dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Stawki przewoźników kolejowych, 2006 r.


 KOLEJE MAZOWIECKIE

Praca eksploatacyjna:
13 351 547 pociągokilometrów

Dofinansowanie przez samorząd województwa mazowieckiego:
138 000 000 zł

Stawka za pociągokilometr:
10,34 zł

PRZEWOZY REGIONALNE

Praca eksploatacyjna:
63 012 054 pociągokilometrów
praca eksploatacyjna wyłącznie w ruchu regionalnym (bez finansowanych z budżetu państwa pociągów międzywojewódzkich oraz międzynarodowych)

Dofinansowanie przez samorządy województw:
491 592 500 zł

Stawka za pociągokilometr:
7,80 zł

Stawka za pociągokilometr PKP Przewozy Regionalne
w województwach: Dolnośląskie: 9,71 zł, Kujawsko-Pomorskie: 8,50 zł, Lubelskie: 8,83 zł, Łódzkie: 8,50 zł, Małopolskie: 6,51 zł, Opolskie: 6,54 zł, Podkarpackie: 8,60 zł, Podlaskie: 5,64 zł, Pomorskie: 6,83 zł,
Śląskie: 8,52 zł, Świętokrzyskie: 9,10 zł, Warmińsko-Mazurskie: 6,84 zł, Wielkopolskie: 6,92 zł, Zachodniopomorskie: 7,29 zł

 WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA

Praca eksploatacyjna:
1 110 397 pociągokilometrów

Dofinansowanie przez samorząd województwa mazowieckiego:
3 000 000 zł

Stawka za pociągokilometr:
2,70 zł

PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE

Praca eksploatacyjna:
3 692 295 pociągokilometrów

Dofinansowanie przez samorząd województwa pomorskiego:
8 530 000 zł

Stawka za pociągokilometr:
2,31 zł

Dane za 2006 r., obliczenia „Z Biegiem Szyn” na podstawie danych od przewoźników.




Posted by Adam Phoo on 01:47. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Stawki przewoźników kolejowych, 2006 r.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery