dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytania o przystanek kolejowy Poddębice Miasto oraz o linię ŁKA do Poddębic

do UMWŁ

Szanowni Państwo,
Pytanie:o przystanek kolejowy Poddębice Miasto oraz o linię ŁKA do Poddębic

Parametry obecnej trasy z m. Łódź do Poddębic pozwalają- jak mniemam z rozkładu- na podróż z prędkością handlową poniżej 60 km na godzinę. Pokonanie 71 km w podróży powrotnej zajmuje obecnie 1 godzinę 14 minut. 

PKP PLK S.A. jakiś czas temu ogłosiły zamiar likwidacji peronów między Inowrocławiem a Zduńską Wolą motywując to brakiem zainteresowania przewoźników. To nie dziwi przy tak fatalnej infrastrukturze. Jakie są obecne plany UMWŁ w sprawie tej linii? Czy UMWŁ wystąpi do PKP PLK z pytaniami o plany PKP PLK dot. połączeń pasażerskich. Czy np. byłaby techniczna możliwość kończenia przez części składów trasy na przystanku Poddębice Miasto, jako końcowego na trasie? 

Jaki los czeka przystanek i peron z torem odstawczym bardzo przydatnym dla zmiany kierunku trasy pociągów regionalnych na dworcu kolejowym Szadek? Przecież możliwe jest trasowanie pociągów Łódź- Szadek ze zm. kierunku- Sieradz? Czy peron można przesunąć kilkaset metrów bliżej zabudowań albo dodać drugi przystanek Szadek Miasto? Czy w Poddębicach można dodać kolejny przystanek kolejowy? Opis graficzny przystanku wraz z nową ścieżką do centrum miasta dołączyłem. 

Pozdrawiam,
Adam Fularz 
Gazetalodzka,pl

Załącznik: rozkład jazdy lato 2020- wybrane przypadkowe połączenie na trasie Łódź- Poddębice

06:12

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 14,5 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:16min

Stacja 1: Łódź Kaliska

Peron III Tor 9

LAZUR PR POLREGIO sp. z o.o.15101

Stacja 2 Pabianice

Przyjazd 06:28 Odjazd 06:28

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 24,9 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:28min

Stacja 2: Pabianice

Peron II Tor 1

Stacja 3 Kolumna

Przyjazd 06:40 Odjazd 06:40

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 30,9 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:35min

Stacja 3: Kolumna


Stacja 4 Łask

Przyjazd 06:47 Odjazd 06:47

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 48,0 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:49min

Stacja 4:Łask

Komunikaty głosowe

Stacja 5 Szadek

Przyjazd 07:01 Odjazd 07:01

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 71,5 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 1h:06min

Stacja 5: Szadek

Peron II Tor 1

Stacja 6 Poddębice

Przyjazd 07:18

Powrót

Stacja 6: Poddębice

Peron II Tor 1

17:05

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 23,6 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:22min

Stacja 1:Poddębice

Peron II Tor 2

LAZUR PR POLREGIO sp. z o.o.51100

Zmiana usług
Stacja 2 Szadek

Przyjazd 17:27 Odjazd 17:28

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 40,6 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:37min

Stacja 2:Szadek

Peron II Tor 2

Stacja 3 Łask

Przyjazd 17:42 Odjazd 17:42

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 46,6 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:44min

Stacja 3:Łask

Peron II Tor 2

Stacja 4 Kolumna

Przyjazd 17:49 Odjazd 17:49

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 57,0 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 0h:57min

Stacja 4:Kolumna

Peron I Tor 2

Stacja 5 Pabianice

Przyjazd 18:02 Odjazd 18:02

liczba kilometrów od początku trasy do następnej stacji 71,5 km
czas przejazdu od początku trasy do następnej stacji 1h:14min

Stacja 5:Pabianice

Peron II Tor 2

Stacja 6 Łódź Kaliska

Przyjazd 18:19

Stacja 6:Łódź Kaliska

Peron I Tor 2--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 13:23. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytania o przystanek kolejowy Poddębice Miasto oraz o linię ŁKA do Poddębic

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery