Stawki przewoźników kolejowych, 2006 r.
KOLEJE MAZOWIECKIE
Praca
eksploatacyjna:
13 351 547
pociągokilometrów
Dofinansowanie
przez samorząd województwa mazowieckiego:
138 000 000
zł
Stawka
za pociągokilometr:
10,34
zł
PRZEWOZY REGIONALNE
Praca
eksploatacyjna:
63 012
054 pociągokilometrów
praca
eksploatacyjna wyłącznie w ruchu regionalnym (bez finansowanych z
budżetu państwa pociągów międzywojewódzkich oraz
międzynarodowych)
Dofinansowanie
przez samorządy województw:
491 592
500 zł
Stawka
za pociągokilometr:
7,80
zł
Stawka
za pociągokilometr PKP Przewozy Regionalne
w
województwach:
Dolnośląskie: 9,71
zł,
Kujawsko-Pomorskie: 8,50
zł,
Lubelskie: 8,83
zł,
Łódzkie: 8,50
zł,
Małopolskie: 6,51
zł,
Opolskie: 6,54
zł,
Podkarpackie: 8,60
zł,
Podlaskie: 5,64
zł,
Pomorskie: 6,83
zł,
Śląskie:
8,52
zł,
Świętokrzyskie: 9,10
zł,
Warmińsko-Mazurskie: 6,84
zł,
Wielkopolskie: 6,92
zł,
Zachodniopomorskie: 7,29
zł
WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA
Praca
eksploatacyjna:
1 110
397 pociągokilometrów
Dofinansowanie
przez samorząd województwa mazowieckiego:
3 000
000 zł
Stawka
za pociągokilometr:
2,70
zł
PKP
SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE
Praca
eksploatacyjna:
3 692 295
pociągokilometrów
Dofinansowanie
przez samorząd województwa pomorskiego:
8 530
000 zł
Stawka
za pociągokilometr:
2,31
zł
Dane
za 2006 r., obliczenia „Z Biegiem Szyn” na podstawie danych od
przewoźników.
Posted by Adam Phoo
on 01:47.
Filed under
demonopolizacja rynku kolejowego
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0