Redakcja serwisu otrzymała
---------- Forwarded message ----------
From:
Matyszczak Dariusz <
Dariusz.Matyszczak@plk-sa.pl>
Date: Monday, July 26, 2021
Subject: FW: IBZ-2292/2021 FW: [WIADOMOSC ZEWNETRZNA] Pytanie o torowisko Sniadowo- Łomża
To: "adam na s.
wieczorna.pl" <adam ma
s.wieczorna.pl>
Dzień dobry,
Szanowny Panie Adamie, przedmiotowy peron w Łomży nie stanowi środka trwałego będącego na stanie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ze względu na zły stan techniczny obiektu, został on zlikwidowany przez właściciela tj. PKP S.A.
Pozdrawiam
Dariusz Matyszczak
Monter
Dział Dróg Kolejowych i Ochrony Środowiska
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zakład Linii Kolejowych w Siedlcach
ul. Zbrojna 39
08-110 (..)
From: Adam Fularz [mailto:adam na s..wieczorna.pl]
Sent: Friday, July 23, 2021 10:47 AM
To: Ibz <Ibz na s..plk-sa.pl>
Subject: [WIADOMOSC ZEWNETRZNA] Pytanie o torowisko Sniadowo- Łomża
Dzień dobry,
Prowadzę w Łomży lokalne wydanie. Byłem dzisiaj obejrzeć torowisko i skarżono że zdemontowano peron w Łomży. Czy PKP PLK to skomentuje?
Dolina Zielona 24A Zielona Góra
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Jakubowski Karol <Karol.Jakubowski na s..plk-sa.pl>
Data: piątek, 28 grudnia 2018
Temat: PKP PLK odpowiada na pytanie o torowisko Sniadowo- Łomża
Do: "adam.fularz na s..wieczorna.pl" <adam.fularz na s. wieczorna.pl>
Szanowny Panie Adamie, wskazany przez Pana serwis nie funkcjonuje i nie posiadamy informacji, żeby prowadził Pan działalność dziennikarską. Wczoraj udzielona została Panu odpowiedź. W przypadku kolejnych pytań zachęcam do skorzystania z https://www.plk-sa.pl/kontakt/formularze-kontaktowe/
Pozdrawiam
Karol Jakubowski
Zespół prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
ul. Targowa 74
03-734 Warszawa
karol.jakubowski na s..plk-sa.pl
tel. +48 22 473 33 33
tel. kom. +48 668 679 414
fax +48 22 473 23 34
From: Adam Fularz [mailto:adam.fularz@wieczorna.pl]
Sent: Friday, December 28, 2018 8:37 AM
To: Rzecznik <Rzecznik@plk-sa.pl>
Subject: [WIADOMOSC ZEWNETRZNA] Re: PKP PLK odpowiada na pytanie o torowisko Sniadowo- Łomża
Wzywam do odpowiedzi w trybie prawa prasowego-nadal prowadzę np. serwis www.wolnorynkowy.pl czy -w poniższym wątku- wydanie lokalne białostockie i łomżynskie.
Rzekomo poinformowali Państwo samorządy o rezygnacji z inwestycji. Publikowalem list jednego z samorządowców.
Mam wrażenie że odpowiedź jaką udzielił mi p. Jakubowski- jest fałszywa. Lokalni samorządowcy ten problem przedstawiali inaczej. Twierdzili o całkowicie wstrzymanej inwestycji. Zabrakło rzekomo Państwu pieniądzy- czy to prawda?
Pozdrawiam
W dniu czwartek, 27 grudnia 2018 Adam Fularz <adam.fularz@wieczorna.pl> napisał(a):
> Redakcja otrzymała
> -----
> Od: Jakubowski Karol <Karol.Jakubowski na serw. plk-sa.pl>
> Data: czwartek, 27 grudnia 2018
> Temat: Pytanie o torowisko Sniadowo- Łomża
>
>
> Szanowny Panie Redaktorze, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nie zrezygnowały z realizacji drugiego zadania na linii pomiędzy Śniadowem a Łapami. W przypadku dysponowania środkami finansowymi z RPO, inwestycja ta może być zrealizowana. Następnym razem proszę swoje pytania kierować poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie: https://www.plk-sa.pl/kontakt/formularze-kontaktowe/
>
>
> Pozdrawiam
>
>
>
> Karol Jakubowski
>
> Zespół prasowy
>
> PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
>
> ul. Targowa 74
>
> (..)
>
>
> From: Adam Fularz
> Sent: Wednesday, December 5, 2018 10:52 AM
> To: Rzecznik <Rzecznik na serw. plk-sa.pl>
> Subject: [WIADOMOSC ZEWNETRZNA] Pytanie o torowisko Sniadowo- Łomża
>
>
>
> Czy PKP PLK potwierdza że zamiast torowiska na odcinku Sniadowo- Łomża planowana jest droga ekspresowa S61 w relacji Sniadowo- Łomża? Czy PKP PLK - skoro same nie zamierzają remontować torowiska- mogą je przekazać innemu zarządcy?
>
>
>
> por. mapa odcinka:
>
> https://conadrogach.pl/mapy/droga-ekspresowa-s61-mapa-odcinka-sniadowo-lomza.html
>
>
>
> --
>
> __________________________________________________________________________
>
>
>
> Merkuriusz Polski
>
>
>
> Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
>
>
>
>
>
> <https://lh5.googleusercontent.com/YpJo9CK5YycQ40eKut82SQy0Tx1iOsbO0aZ40x5U67XdL1rfcDwab0xDkkaT2Fr31Cixe3ehW0ysCiXmSnYB5E33BG65JvkL8-berBEQ2zcV6PT7UeJQ1-VotYmnxnMWubA2UOg>
>
> Adam Fularz, manager Radiotelewizji
>
> Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
>
> Wydawnictwo Merkuriusz Polski
> "Wieczorna.pl" sp. z o.o.
> T +48604443623
>
> F +442035142037
> E adam.fularz@wieczorna.pl
>
> Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
> KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
>
> AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
>
> Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
>
>
>
> Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
>
>
>
> Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
>
>
>
> Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
>
>
>
> Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
>
>
>
> Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
>
>
>
> Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
>
>
>
> W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
>
>
>
> PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
> z siedzibą w Warszawie
> ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa
> Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
> XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
> KRS 0000037568. NIP 113-23-16-427, REGON 017319027
> Kapitał zakładowy 17 458 436 000,00 w całości wpłacony
>
> Zarządzamy państwową infrastrukturą kolejową.
> Udostępniamy trasy kolejowe dla przewozów pasażerskich i towarowych.
> Utrzymujemy i modernizujemy powierzoną nam sieć linii kolejowych z dbałością o środowisko.
>
> Ochrona Danych Osobowych:
> 1) Administratorem danych osobowych zgromadzonych w programie pocztowym jest PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna, z siedzibą pod adresem: 03-734, Warszawa, ul. Targowa 74, zwana dalej Spółką.
> 2) Podjęcie przez Panią/Pana lub podjęcie przez Spółkę z Panią/Panem komunikacji e-mail powoduje, że adres e-mail oraz inne dane osobowe podane przez Panią/Pana w wiadomości, np. imię i nazwisko, zostają wprowadzone do zbioru Rejestr korespondencji prowadzonym przez Spółkę, w programie pocztowym.
> 3) W Spółce, począwszy od dnia 25-05-2018 r., funkcjonuje adres e-mail: iod.plk@plk-sa.pl Inspektora Ochrony Danych w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę.
> 4) Pozostałe, szczegółowe informacje kierowane do Pani/Pana w ramach realizacji obowiązku informacyjnego związanego z Pani/Pana korespondencją e-mail, zamieszczone są na stronie internetowej Spółki, pod adresem:
> https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Bezpieczenstwo_Informacji/Informacja_dla_osob_korespondujacych_poprzez_e-mail.pdf
>
> www.plk-sa.pl
> www.plk-inwestycje.pl
>
> Wydrukuj wiadomość tylko wtedy, gdy jest to niezbędne
>
>
>
> <https://ci3.googleusercontent.com/proxy/IlBw3nZHTQcWhSALVOQJudUWwng4hBQblMrbLqm74xgKJUXCSkYX86lhd4sCKAO767sfdCj9ID6-x4n431AkpJ84CS2ikeZcAlvF=s0-d-e1-ft#https://www.plk-sa.pl/assets/images/niepodlegla-logo.png>
>
> "WSZYSCY ŚWIĘTUJEMY STULECIE ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI".
>
>
> --
>
> __________________________________________________________________________
>
>
>
> Merkuriusz Polski
>
>
>
> Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
>
> <https://lh5.googleusercontent.com/YpJo9CK5YycQ40eKut82SQy0Tx1iOsbO0aZ40x5U67XdL1rfcDwab0xDkkaT2Fr31Cixe3ehW0ysCiXmSnYB5E33BG65JvkL8-berBEQ2zcV6PT7UeJQ1-VotYmnxnMWubA2UOg>
>
> Adam Fularz, manager Radiotelewizji
>
> Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
>
> Wydawnictwo Merkuriusz Polski
> "Wieczorna.pl" sp. z o.o.
> T +48604443623
> F +442035142037
> E adam.fularz@wieczorna.pl
> Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
> KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
>
> AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
> Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
>
> Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
> Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
> Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
> Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
> Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
> Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
> W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
>
>
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
z siedzibą w Warszawie
ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa
Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000037568. NIP 113-23-16-427, REGON 017319027
Kapitał zakładowy 17 458 436 000,00 w całości wpłacony
Zarządzamy państwową infrastrukturą kolejową.
Udostępniamy trasy kolejowe dla przewozów pasażerskich i towarowych.
Utrzymujemy i modernizujemy powierzoną nam sieć linii kolejowych z dbałością o środowisko.
Ochrona Danych Osobowych:
1) Administratorem danych osobowych zgromadzonych w programie pocztowym jest PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna, z siedzibą pod adresem: 03-734, Warszawa, ul. Targowa 74, zwana dalej Spółką.
2) Podjęcie przez Panią/Pana lub podjęcie przez Spółkę z Panią/Panem komunikacji e-mail powoduje, że adres e-mail oraz inne dane osobowe podane przez Panią/Pana w wiadomości, np. imię i nazwisko, zostają wprowadzone do zbioru Rejestr korespondencji prowadzonym przez Spółkę, w programie pocztowym.
3) W Spółce, począwszy od dnia 25-05-2018 r., funkcjonuje adres e-mail: iod.plk@plk-sa.pl Inspektora Ochrony Danych w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę.
4) Pozostałe, szczegółowe informacje kierowane do Pani/Pana w ramach realizacji obowiązku informacyjnego związanego z Pani/Pana korespondencją e-mail, zamieszczone są na stronie internetowej Spółki, pod adresem:
https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Bezpieczenstwo_Informacji/Informacja_dla_osob_korespondujacych_poprzez_e-mail.pdf
www.plk-sa.pl
www.plk-inwestycje.pl
Wydrukuj wiadomość tylko wtedy, gdy jest to niezbędne
"WSZYSCY ŚWIĘTUJEMY STULECIE ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI".
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
z siedzibą w Warszawie
ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa
Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000037568. NIP 113-23-16-427, REGON 017319027
Kapitał zakładowy 27 114 421 000,00 zł w całości wpłacony
Zarządzamy państwową infrastrukturą kolejową.
Udostępniamy trasy kolejowe dla przewozów pasażerskich i towarowych.
Utrzymujemy i modernizujemy powierzoną nam sieć linii kolejowych z dbałością o środowisko.
Ochrona Danych Osobowych:
1) Administratorem danych osobowych zgromadzonych w programie pocztowym jest PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna, z siedzibą pod adresem: 03-734, Warszawa, ul. Targowa 74, zwana dalej Spółką.
2) Podjęcie przez Panią/Pana lub podjęcie przez Spółkę z Panią/Panem komunikacji e-mail powoduje, że adres e-mail oraz inne dane osobowe podane przez Panią/Pana w wiadomości, np. imię i nazwisko, zostają wprowadzone do zbioru Rejestr korespondencji prowadzonym przez Spółkę, w programie pocztowym.
3) W Spółce funkcjonuje adres e-mail: iod.plk@plk-sa.pl Inspektora Ochrony Danych w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę.
4) Pozostałe, szczegółowe informacje kierowane do Pani/Pana w ramach realizacji obowiązku informacyjnego związanego z Pani/Pana korespondencją e-mail, zamieszczone są na stronie internetowej Spółki, pod adresem:
https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Bezpieczenstwo_Informacji/Informacja_dla_osob_korespondujacych_poprzez_e-mail_01.pdf
www.plk-sa.pl
www.plk-inwestycje.pl
Wydrukuj wiadomość tylko wtedy, gdy jest to niezbędne
2
--
null
Otrzymałem.
---------- Forwarded message ----------
From:
Dariusz Boryszewski <
boryszewski.dariusz@um.lomza.pl>
Date: Friday, July 30, 2021
Subject: Wnioski dot. kolei w Łomży
To: adam na s.
wieczorna.plCc: Prezydent Garlicki (..)
Szanowny Panie
W odpowiedzi na liczne zapytania i propozycję dot. kolei w m. Łomża, uprzejmie informuję, że władze miasta na bieżąco monitorują sytuację związaną z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego oraz związanych z nim linii kolejowych.
W grudniu ub. roku w ramach konsultacji dokumentu pn. „Strategiczne Studium Lokalizacyjne Inwestycji Centralnego Portu Komunikacyjnego" wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko - linia nr 29 Ostrołęka – Giżycko (Linia nr 3) zostało przesłane do Ministerstwa Infrastruktury Biura Pełnomocnika ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego stanowisko władz Łomży dot. ww. inwestycji. Na bieżącą są też monitorowane działania podejmowane w ramach projektu pn.: "Stworzenie ciągu komunikacyjnego Łomża – Białystok poprzez rewitalizację wraz z elektryfikacją linii kolejowej nr 49 Łomża – Śniadowo oraz elektryfikacja i odbudowa infrastruktury obsługi pasażerskiej na linii nr 36 na odcinku Śniadowo – Łapy"
Składane przez Pana propozycje budowy przystanków oraz kolei aglomeracyjnej na tym etapie nie są rozważane. Miasto Łomża dla obsługi komunikacyjnej mieszkańców wybudowało w 2020 roku Centrum Komunikacyjno-Przesiadkowe, zapewnia funkcjonowanie Miejskiej Komunikacji Autobusowej oraz planuje kolejne uruchomienie Łomżyńskiej Komunikacji Rowerowej. Proponowane rozwiązania są nieuzasadnione ekonomicznie, a szacowany koszt ich utrzymania byłby za wysoki na możliwości budżetowe miasta Łomża.
Z poważaniem
Dariusz Boryszewski
Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Urząd Miejski w Łomży
Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pokój 103A
tel. (+48 86) 215 67 84
e-mail: d.boryszewska na um.lomza.pl, www.lomza.pl
--
null
Redakcja serwisu otrzymała:
---------- Forwarded message ----------
From:
Biuro Rady Miejskiej <biuro.rm na s..
um.lomza.pl>
Date: Friday, August 27, 2021
Subject: odpowiedź Rady Miejskiej
To: adam na s..
wieczorna.plDzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź rady Miejskiej Łomży w sprawie rozebrania torowiska Śniadowo – Łomża oraz propozycji skierowania skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Białymstoku na bezczynność organu.
Dorota Śleszyńska
Kierownik, Biuro Rady Miejskiej
Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pokój 203
tel. (+48 86) 215 67 02,
e-mail: biuro.rm na s. um.lomza.pl, www.lomza.pl
--
null
Dla przykładu niemal zlikwidowano w dni robocze linię nr 10- z 10 kursów pozostał jeden oraz kursy w weekend. Niemal brak komunikacji miejskiej w nocy. Linia na Czarkowo w nocy kursuje tylko raz.
Opr. Adam Fularz na podstawie
MZK.zgora.pl porównanie rozkładu jazdy
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency
polishnews.pl
---------- Forwarded message ---------
Od: Biedroń Karolina
Date: wt., 31 sie 2021 o 09:33
Subject: RE: odpowiedź na zapytanie w sprawie LKA
To: Adam
Cc: Lis Robert
Szanowny Panie,
w nawiązaniu do korespondencji w sprawie Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej Biuro Zarządu spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. (dalej: „Spółka") przesyła stosowne informacje.
Odnośnie do kwestii kursowania pociągów lotniskowych informujemy, że Spółka opracowuje dokumentację w ramach zadania pn. „Wykonanie koncepcji, która pozwoli określić wytyczne dla realizacji studium wykonalności Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej w zakresie marketingowo-ruchowym, ruchowo-eksploatacyjnym, technicznym, finansowym oraz uwarunkowań lokalizacyjnych". Wszelkie ustalenia dotyczące ruchu pociągów na lotnisko w Lublinie we wskazanej relacji będą podejmowane w zależności od rezultatów ww. opracowania oraz kolejnych, bardziej szczegółowych analiz. Analizowane obecnie w ramach koncepcji Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej połączenie do Portu Lotniczego Lublin zakłada kursowanie pociągów na odcinku Motycz – Lublin Airport z uwzględnieniem przystanków Motycz, Stasin, Lublin Zachodni, Lublin Główny, Lublin Północny, Świdnik Miasto i Lublin Airport.
W ramach ww. inwestycji przewidziana jest także analiza możliwości budowy przystanku osobowego Lublin Zalew. Przystanek Lublin Zalew mógłby zostać wybudowany około 500 m od nowego węzła przesiadkowego komunikacji miejskiej zlokalizowanego przy ul. Żeglarskiej. Zakończenie realizacji koncepcji przewidywane jest na I kwartał 2022 r. Koncepcja będzie podstawą do podjęcia decyzji o dalszej realizacji studium wykonalności, gdzie zostanie określona m.in. w oparciu o deklaracje organizatora przewozów częstotliwość kursowania pociągów.
Z poważaniem
Karolina Biedroń
Naczelnik Wydziału
Wydział ds. skarg i wniosków
Biuro Zarządu
Centrala
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
ul. Targowa 74
03-734 Warszawa(..)
From: Adam Fularz
Sent: Friday, July 2, 2021 7:25 PM
To: Ibz
Subject: [WIADOMOSC ZEWNETRZNA] Przypomnienie: Pytaliśmy o likwidacje peronów kolejowych (linia magistrali węglowej, przystanek Lublin Zalew) i oto odpowiedz
Dzien dobry, prosze o opinię dot. odbudowy przystanku "Lublin Zalew" dla usług Lubelskiej kolei podmiejskiej (szkic w zał)>
Pozdrawiam,
Adam
---------- Forwarded message ---------
Od: Adam Fularz
Date: pon., 30 paź 2017 o 10:46
Subject: Pytaliśmy o likwidacje peronów kolejowych (linia magistrali węglowej, przystanek Lublin Zalew) i oto odpowiedz
"Ponadto rozbiórka peronów na zlikwidowanych przystankach osobowych jest uzasadniona względami bezpieczeństwa.
Z poważaniem
Szymon Huptyś
Rzecznik prasowy
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa"
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Pytanie do UMWP w sprawie kolei w Słupsku
Dzień dobry,
Przesyłam pismo z MI:
"Uprzejmie informuję, że obecnie Spółka PKP PLK S.A. nie planuje realizacji przedsięwzięcia związanego
z dobudową około 1000 metrów toru do istniejącej bocznicy do CH Jantar w Słupsku oraz budowy
dodatkowego przystanku: „Słupsk CH Jantar" i ewentualnie: „Słupsk Szczecińska", „Słupsk Witkacego" na
bocznicy do CH Jantar. Należy podkreślić, że budowa ww. przystanków nie została zgłoszona przez
samorząd do „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 - 2025".
Jednocześnie informuję, że szansą na rozważenie ewentualnej budowy proponowanych przystanków
mógłby być projekt pn. „Budowa nowych i modernizacja istniejących przystanków kolejowych na obszarze
województwa pomorskiego", który został ujęty w dokumencie pn. „PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. –
zamierzenia inwestycyjne na lata 2021 – 2030 z perspektywą do 2040 roku".
Warunkiem realizacji inwestycji przystankowych powinna być deklaracja organizatora publicznego transportu
zbiorowego, w tym przypadku Marszałka Województwa Pomorskiego o korzystaniu z wybudowanej
infrastruktury pasażerskiej i wprowadzeniu postojów handlowych dla pociągów regionalnych kursujących
po liniach kolejowych, na których wykonywane będą przewozy o charakterze użyteczności publicznej."
--
Pozdrawiam,
Adam Fularz
Dolina ZIel. 24a Ziel. Góra
Redakcja serwisu otrzymała
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od:
Serwis Prasowy <pres na s.
som.szczecin.pl>
Data: poniedziałek, 30 sierpnia 2021
Temat: SKM
Do: adam na s.
wieczorna.plDW: Paweł Ogrodnik <pogrodnik na s.
som.szczecin.pl>, Roman Walaszkowski <
dyrektor@som.szczecin.pl>, Elżbieta Ostatek <eostatek na s.
som.szczecin.pl>, Łukasz Kosmala <lkosmala na s..
um.szczecin.pl>
Szanowny Panie,
Ponawiając odpowiedzi na Pana pytania przekazane do Biura SSOM przez Wydział Zarządzania Projektami Urzędu Miasta Szczecin w październiku 2020 r. uprzejmie informujemy, iż zarówno Biuro SSOM jak i Wydział Zarządzania Projektami wielokrotnie udzielał Panu odpowiedzi na pytania dotyczące zakresu Projektu, natomiast wskazane zarzuty dotyczące jakości analiz ekonomicznych, które wciąż Pan podnosi, były treścią skargi z dnia 24 czerwca 2019 r., którą Prezydent Miasta Szczecin uznał za bezzasadną (pismo WZP-III.1510.1.2019.BK / UNP: 97/S/19 z dnia 16 lipca 2019 r.).
Potwierdzeniem poprawności przeprowadzonych analiz jest weryfikacja przez CUPT oraz Inicjatywę JASPERS złożonej w konkursie dla Działania 5.2 POIiŚ 2014-2020 dokumentacji przedprojektowej i pozyskanie dofinansowania na realizację Projektu, potwierdzonego decyzją Komisji Europejskiej z dnia 02.04.2019 r., co również było wskazane w odpowiedzi na przytoczoną skargę.
Odnosząc się jednocześnie do treści przekazanych wiadomości chcemy przypomnieć, że Projekt znajduje się w fazie realizacji, a podpisana umowa o dofinansowanie oparta jest na podstawie złożonej w Centrum Unijnych Projektów Transportowych dokumentacji aplikacyjnej. Z tego względu nie są możliwe żadne zmiany zakresu przedmiotowego projektu wpływające na założone wskaźniki produktu i rezultatu, które mogłyby wiązać się z częściową bądź całkowitą utratą dofinansowania. Należy mieć na względzie fakt, że planowany termin zakończenia realizacji Projektu to aktualnie koniec 2022 r.
Aktualne prace zarówno Stowarzyszenia jak i Partnerów Projektu SKM koncentrują się na skutecznej realizacji Projektu, w tym wypracowanie optymalnego modelu funkcjonowania sieci transportu publicznego w SOM z uwzględnieniem atrakcyjnej oferty taryfowo-biletowej dla mieszkańców.
Oczywiście nie zapominamy o przyszłości, jednak nie zostały podjęte żadne wiążące decyzje dotyczące kierunku rozwoju sieci połączeń i jej zasięgu. Z uwagą przyglądamy się przygotowywanym planom PKP PLK S.A. w zakresie modernizacji linii kolejowych: 402 w kierunku Kołobrzegu obejmującą rozbudowę łącznicy do Portu Lotniczego Szczecin Goleniów, 408 i 409 w kierunku Niemiec oraz możliwości reaktywacji przewozów kolejowych na linii kolejowej 428 w kierunku Dobrej.
Pozdrawiam
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Biurze Stowarzyszenia Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego jest Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Stowarzyszenia Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego pod adresem http://skm.szczecin.pl/index.php/informacja-rodo
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency
polishnews.pl
Port Lotniczy Wrocław oraz linie lotnicze Ryanair
zapraszają na briefing prasowy
Data: 2 września (czwartek), godz. 9.45
Miejsce: salon VIP Portu Lotniczego Wrocław
Tematem spotkania prasowego jest:
· Prezentacja nowych połączeń Ryanaira z Wrocławia oraz planów przewoźnika w Polsce
· Podsumowanie ruchu na wrocławskim lotnisku w sezonie letnim
· Przedstawienie aktualnych informacji ważnych dla podróżnych
W spotkaniu wezmą udział:
· Michał Kaczmarzyk – Prezes Buzz, linii lotniczej wchodzącej w skład grupy Ryanair
· Olga Pawlonka – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Ryanair
· Dariusz Kuś – Prezes Portu Lotniczego Wrocław
· Jarosław Sztucki – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Portu Lotniczego Wrocław
Ważne: w terminalu obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.
Uwaga: Z uwagi na konieczność przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa prosimy o zabranie dowodów tożsamości, a także przekazanie numerów PESEL potrzebnych do przepustek: Ewelina Kogut, e.kogut@airport.wroclaw.pl, +48 887 349 887. Dane prosimy wysłać najpóźniej 1 września do godz. 12.00
Parking: samochód można zostawić na parkingu A, B lub C lub VIP. Po spotkaniu przekażemy bilety wyjazdowe.
Kontakt: potwierdzenie udziału pod adresem: biuroprasowe@prexpert.com.pl
Więcej informacji: Adriana Kondratowicz, + 48 502 322 358, akondratowicz@prexpert.com.pl
Redakcja serwisu publikuje:
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od:
Izabella Lis <ilis na s.
komunikacjaplus.pl>
Data: piątek, 27 sierpnia 2021
Temat: [wydawnictwo:28539] Koleje Dolnośląskie: Podróż do Czech jeszcze łatwiejsza - informacja prasowa, 27.08.2021
Do: wydawnictwo na s.
wieczorna.pl Informacja prasowa Koleje Dolnośląskie uruchomiły internetową sprzedaż biletów na połączenia do północnych Czech. Poprzez platformę KOLEO pasażerowie mogą nie tylko skorzystać z oferty KD, ale także kilku czeskich przewoźników. Tym samym podróż do popularnych przygranicznych atrakcji turystycznych stała się jeszcze łatwiejsza. Szczegółowe informacje znajdują się w załączonych materiałach prasowych. W przypadku dodatkowych pytań - pozostaję do dyspozycji i zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam Izabella Lis PR Consultant M (...) Załączniki do pobrania: |
(...) |
--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency
polishnews.pl
Do ZDiK
Ul. Bernardynska 24 Tarnów
SKARGA
przed pozwem sądowym o bezczynność organu w sprawie zaniechania dotowania nie ekologicznego środka transportu drogowego.
Zgodnie z rozmową telefoniczną sprzed chwili- ciąg komunikacji od dworca kolejowego do rynku jest parkingiem mimo że w podobnych miastach o podobnej demografii są to deptaki i strefy piesze. Redakcja wnosi do Sądu o inny podział przestrzeni ulic miasta celem zwiększenia atrakcyjności turystycznej. List ten jest listem przedprocesowym. Na miejscu zaobserwowałem dzisiaj parking zamiast przestrzeni dla interakcji społecznej czy spaceru. Dokonano kradzieży przestrzeni ulic na szkodę turystyki i wpływów podatkowych z przemysłu turystycznego.
Pozdrawiam
Adam Fularz
Dolina Zielona 24a Zielona Góra
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od:
Adam Fularz <
Adam.Fularz@wieczorna.pl>
Data: czwartek, 16 maja 2019
Temat: Petycja do Radnych Miasta
Do:
umt@umt.tarnow.pl
do Szanowni Państwo
Radni Miasta Tarnów
Jako ekonomista zwracam się z wnioskiem - petycją o zaniechanie dotowania kosztów opłat parkingowych w mieście Tarnów.
Obecnie miasto Tarnów przypomina plac parkingowy dla osoby przybyłej zza granicy na Odrze. Polityka wielu dekad subwencjonowania motoryzacji indywidualnej sprawiła że zanikły skwery zieleni zajęte przez samochody, spacer po centrum jest już prawie zawsze spacerem po chaotycznym parkingu.
Wnoszę o podwyżkę opłaty za parkowanie samochodu w strefie płatnego parkowania do 120 PLN dziennie i do 10-15 PLN za godzinę postoju samochodu.
Proponuję stawki: 10 PLN (9,99 zgodnie z wytycznymi dot. wysokości maksymalnej opłaty) za pierwszą i czwartą godzinę parkowania, 12 złotych za drugą, 15 zł za trzecią etc.
Mieszkańców centrum miasta obejmowałaby zniżka np. 10 procent i nie więcej. Kara za parkowanie bez biletu od września 2019 r. według mojej propozycji wzrosłaby do 225 PLN zgodnie ze zmianami prawnymi umożliwiającymi zrównanie wysokości kar za brak biletu u kierowców samochodów- z karami za brak biletu u osób w tramwajach i autobusach.
Koszt całkowity miejsca parkingowego to w centrach miast kwota 80 do grubo ponad 100 tysięcy złotych wliczając przestrzeń dojazdową. Dotowanie motoryzacji indywidualnej w tej skali jest niespotykane w Europie- wskaźniki motoryzacji indywidualnej są trzecie najwyższe w skali kontynentu- po Finlandii i Włoszech. To w Polsce znajduje się Sopot który jest na czele Europy jeśli chodzi o ilość 723 samochodów na 1000 mieszkańców.
W ostatnich latach kierowcy samochodów osobowych otrzymali dodatkowo dotację od władz miasta w wysokości ok. kilkuset mln PLN wydanych na dodatkową powierzchnię dróg dla sam. osobowych na terenie miasta.
Władze miasta likwidują obecnie parki i skwery celem rozwoju polityki dotowania opłat parkingowych. Ekonomiści wolnorynkowi argumentują aby władze wycofały się z rynku motoryzacji indywidualnej i aby to wolny rynek oferował kierowcom płatne parkingi.
Z miasta emigrują osoby młode ponieważ niemal całe środki z budżetu miasta idą na osoby starsze i ich potrzeby dróg dla motoryzacji indywidualnej czy miejsc parkingowych które wg nich mają być bezpłatne. W Amsterdamie tymczasem zadecydowano o likwidacji 10 tysięcy miejsc parkingowych.
Patrząc z boku- polityka parkingowa władz miasta wydaje się być pokłosiem epoki totalitaryzmów- narodowosocjalistycznego i później komunistycznego. Na polityce władz miasta traci przemysł turystyczny a młodzi ludzie wybierają np. miasta Eur. Zachodniej z ich polityką na rzecz podnoszenia opłat parkingowych, likwidacji parkingów i likwidacji dróg samochodowych w centrum miasta.
Mieszkam przy granicy zachodniej Polski. W naszym regionie uznaniem jako miejsce przeprowadzek cieszy się Berlin gdzie liczba samochodów jest dwukrotnie mniejsza na 1000 mieszkańców. W Berlinie sztucznie zmniejszono liczbę parkingów. Opłaty parkingowe są wielokrotnie wyższe. Znalezienie jakiegokolwiek miejsca parkingowego często wymaga wielogodzinnych podróży po mieście co znakomicie utrudnia korzystanie z samochodu osobowego w terenie zurbanizowanym - co jest celem tej celowej polityki. W Berlinie w 2002 odnotowano 365 samochodów na 1000 mieszkańców, w 2009 ta liczba spadła do 318, obecnie w 2018 r. spadła do 289.
z szacunkiem
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager
RadiotelewizjiPrezes Zarządu,
Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg
http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf --
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency
polishnews.pl
Szanowni Państwo,
w związku z wchodzącą korektą rozkładu oraz towarzyszącymi jej zmianami w organizacji ruchu i utrudnieniami wprowadzone zostanie dodatkowo honorowanie biletów KM i IC oraz ŁKA. Szczegóły w załączniku.
Pozdrawiam
Jolanta Maliszewska
Biuro Rzecznika Prasowego
„Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.
Tel. 22 618 26 21/11 wew. 39, kom. 603 609 857
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
ul. Lubelska 26
03-802 Warszawa
www.mazowieckie.com.pl
Numer KRS: 0000222735, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy: 481 909 000,00 zł
NIP: 1132520369, REGON: 015876404.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
______________________
Wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy zawiadomić administratora systemu. Ta wiadomość zawiera informacje poufne i jest przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby. Jeśli nie jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, informujemy, że jej ujawnianie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w związku z treścią tej wiadomości jest surowo zabronione.
This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited.
Wczoraj po imprezie w klubie Cicha Kobieta szedłem z ul. Fabrycznej do dworca PKP około 40 minut, po całym dniu bolały mnie nogi. Brak kom. nocnej mi osobiście wczoraj bardzo doskwierał. W domu byłem ok. 2.30 rano. Nie stać mnie na codzienne taksówki, wydaję i bez tego bardzo dużo.
Adam Fularz, wydawca
---------- Forwarded message ---------
Od:
Bartosz Czerniawski <B.Czerniawski na serw. um.zielona-gora.pl>Date: czw., 26 sie 2021 o 14:09
Subject: Fwd: Skarga na likwidację komunikacji nocnej i usunięcie życia nocnego w Ziel. Górze poprzezlikwidację usług odwozu klientów pubów i barów do domów po imprezach
To: Adam na s.
wieczorna.pl <Adam na s.
wieczorna.pl>
Dzień dobry,
Odpowiadając na Pana e-mail z dnia 25.08.2021 r. dotyczący autobusowych przewozów nocnych wyjaśniam, że nocna obsługa komunikacyjna została zawieszona ze względu na problemy kadrowe miejskiej spółki (MZK). W ich wyniku czasowo zawieszone zostały kursy, z których korzysta najmniej pasażerów. MZK informuje, że od 1 września zostanie wprowadzony nowy rozkład jazdy w którym autobusy nocne zostaną przywrócone. Nocna obsługa miasta została dopasowana do aktualnych potrzeb przewozowych. Rozkład jazdy linii dziennych i nocnych obowiązujący od września jest już dostępny na stronie
www.mzk.zgora.pl.
Pozdrawiam,
Bartosz Czerniawski
Departament Prezydenta Miasta
--
do KPRM
Zgłaszam że doszło do slumsyfikacji po polskiej stronie granicy na Odrze i Nysie z powodu tego że połamano płytki parkując na chodnikach. Po stronie niemieckiej np., w Guben płytki są całe, chodniki nie są zniszczone, po stronie polskiej wygląda jak na slumsach. Chodniki są zniszczone i popękane w pajęczynę. Wnoszę o zmiany prawne wzorem RFN -odnośnie wjeżdżania samochodami na chodniki.
Pzdr
Adam Fularz
Dol. Ziel. 24a Ziel. Góra PL
do KPRM
Szanowni Państwo,
Obecnie bardzo często trzeba wymijać zaparkowane samochody ulicą. Jest to już normą że jak się idzie z dwoma torbami zakupów w obu rękach to zastawione chodniki powodują że jedyną opcją jest marsz środkiem ulicy, razem z samochodami. Gdy idę na hokej z dużą torba, zawsze muszę iść ulicą.
Wnoszę uprzejmie o zmiany prawne.
Pozdrawiam,
Adam Fularz
Dol. Zielona 24a, Ziel. Góra
--
COVID-19: Niemcy zaostrzają przepisy
Od 23 sierpnia na terenie Niemiec obowiązują nowe, zaostrzone przepisy walki z koronawirusem. Mowa o zasadzie „3G". Oznacza ona, że bez negatywnego testu, szczepienia lub certyfikatu ozdrowieńca nie wejdzie się do niektórych miejsc.
Obostrzenia weszły w życie w poniedziałek (23 sierpnia). Według zasady „3G" do niektórych zamkniętych przestrzeni publicznych dostęp mają już tylko ozdrowieńcy, zaszczepieni oraz mieszkańcy posiadający negatywny wynik testu na COVID-19. O jakich placówkach mowa? Na liście znajdują się np.: siłownie, baseny, salony fryzjerskie, hotele i restauracje. Obowiązywanie zasady „3G" zależy od statystyki zachorowalności w danej gminie, czyli ilości zachorowań na 100 tys. mieszkańców.
Skrót „3G" pochodzi od pierwszych liter słów: "geimpft, getestet, genesen" (zaszczepiony, przetestowany, ozdrowieniec). Dodajmy, że od początku pandemii koronawirusem zaraziło się w Niemczech prawie 4 mln osób.
--
wg GZ.II.0620.1.157.2021
Newsletter UMWL nr 157, Zielona Góra, 25-08-2021 r.
Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się wejściem w życie korekty rozkładu jazdy pociągów KM oraz utrudnieniami w kursowaniu pociągów (od 29.08.2021 r.), od niedzieli bilety KM będą honorowane w autobusach ZTM. Szczegóły dotyczące organizacji ruchu załączam w komunikacie.
Pozdrawiam
Jolanta Maliszewska
Biuro Rzecznika Prasowego
„Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.
Tel. 22 618 26 21/11 wew. 39, kom. 603 609 857
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
ul. Lubelska 26
03-802 Warszawa
www.mazowieckie.com.pl
Numer KRS: 0000222735, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy: 481 909 000,00 zł
NIP: 1132520369, REGON: 015876404.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
______________________
Wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy zawiadomić administratora systemu. Ta wiadomość zawiera informacje poufne i jest przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby. Jeśli nie jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, informujemy, że jej ujawnianie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w związku z treścią tej wiadomości jest surowo zabronione.
This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited.
Szanowni Państwo,
załączam informację nt. programu „Młody Podróżnik”, którego celem jest promocja korzystania z transportu kolejowego wśród młodzieży.
Pozdrawiam
Jolanta Maliszewska
Biuro Rzecznika Prasowego
„Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o.
Tel. 22 618 26 21/11 wew. 39, kom. 603 609 857
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
ul. Lubelska 26
03-802 Warszawa
www.mazowieckie.com.pl
Numer KRS: 0000222735, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy: 481 909 000,00 zł
NIP: 1132520369, REGON: 015876404.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
______________________
Wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy zawiadomić administratora systemu. Ta wiadomość zawiera informacje poufne i jest przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby. Jeśli nie jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, informujemy, że jej ujawnianie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w związku z treścią tej wiadomości jest surowo zabronione.
This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify the system manager. This message contains confidential information and is intended only for the individual named. If you are not the named addressee you should not disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system. If you are not the intended recipient you are notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited.
Redakcja serwisu publikuje list:
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od:
Izabella Lis <ilis na s.
komunikacjaplus.pl>
Data: wtorek, 24 sierpnia 2021
Temat: [wydawnictwo:28520] Koleje Dolnośląskie: Zmiany w rozkładzie jazdy Kolei Dolnośląskich - informacja prasowa, 24.08.2021
Do: wydawnictwo na s..
wieczorna.pl Informacja prasowa Od 29 sierpnia zmieni się rozkład jazdy pociągów na Dolnym Śląsku. Wprowadzone zmiany będą mieć charakter czasowy, a na wybranych odcinkach obowiązywać będzie autobusowa komunikacja zastępcza. Zmiany w rozkładzie jazdy spowodowane są pracami modernizacyjnymi, które na wybranych liniach kolejowych prowadzone są przez zarządcę infrastruktury – PKP PLK Szczegółowe informacje na temat zmian w rozkładzie jazdy znajdują się w załączonych materiałach prasowych. W przypadku dodatkowych pytań - pozostaję do dyspozycji i zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam Izabella Lis PR Consultant M ilis na s..komunikacjaplus.pl T +48 605 324 005 Załączniki do pobrania: |
(....) |
--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency
polishnews.pl