dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Petycja o szybkie połączenia SKM z Gdańska do Starogardu Gdańskiego

do Urzędu Miasta Starogard Gdański
Petycja do Pana Prezydenta
Sz. P.
Janusz Stankowiak

Szanowni Państwo, 
UM Starogard Gd. powinien zadbać o rozwój miasta jako satelity aglomeracji trójmiejskiej poprzez poświęcenie nieco czasu i energii na wynegocjowanie lepszej oferty przewozowej i włączenie miasta w sieć SKM. Nawet do Kościerzyny kursują pociągi SKM. Do Starogardu take mogą kursować pociągi SKM jeśli po drodze pominięta zostanie stacja Tczew co zdecydowanie skróci czas podróży. 

Zwracam się z petycją o całkowitą reformę oferty przewozowej kolei pasażerskiej w relacji Gdańsk Gł.- Starogard Gdański.

Proponuję reformę polegającą na wprowadzeniu bezpośrednich kursów przyspieszonych i objęcia miasta Starogard- z uwagi na fizyczną bliskość- połączeniami typu kolej miejska, SKM. Obecnie pociągi SKM docierają do Kościerzyny.

Proponuję zmiany polegające na tym że:

- czas przejazdu do Gdańska Gł. ze Starogardu wyniesie 45- 47 minut a skrót czasu zostanie osiągnięty poprzez pominięcie stacji Tczew. 

- pociągi będą kursować co 30 minut w szczycie przewozowym porannym i popołudniowym

- Pociągi do Starogardu Gd. z Gdańska pominą w przypadku 60-70 procent kursów stację Tczew i wjadą bezpośrednio istniejącymi łącznicami na linię do Gdańska Gł.

- Pociągi w relacji do Gdańska zmienią kierunek na stacji Starogard Gd. i obsłużą nowy przystanek jaki byłby zbudowany przy ul. Mickiewicza, a następnie zakończą bieg na stacji Starogard Przedmieście. Grafikę z propozycją nowego przystanku dołączono. Nowy przystanek zintensyfikuje osadnictwo i rozwój przestrzenny wschodniej części Starogardu i umożliwi bezprzesiadkową podróż do Gdańska. 

Niektóre kursy przedłużonoby do stacji Jabłowo. Proponuję 3 -4 pary połączeń dziennie przedłużone od st. Starogard Przedmieście do stacji Jabłowo, celem rozwoju osadnictwa mieszkaniowego w tym kierunku. Proponuję by tor w kierunku Jabłowa i zadanie budowy nowego przystanku przejął inny zarządca infrastruktury- Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.

- pociągi od stacji Zajączkowo Pom. pojadą do Gdańska "torami towarowymi" czyli parą torów czy dodatkowym torem dla pociągów towarowych.

- aby ominąć wąskie gardło w ruchu jakim jest dwutorowy odcinek przez stację Orunia, pociągi pojadą objazdem. Jak w czasie remontów na sieci kolejowej, wykorzystają tor do stacji Gdańsk Olszynka, gdzie na stacji Gd. Olszynka zmieniają kierunek jazdy i dopiero potem jadą przez Gdańsk Południowy do Gdańska Gł. i w kierunku Gd. Wrzeszcza.

Proszę niniejszą petycją o wystąpienie do UMWP jako organizatora usług przewozowych o zmiany organizacyjne w przebiegu trasy relacji kolejowej do Gdańska. Wnoszę o wystąpienie do PKP PLK oraz do MI o możliwość przejęcia linii kolei przez innego zarządcę i o nielikwidowanie torowiska do stacji Starogard Przedmieście i o wystąpienie do PKM S.A. w sprawie budowy nowego przystanku w Starogardzie. Uważam że przebieg linii kolei przez miasto Starogard powinien być lepiej wykorzystany poprzez budowę dodatkowych przystanków.

Pozdrawiam,
Adam Fularz

P.S.
Załączam propozycję graficzną nowego przystanku kolei w Starogardzie
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 06:17. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Petycja o szybkie połączenia SKM z Gdańska do Starogardu Gdańskiego

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery