Ruszyły loty z Bydgoszczy do Warszawy
LOT-EM Z WARSZAWY DO BYDGOSZCZY OD 27 PAŹDZIERNIKA
Warszawa, 29 października 2019 r. – LOT uruchomił bezpośrednie połączenie z Warszawy do Bydgoszczy. Od 27 października Bombardiery Q400 LOT-u będą wykonywały rejsy na tej trasie z częstotliwością 10 lotów w tygodniu.
Pasażerowie lecący z woj. kujawsko-pomorskiego uzyskali możliwość podróży nie tylko do stolicy, ale także wielu destynacji europejskich i dalekodystansowych. Ceny biletów zaczynają się już od 169 zł za rejs w dwie strony.
Uruchomienie bezpośrednich połączeń lotniczych z Warszawy do Bydgoszczy LOT ogłosił 5 września. Pierwszy samolot połączył Warszawę i Bydgoszcz wraz z początkiem sezonu zimowego - 27 października.
- To bardzo dobra wiadomość dla potencjalnych pasażerów i jednocześnie sygnał, że nasze lotnisko się liczy. Nie bez znaczenia
jest też fakt, że te połączenia z całą pewnością poprawią wynik finansowy portu – podkreśla Piotr Całbecki, Marszałek
Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Rejsy będą obsługiwane samolotami Bombardier Q400, mogącymi zabrać na pokład 78 pasażerów. Loty realizowane będą 10
razy w tygodniu według rozkładu:
LO 3991 WAW-BZG 23:00-23:50 wtorek, środa, czwartek, piątek, niedziela
LO 3992 BZG-WAW 06:00-06:50 poniedziałek, środa, czwartek, piątek, sobota
oraz
LO 3993 WAW-BZG 13:40-14:30 poniedziałek-piątek
LO 3994 BZG-WAW 15:10-16:00 poniedziałek-piątek
- Rozkład został skonstruowany w taki sposób, aby zapewnić szybką i komfortową podróż zarówno dla osób lecących biznesowo i turystycznie do Warszawy jak i dla tych, którzy chcą polecieć dalej. Zróżnicowane godziny lotów zapewniają możliwość dogodnej przesiadki na Lotnisku Chopina, na rejsy do Ameryki Północnej, Azji, Europy Zachodniej i Środkowej oraz do portów krajowych – mówi Robert Ludera, Dyrektor Biura Siatki Połączeń w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
Na trasie z Bydgoszczy do Warszawy ceny rozpoczynają się już od 169 zł w obie strony. W ofercie znajdują się też połączenia do Europy i Azji. Przykładowo połączenie z Bydgoszczy do Amsterdamu dostępne jest już od 579 zł w dwie strony, zaś z Bydgoszczy do Nur-Sułtanu dostępne jest już od 1639 zł w dwie strony.
- Powrót bezpośrednich połączeń lotniczych z Bydgoszczy do Warszawy jest realizacją celu wpisanego w wieloletni plan lotniska. Dzięki uruchomieniu lotów do Warszawy umożliwiamy naszym Pasażerom planowanie podróży do wielu europejskich miast z wylotem rano i powrotem wieczorem – mówi Tomasz Moraczewski, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Bydgoszcz S.A.
LOT intensywnie się rozwija – dzięki stale poszerzanej od początku roku ofercie połączeń, pasażerowie już dziś mogą planować podróż do nowych niezwykłych kierunków podróży, takich jak: Delhi, Pekin-Daxing czy Kolombo na Sri Lance.
- Gmina Miasta Toruń docenia sąsiedztwo Portu Lotniczego Bydgoszcz. Cieszymy się z planowanego uruchomienia bezpośredniego połączenia lotniczego Bydgoszczy z Warszawą. Rozwój portu stwarza dla Torunia szereg nowych możliwości promowania miasta oraz nawiązywania kontaktów z potencjalnymi partnerami na całym świecie. Wspieramy bydgoski Port Lotniczy i deklarujemy dalsze wsparcie, mając nadzieję na kontynuację owocnej współpracy - mówi Andrzej Rakowicz, Prezydent Miasta Torunia.
Bilety są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży, m.in. na lot.com.
treść otrzymano od:
Jakub Piotr Panek | ||||
|
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 03:39.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0