dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Odpowiedź- dlaczego UTK toleruje monopolizację na rynku kolejowym w Polsce

UTK odpowiada- dlaczego toleruje praktyki blokowania wejścia nowych podmiotów na rynek kolejowy.

----------Wiadomość z UTK ---------
Od: Rzecznik Prasowy UTK <rzecznikprasowy na serw. utk.gov.pl>
Date: pt., 4 paź 2019 o 09:10
Subject: RE: Pytanie dlaczego UTK toleruje monopolizację - rynek kolejowy
To: Adam Fularz 


Szanowny Panie Redaktorze,

 

ponownie przesyłam odpowiedź: decyzje o złomowaniu pojazdów są decyzjami biznesowymi ich właścicieli. UTK nie posiada żadnych prawnych środków oddziaływania mogących wpływać na decyzje podmiotów rynkowych w tym zakresie.

 

Z poważaniem

Wydział Prasowy
Biuro Prezesa

Urząd Transportu Kolejowego

Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
www.utk.gov.pl
(...)

 

From: Adam Fularz 
Sent: Thursday, October 3, 2019 1:51 PM
To: Rzecznik Prasowy UTK 
Subject: Pytanie dlaczego UTK toleruje monopolizację - rynek kolejowy

 

Do UTK

Szanowni Państwo.

Proszę o podpisanie odpowiedzi. Brak jest podpisu- ta odpowiedź nie ma tego elementu. 

Przeslalem Panstwu odpowiedz UOKiK w odniesieniu do Panstwa stanowiska sprzed trzech tygodni. Prosze o poprawne odpowiedzi uwzględniając ocenę UOKiK.

Pozdrawiam



W dniu środa, 2 października 2019 Rzecznik Prasowy UTK <rzecznikprasowy na serw. utk.gov.pl> napisał(a):

Szanowny Panie Redaktorze,

 

Uprzejmie informujemy, że odpowiedź na poniższy e-mail została do Pana przesłana 10 września 2019 r.

 

Z poważaniem

Wydział Prasowy
Biuro Prezesa

Urząd Transportu Kolejowego

Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
(...)

 

From: Adam Fularz 
Sent: Friday, September 27, 2019 9:13 PM
To: UTK 
Subject: Pytanie rynek kolejowy

 

Do UTK

 

Ponaglam o odniesienie się do zarzutu że UTK celowo pozwala podmiotom na tworzenie sztucznych barier dostępu na rynek przewozowy poprzez tolerowanie praktyki złomowania taboru.

 

Pozdrawiam

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Biuro prasowe <biuroprasowe na serw. uokik.gov.pl>
Data: piątek, 27 września 2019
Temat: Fwd: ODP: Pytanie rynek kolejowy
Do: adam.fularz na serw. wieczorna.pl

 

Szanowny Panie,

wydaje się, ze poruszone przez Pana sprawy nie leżą w kompetencji UOKiK. Być może właściwą instytucja w tej sprawie będzie Urząd Transportu Kolejowego.

 

Z poważaniem

Biuro Prasowe UOKiK

 

Od: Adam Fularz [mailto:adam.fularz na serw. wieczorna.pl]
Wysłano: czwartek, 12 września 2019 06:39
Do: Kancelaria UOKiK <uokik na serw. uokik.gov.pl>
Temat: Re: Pytanie rynek kolejowy

 

proszę o przesłanie odpowiedzi na pytania prasowe

W dniu wtorek, 9 października 2018 Adam Fularz <Adam.Fularz@wieczorna.pl> napisał(a):

DO UOKiK

Dlaczego w Polsce monopoliści na rynku kolejowym zwykle zlomują swój tabor zamiast sprzedać go na rynku? Jesli tabor jest sprzedawany, to jest on niezdatny i pozbawiony dokumentów, tak aby można go było tylko złomować. CO UOKiK sądzi o postulacie organizacji Allrail:

 

No scrapping. Incumbents should offer surplus 1st generation high speed trainsets for

leasing, especially when they are already authorised to operate in the same markets.

 

 

--

_______

Posted by Telewizja Opera on 02:21. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Odpowiedź- dlaczego UTK toleruje monopolizację na rynku kolejowym w Polsce

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery