrektor
Biura Inwestycji
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywaæ wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. Przekaz medialny powinien cechować
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg
http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Czy ULC potwierdza że ze względu na przeszkody lotnicze- np. budynek o nazwie "Maczuga" na ul. Kaczorowskiego, w Białymstoku istnieją problemy przy lądowaniu samolotem na budowanym akurat pasie startowym? Czy ULC doprowadi do rozbiórki górnych pięter niektórych budynków aby usunąć przeszkody lotnice? Co ze słupami latarń na ul. Mickiewicza bodajże?
Szanowny Panie,
W imieniu Pani Rzecznik Kariny Lisowskiej uprzejmie informuję, że w wyniku analizy dokumentacji lotniska Białystok Krywlany (EPBK) oraz otrzymanych informacji od zarządzającego tym lotniskiem stwierdzono, że budynek „Maczuga" o wysokości 55 m n.p.t., tj. 203 m n.p.m. znajdujący się w Białymstoku pomiędzy ulicami Kaczorowskiego, Wesołą, Waszyngtona i Żelazną zlokalizowany jest w powierzchni poziomej wewnętrznej powyższego modernizowanego lotniska i o ok. 7 m przewyższa dopuszczalną wysokość zabudowy w tym miejscu. Obiekt ten stał się przeszkodą lotniczą w wyniku rozbudowy lotniska (wcześniej nią nie był). Budynek ten nie znajduje się w powierzchni podejścia do startu/lądowania. Wobec wskazanej powyżej jego lokalizacji obiekt zostanie uwzględniony przez zarządzającego lotniskiem w procedurach operacyjnych dolotowych, odlotowych do/z lotniska i nadlotniskowych opisanych w Instrukcji operacyjnej przedmiotowego lotniska i nie będzie stanowił zagrożenia dla lądujących i startujących statków powietrznych.
Odnośnie latarni ulicznych na ul. Mickiewicza, ich wysokość aktualnie zostaje zmniejszona z 10 m n.p.t. do 4,3 m n.p.t. (w wyniku modernizacji oświetlenia) wobec czego nie będą one stanowić przeszkody lotniczej.
Z poważaniem,
Marta Chylińska
Biuro prasowe, Biuro Prezesa ULC
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywaæ wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. Przekaz medialny powinien cechować
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg
http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Ekokreatywna Warszawa – o tym jak być eko, nie tylko w kontekście transportu. Szczegóły w załączniku.
Z poważaniem
Jolanta Maliszewska
Biuro Rzecznika Prasowego
„Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.
Tel.: (022) 47 37 664/ 603 609 857
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
ul. Lubelska 26
03-802 Warszawa
www.mazowieckie.com.pl
Numer KRS: 0000222735, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy: 481 909 000,00 zł
NIP: 1132520369, REGON: 015876404.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
______________________
Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adrasata/adresatów. Dostęp do tej wiadomości osób trzecich jest zabroniony. Jeżeli nie jest Pan/i adresatem tej wiadomości prosimy o poinformowanie nadawcy bez otwierania załączników.
This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited.
Redakcja otrzymała niniejsze twierdzenia od linii lotniczych LOT:
Warszawa, 13 września 2018 – W ciągu ostatnich 30 dni wskaźnik regularności połączeń LOT-u wyniósł aż 99,3 proc. W tym samym okresie wskaźnik punktualności osiągnął ok. 72 proc. W porównaniu z czerwcem br. oznacza to poprawę o ponad 10 punktów proc. i wedle dalszych prognoz, wyniki operacyjne będą rosły ponad europejską średnią.
„Nasi klienci oczekują, że linia lotnicza, którą wybierają zrobi wszystko, by rejsy odbywały się regularnie i na czas. Dla nas jest to zobowiązanie, którego zamierzamy dotrzymać. W sierpniu znacząco poprawiliśmy wskaźniki punktualności i regularności, osiągając w tym zakresie lepsze wyniki niż wiele innych linii lotniczych. Wrzesień wygląda pod tym względem jeszcze lepiej" – mówi Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT-u.W ciągu kilku tygodni LOT osiągnął regularność na poziomie powyżej 99,0 proc. a ostatni tydzień operacji był dotychczas najlepszym okresem od początku 2018 roku pod względem regularności wykonywanych połączeń - z wynikiem sięgającym powyżej 99,5 proc.Punktualność przewoźnika również znacząco się poprawia. Od sierpnia wskaźniki punktualności przekraczają 70 proc. To wynik lepszy od wielu innych linii lotniczych. We wrześniu LOT przewiduje osiągnięcie wyniku punktualności połączeń na poziomie 75 proc.,co powinno przekroczyć europejską średnią. „Nasi pasażerowie mogą być pewni, że zamierzamy wywiązać się z danej obietnicy wysokiego poziomu obsługi, zarówno pod względem regularności i punktualności operacji ale także obsługi pasażerskiej. Dzięki dostawom sześciu nowych Embraerów dla LOT-u zyskaliśmy elastyczność flotową, co pozwala nam na lepsze reagowanie na problemy operacyjne. Nadal w naszym hubie na Lotnisku Chopina w Warszawie pasażerom pomaga dodatkowe kilkadziesiąt osób, które dbają o to, by pasażerowie maksymalnie bezproblemowo przesiadali się na kolejne połączenia" – dodaje Adrian Kubicki.LOT kontynuuje intensywny rozwój i prowadzi nabór kadry pilotów. Do końca przyszłego roku LOT wybierze 300 kandydatów do obsługi rosnącej siatki połączeń. W pierwszej turze rekrutacji zgłosiło się ponad 1000 chętnych, w tym około 100 pilotów Polaków, którzy pracują obecnie dla zagranicznych linii lotniczych, a w związku z rozwojem LOT-u są zainteresowani powrotem do kraju. Polski przewoźnik ma dziś w swojej siatce 104 połączenia, co oznacza, że od początku 2016 r. ich liczba wzrosła o 63. W ubiegłym tygodniu przewoźnik ogłosił połączenie do Miami, które jest 14 połączeniem LOT-u dalekiego zasięgu, w tym szóstym portem obsługiwanym w Ameryce Północnej. W tym roku do floty LOT-u zostaną włączone m.in.cztery Embraery 190, a do końca 2019r. cztery dodatowe Boeingi 787-9 Dreamliner iosiem Boeingów 737 MAX 8.W 2017 r. LOT przewiózł łącznie ponad 6,8 mln pasażerów, czyli o ponad 25 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym roku przewoźnik spodziewa się wyniku ok. 9 mln pasażerów, żeby w 2019 r. przekroczyć barierę 10 mln. Dla LOT-u pracuje dziś 3 tys. osób w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.Bilety na rejsy m.in. do Miami już są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży, miedzy innymi na stronie www.lot.com, poprzez Contact Center, w biurach LOT Travel i u agentów.
wg BP LOT, A. Kubacki
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywaæ wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. Przekaz medialny powinien cechować
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg
http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
do UMWM
Apel do władz samorządowych o trzy nowe lotniska dla Warszawy
Drodzy Państwo,
w tym momencie obecna przepustowość dróg startowych na Lotnisku Chopina jest wg doniesień mediów- już całkowicie wykorzystana. Jak podaje prasa biznesowa, przepustowość środowiskowa, dopuszczająca maksymalnie 600 operacji startów i lądowań w sezonie letnim, jest wykorzystana w niemal 100 proc. Przepustowość terminali także jest w dużej mierze wykorzystana. Także pobliski port lotniczy Modlin jest mocno obciążony ruchem i nie jest bezpiecznie tam lądować samolotami general avition, biznesowymi, sanitarnymi etc.
Jak informują wydawcę osoby analizujące rynek lotnisk: "Ważniejszym problemem dla Warszawy jest brak lotniska GA (..) Szkolenia lotnicze odbywają nad głowami mieszkańców Bemowa a Lotnicze pogotowie ma zakaz ćwiczeń lotów nocnych."
W wielu krajach Europy gęstość lotnisk jest kilkakrotnie większa niż w Polsce. W Polsce od 1989 roku zupełnie zapomniano o znaczeniu militarnym infrastruktury lotniskowej. Lotniska podzieliły los infrastruktury kolejowej, którą zlikwidowano (z 26 tys. km linii kolejowych ostało się zaledwie 16-17 tys km). W efekcie gęstość portów lotniczych jest w Polsce ok. 6-krotnie mniejsza niż w krajach starej UE.
Wzywam do naprawy i dostgsowania dla ruchu GA trzech kolejnych lotnisk dla Warszawy, które istnieją, ale np. są częściowo zniszczone, jak np. lotniosko Chrcynno koło Modlina i Nasielska. W Chrcynnie k. Warszawy znajduje się poniemieckie lotnisko należące do Aeroklubu Warszawskiego (...). W czasie II wojny światowej wybudowano na lotnisku betonowy pas startowy, który istnieje do dziś aczkolwiek ze względu na stan nie jest używany. Pas został w znacznym stopniu zniszczony po zajęciu lotniska przez Rosjan. Media informują "Choć lotnisko posiada pas betonowy, jego stan techniczny nie pozwala na wykorzystanie".
Proponuję od lat aby tego typu lotniska naprawić. Oto liosta lotnisk do naprawy:
Mazowieckie Voivodeship
- Warszawa- Sochaczew Airport
- Warszawa- Mińsk Mazowiecki Airport
- Warszawa- Nasielsk in Chrcynno Airport
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywaæ wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. Przekaz medialny powinien cechować
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg
http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam szczegóły Zastępczej Komunikacji Autobusowej na linii 447, obowiązującej od 24 września br.
Z poważaniem
Aneta Podgajna
główny specjalista
Biuro Rzecznika Prasowego
a.podgajna@mazowieckie.com.pl
tel. 22 47 37 664
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
ul. Lubelska 26
03-802 Warszawa
www.mazowieckie.com.pl
Numer KRS: 0000222735, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy: 481 909 000,00 zł
NIP: 1132520369, REGON: 015876404.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
______________________
Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adrasata/adresatów. Dostęp do tej wiadomości osób trzecich jest zabroniony. Jeżeli nie jest Pan/i adresatem tej wiadomości prosimy o poinformowanie nadawcy bez otwierania załączników.
This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited.
Dzień dobry,
Grecja, Hiszpania i Turcja – to najchętniej wybierane kierunki wakacyjne z wylotem z Wrocławia latem tego roku. Top 5 zamykają Włochy i Bułgaria. Wśród nowości hitem okazały się Ateny i włoskie Bari. W sumie – w czerwcu, lipcu i sierpniu – wrocławskie lotnisko obsłużyło 1,1 miliona osób.
Więcej informacji w załączeniu. W razie pytań, jestem do dyspozycji.
Zdjęcia (fot. Port Lotniczy Wrocław i Shutterstock): https://bit.ly/2x6PKgZ
Aby pobrać całą galerię zdjęć, kliknij w ikonkę POBIERZ, która znajduje się na niebieskim pasku (prawy górny róg).
Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Palus
PR EXPERT
+48 509 065 355
apalus@prexpert.com.pl
Wrocław, 12 września 2018 r.
Dokąd lataliśmy tego lata? [RANKING KIERUNKÓW]
W czerwcu, lipcu i sierpniu z wrocławskiego lotniska skorzystało 1,1 miliona osób. Najwięcej z nich wybrało Grecję. Drugim i trzecim najpopularniejszym kierunkiem były Hiszpania i Turcja. Wśród tegorocznych nowości hitem okazały się Ateny i włoskie Bari.
Od początku roku wrocławskie lotnisko obsłużyło łącznie ok. 2,35 mln pasażerów, czyli o 17,3% więcej niż w tym samym okresie 2017. To absolutny rekord w historii. Tylko latem z oferty 85 kierunków obsługiwanych przez tanie linie lotnicze i czartery skorzystało 1,1 mln podróżnych. Najwięcej z nich wybrało Grecję, która od lat niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce najpopularniejszych letnich kierunków z wylotem z Wrocławia.
Złota Hellada
Na wakacje do Grecji udało się 141,4 tys. osób. Główną atrakcją Hellady jest wypoczynek na wyspach, które przyciągają różnorodnymi plażami i sportami wodnymi. Najwięcej turystów tego lata udało się z Wrocławia na Kretę (Heraklion i Chania), Korfu, Rodos, Zakynthos i Kos. - Strzałem w dziesiątkę okazały się również Ateny, tegoroczna nowość w siatce niskokosztowych połączeń. Wyniki pokazują, że nowe kierunki doskonale wpisują się w oczekiwania podróżnych – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. W siatce połączeń są jeszcze Kefalonia i Saloniki. Podróżni mają do wyboru w sumie 9 greckich kierunków z wylotem z Wrocławia.
Bogata oferta Hiszpanii
Drugim najpopularniejszym krajem tych wakacji jest Hiszpania, gdzie od początku czerwca do końca sierpnia obsłużono ponad 81 tys. podróżnych. Oferta kierunków hiszpańskich jest równie bogata co greckich. Najwięcej turystów zdecydowało się na wakacje na Majorce. Na słoneczną wyspę dwa razy w tygodniu latają samoloty Ryanair oraz samoloty czarterowe. Wiele osób wybrało podróż tanimi liniami do Malagi, Barcelony Girony, Madrytu i nadmorskiego Alicante. Dużą popularnością cieszyły się również Barcelona oraz Wyspy Kanaryjskie (Teneryfa, Fuerteventura i Lanzarote).
Turcja znów na topie
Do łask turystów wróciła w tym roku Turcja, która uplasowała się na trzecim miejscu zestawienia najpopularniejszych kierunków tego lata z wylotem z Wrocławia z liczbą blisko 70 tys. podróżnych. Antalya, Bodrum i Izmir są obsługiwane przez loty czarterowe. - Turcja wróciła do czołówki. Turyści niezwykle cenią sobie atrakcyjne ceny i bogatą bazę hotelową. Z oferty biur podróży chętnie wybierają wakacje all inclusive – mówi Michał Kozak, menadżer ds. rozwoju ruchu czarterowego w Porcie Lotniczym Wrocław.
Włochy zachęcają nowością
Czwarte miejsce przypada Italii. Hitem okazała się największa wyspa na Morzu Śródziemnym – Sycylia. Do Palermo latają z Wrocławia zarówno tanie linie lotnicze, jak i czartery. Wysokie miejsce Włoch to również zasługa Bergamo pod Mediolanem, Neapolu, Bari i Rzymu. - Bari to kolejna tegoroczna nowość od Wizz Air, którą pokochali podróżni. Słońce świeci tu niemal cały rok, nie brakuje także pięknych miejsc do zwiedzania. Bari to gwarancja udanych wakacji również jesienią – komentuje Dariusz Kuś.
Piaszczyste plaże Bułgarii
Pierwszą piątkę najpopularniejszych kierunków zamyka Bułgaria (Varna i Burgas), słynąca z piaszczystych i szerokich plaż. Biura podróży prześcigają się w oferowaniu atrakcyjnych wakacji, co – tego lata - doceniło ponad 45 tys. podróżnych.
W gronie najpopularniejszych kierunków z wylotem z Wrocławia znalazły się również: Egipt, Portugalia, Tunezja, Gruzja i Izrael. W bogatej ofercie wrocławskiego lotniska są także nieco chłodniejsze, ale równie atrakcyjne miejsca, takie jak Islandia, Norwegia czy Szwecja. Podróżni mają w czym wybierać. Wiosenno-letni rozkład lotów obowiązuje do końca października.
Najpopularniejsze kierunki lata 2018 na lotnisku we Wrocławiu
(czerwiec, lipiec, sierpień):
Grecja (ok. 141,5 tys. obsłużonych pasażerów)
1. Kreta (Heraklion i Chania)
2. Korfu
3. Rodos
Hiszpania (ok. 81,2 tys. pasażerów)
1. Majorka
2. Malaga
3. Barcelona Girona
Turcja (prawie 70 tys. pasażerów)
1. Antalya
2. Bodrum
3. Izmir
Włochy (ok. 59 tys. pasażerów)
1. Palermo
2. Mediolan Bergamo
3. Neapol
Bułgaria (ok 45,2 tys. pasażerów)
1. Burgas
2. Varna
Port Lotniczy Wrocław to jedno z największych i najważniejszych lotnisk w Polsce. W roku 2017 obsłużyło ponad 2,85 mln pasażerów. W tym roku, według prognoz, z jego usług skorzysta już ponad 3,2 mln podróżnych. W sezonie letnim 2018 port oferuje 85 połączeń, w tym 10 nowych kierunków regularnych. Wrocławskie lotnisko jest doskonale skomunikowane z siecią autostrad (A4 i A8) i dróg ekspresowych (S5 i S8), co umożliwia szybki i wygodny dojazd również z dalej położonych regionów Polski. Na lotnisku podróżni mają do dyspozycji ok. 4 tys. miejsc parkingowych. Dojazd do portu umożliwia również szybkie połączenie WRO Airport Express. Komfortowe autobusy wyruszają co 50 minut z nowego Dworca Autobusowego, tuż przy kolejowym Dworcu Głównym. Wygodnym połączeniem z centrum jest też autobusowa linia „106", kursująca co 20 minut (za dnia), i nocna „206", jeżdżąca co 90 minut. Pasażerowie korzystający z usług Port Lotniczego Wrocław mają też do dyspozycji liczne sklepy, bary, kawiarnie i restauracje. Port Lotniczy Wrocław sukcesywnie inwestuje w infrastrukturę. Od 2012 roku pasażerowie są obsługiwani w nowoczesnym terminalu. Lotnisko dysponuje też systemem nawigacyjnym wyższej kategorii (ILS Cat. II), umożliwiającym realizację operacji lotniczych również w trudniejszych warunkach atmosferycznych. Wrocławskie lotnisko jest doceniane za wysoki standard obsługi. W 2012 roku port został uznany przez pasażerów najbardziej przyjaznym lotniskiem w Polsce, a w 2017 roku uzyskał pierwsze miejsce w Polsce i jedenaste w Europie w rankingu portalu Sleepingairports.net. Czterokrotnie otrzymał też nagrodę Business Traveller Award dla najlepszego regionalnego lotniska w kraju.
Dzień dobry,
Szanowny Panie Redaktorze poniżej przesyłam odpowiedź na Pana pytanie:
Łódzka Kolej Aglomeracyjna jako przewoźnik kolejowy nie komentuje kwestii związanych z infrastrukturą i planowanymi inwestycjami. Możemy jedynie zapewnić, że przystanek Łódź Zarzew, po jego wybudowaniu będzie obsługiwany przez pociągi Spółki.
Z poważaniem,
| Marta Markowska Rzecznik Prasowy Naczelnik Wydziału |
--
Odpowiedź UMWŁ
- Nie zrezygnowano z planów budowy przystanku Łódź Zarzew. Jednak ze względu na to, że będzie on zlokalizowany pod wiaduktem w ciągu ul. Przybyszewskiego, jego budowa musi być skorelowana z miejską inwestycją obejmującą przebudowę tego wiaduktu.__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Do UMWŁ
W wydaniu częstochowskim przypomniałem temat połączeń kolejowych z Sieradza na południe, do Częstochowy. Pociągi regionalne na tej trasie przez Chorzew- Siemkowice w mojej opinii miałyby szanse rynkowe. Cała południowa część woj. łódzkiego ma obecnie tylko jedno połączenie kolejowe. Obecnie jest tendencja by łączyć ze sobą duże miasta- Częstochowa i Sieradz mają wg mnie potencjał na takie połączenie.
Częstochowa mogłaby uzyskać połączenie kolejowe z Sieradzem przez Chorzew- Siemkowice, Zduńską Wolę Karsznice, Zduńską Wolę. Urząd Marszałkowski niestety nie odpowiedział na pytania w tej sprawie. Co UMWŁ sądzi o tej propozycji?
Opis
Województwo łódzkie posiada ogromną ilość nieczynnych połączeń kolejowych. Niestety, wydział prasowy Urzędu Marszałkowskiego nie udzielił nam odpowiedzi na pytania o możliwość wznowienia tych połączęń, zaś Przewozy Regionalne skierowały nad do zamawiającego przewozy, czyli UMWŁ. W sprawie otrzymaliśmy poniższą odpowiedż:
sieć komunikacyjna, na której jest planowane wykonywanie przewozów o
charakterze użyteczności publicznej przez Województwo Łódzkie została
określona w "Planie Zrównoważonego Rozwoju Publicznego Transportu Zbiorowego
dla Województwa Łódzkiego do roku 2020 z perspektywą do roku 2030".
Przyjęta w ww. Planie sieć połączeń, stanowiąca rezultat przeprowadzonych
analiz potoków i prognoz ruchu w zestawieniu z możliwościami finansowymi
organizatora, nie przewiduje organizacji przewozów przez Województwo
Łódzkie, na linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory - Tczew.
Wobec powyższego Województwo Łódzkie nie planuje prowadzenia pasażerskich
przewozów kolejowych na linii komunikacyjnej Sieradz - Zduńska Wola
Karsznice - Częstochowa.
Dodatkowo mając na względzie, że połączenia kolejowe, których uruchomienia
dotyczy wniosek, przebiegałyby przez teren województw: łódzkiego i
śląskiego, co czyni je połączeniami międzywojewódzkimi, ich ustawowym
organizatorem może być minister właściwy do spraw transportu.
Jacek Grabarski,
Wydział Informacji i Komunikacji Społecznej
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Pytania do Przewozów Regionalnych w Łodzi
- czy PR jest zainteresowane obsługą obecnie nieczynnych połączeń regionalnych w woj. łódzkim?:
Sieradz- Zduńska Wola- Zd. W. Karsznice- Chorzew Siemkowice- Częstochowa?
Pociągi kursowałyby początkowo raz- dwa- trzy razy dziennie w celu sprawdzenia potencjału podróżnych.
Odpowiedzi Przewozów Regionalnych w Łodzi
Na udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania, proszę o skierowanie zapytania do Organizatora Przewozów odpowiedzialnych za uruchomienie połączeń w ramach służby publicznej.
wz. Jolanta Pluta
Anna Piotrowska
Rzecznik Oddziału
Oddział Łódzki, z siedzibą w Łodzi
90-002, ul. Tuwima 22/26
--
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Ministerstwo infrastruktury odpowiedziało na pytania o swoją politykę parkingową
Od: media
Data: wtorek, 11 września 2018
Temat: Pytania prasowe - polityka dotowania miejsc parkingowych dla samochodów
Do: Adam
Szanowny Panie Redaktorze,
MI nie jest właściwe w sprawie dotowania opłat za parkowanie przez urzędy miejskie.
Z poważaniem
Szymon Huptyś
Rzecznik prasowy
Ministerstwo Infrastruktury
From: Adam Fularz [mailto:
adam.fularz@wieczorna.pl]
Sent: Tuesday, August 28, 2018 11:51 AM
To: media
Subject: Pytania prasowe - polityka dotowania miejsc parkingowych dla samochodów
Czy MI zamierza zmieniac zasady dotowania przez urzedy miejskie opłat za parkowanie? Aby dostosowac podaz do radykalnie niskich w skali Europy stawek, wiele miast wycina przydrożne drzewa by upchnąc nowe miejsca parkingowe. W moim mieście, Zielonej Górze, szereg alei wysadzanych drzewami wycina się pod miejsca parkingowe- np. ul. Pod Topolami czy Bankową. Z uwagi na to że miasto nie jest już zielone, same straty z turystyki moga być wielokrotnie wyższe niż ewentualna korzyść z zamiany całego centrum miasta w wielkie parkingi dla aut.
Z serwisu Polska Parkuje:
Londyńskie "City", czyli centrum historyczne i biznesowe, wprowadza opłaty parkingowe, których wysokość zależy od poziomu emisji spalin pojazdu. I tak np. elektryk to 19zł/h, a diesel 25zł/h. W Polsce elektryk 0zł/h, a reszta 3zł/h
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
<
https://lh5.googleusercontent.com/YpJo9CK5YycQ40eKut82SQy0Tx1iOsbO0aZ40x5U67XdL1rfcDwab0xDkkaT2Fr31Cixe3ehW0ysCiXmSnYB5E33BG65JvkL8-berBEQ2zcV6PT7UeJQ1-VotYmnxnMWubA2UOg>
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E
adam.fularz@wieczorna.plDolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Pytanie: Czy w ramach remontu linii 541 oczyszczony i na nowo oznakowany będzie przystanek kolejowy Łódź Andrzejow Szosa? Czy inne przystanki na tej trasie będą naprawione? Czy ŁKA będzie w stanie kursować tą linią?
Odpowiedź
Łódzka Kolej Aglomeracyjna prowadzi rozmowy z Miastem Łódź oraz Województwem Łódzkim nt. możliwości zorganizowania regularnych przewozów obsługujących przystanki Łódź Andrzejów Szosa i Łódź Olechów Wiadukt. Szczególnie istotna jest dla nas obsługa przystanku Łódź Olechów Wiadukt z uwagi na fakt, iż lokalizacja przystanku jest w bezpośredniej bliskości budynków Łódzkiej Strefy Ekonomicznej. Od czerwca 2019 r. Spółka planuje uruchomienie połączeń kolejowych obsługujących ww. przystanki.
Z poważaniem,
| Marta Markowska Rzecznik Prasowy |
--
Szanowny Panie Redaktorze, PLK nie planują remontu przystanków osobowych na linii 541 Łódź Widzew – Łódź Olechów. Pociągi ŁKA mogą kursować tą trasą jeśli tylko wyrażą zainteresowanie uruchomieniem połączeń.
Pozdrawiam
Karol Jakubowski
Zespół prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.