dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Czy aglomeracja wokół Olsztyna ma szansę powstać?

System sprawnej kolei podmiejskiej wokół Olsztyna, oferującej częste połączenia bezprzesiadkowe między największymi miastami wokół Olsztyna, pozwala bez większych problemów stworzyć dość prężną aglomerację. Podstawą byłyby szybkie połączenia, częściowo pomijające mniejsze stacje, ale często łączące najważniejsze miasta całej - mającej powstać- aglomeracji. 



Lp. Miasto Ludność Powierzchnia
(km²)
Kraina historyczna w obrębie Prus
1. POL Olsztyn COA.svg Olsztyn 174.775 87,89 Warmia










4. POL Ostróda COA.svg Ostróda 33.872 14,15 Mazury/Prusy Górne
5. POL Iława COA.svg Iława 33.339 21,88 Pomezania/Prusy Górne















9. POL Szczytno COA.svg Szczytno 24.371 10,26 Mazury





11. POL Działdowo COA.svg Działdowo 21.507 13,35 Mazury/ziemia lubawska

























17. POL Nidzica COA.svg Nidzica 14.212 6,86 Mazury















21. POL Nowe Miasto Lubawskie COA.svg Nowe Miasto Lubawskie 11.181 11,61 ziemia lubawska/Ziemia chełmińska
22. POL Biskupiec COA.svg Biskupiec 10.643 4,86 Warmia
23. POL Dobre Miasto COA.svg Dobre Miasto 10.583 5,00 Warmia










26. Herb Lidzbarski.svg Lidzbark 8.126 5,70 Ziemia lubawska
27. POL Olsztynek COA.svg Olsztynek 7.708 7,69 Mazury
28. POL Barczewo COA.svg Barczewo 7.277 4,58 Warmia










31. POL Reszel COA.svg Reszel 4.792 3,81 Warmia
































































































Posted by Adam Phoo on 13:17. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Czy aglomeracja wokół Olsztyna ma szansę powstać?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery