dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Linia do Frankfurtu nad Odrą - wagon motorowy nr Sa 139-004

List do UMWL

Propozycja
Widząc regionalny problem chciałbym zapytać się  o możliwość złożenia Państwu propozycji o charakterze modernizacji oferty kolei w relacji do Frankfurtu nad Odrą. 

Po rozmowie z jednym z lokalnych przedsiębiorstw zajmujących się bateriami proponuję aby umieścić akumulator w pojeździe elektrycznym któryby obslugiwał relację  Wrocław  Gł. - Frankfurt nad Odrą oraz Poznań- Zbąszynek-Frankfurt nad Odrą. Pełne relacje w mojej opinii wygenerowałyby dodatkowe potoki pasażerów na trasach do Frankfurtu nad Odrą. Obecnie na tym odcinku podróżujących jest niewielu. 
 
Frankfurt nad Odrą byłby odsługiwany pojazdem elektrycznym wyposażonym w niewielki akumulator przydatny na ostatni odcinek kilku km.

Pytanie
Jeśli znalazłem chętnego przedsiębiorcę dla dokonania modyfikacji obługi linii Zielona Góra- Frankfurt (Oder) - UMWL nie mógłby zamówić usługi modyfikacji taboru- mającego niczym pociąg Bombardier Talent 3- akumulator jako opcję zasilania? Wówczas możnaby kursować w trakcji elektrycznej z Zielonej Góry do syacji Frankfur (Oder) Oderbruecke, i ostatnie 3-4 km (gdzie napięcie w sieci jest inne niż w Polsce) pokonać na akumulatorze. 

Być może UMWL zdecydowałby się przerobić na akumulatorowy- jakiś istniejący ezt będący na majątku województwa? Kilka km za stacją Rzepin w kierunku Kunowic stoi około 5 ezt w malowaniu woj. Lubuskiego. Część tabotu jest nieco zniszczona.

Czy istniejące składy elektryczne (np. ezt atarego typu lub Impulsy) mogą zostać uzupełnione o akumulator?
 Dodam że wokół Berlina kursują jakieś składy napędzane częściowo akumulatorowo (na odcinkach spalinowych).


Pojazd - wagon motorowy nr Sa 139-004


Chciałbym także zgłosić inny drobny problem bieżący. Chcę zgłosić że podczas dzisiejszej podróży z Frankfurtu nad Odrą pociągiem - wagon motorowy nr Sa 139-004 na odcinku od  Czerwieńska do Przylepu we wnętrzu pojazdu silnie mogliśmy poczuć  woń spalin tego pojazdu. 

Proponuję wyjaśnienie tej sprawy- nie wiem czy się nie pomyliłem w podanym numerze serii tego pojazdu. W środku brak było widocznego nr bocznego pojazdu. Przepisałem tylko nr seryjny typu tego pojazdu mając skąpą wiedzę. 

Pojazd wydawał się nie posiadać katalizatora spalin. Wg mojej bardzo niewielkiej wiedzy w zakresie wykrywania zmysłem węchu - spaliny bardzo śmierdziały. Wracałem akurat z konferencji prasowej o gospodarczej współpracy.

Pozdrawiam 


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Posted by Telewizja Opera on 04:54. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Linia do Frankfurtu nad Odrą - wagon motorowy nr Sa 139-004

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery