dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytania prasowe dot . nieużywanego peronu przy pętli autobusowej na Odolanach


Redakcja serwisu otrzymała list z odpowiedziami :
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Kamil Migała <k.migala na s. skm.warszawa.pl>
Data: wtorek, 31 grudnia 2019
Temat: Pytania prasowe dot . nieużywanego peronu przy pętli autobusowej na Odolanach
Do: "Adam.Fularz wieczorna.pl" <Adam.Fularz wieczorna.pl>
DW: Biuro SKM <biuro skm.warszawa.pl>


Dzień dobry,

 

uprzejmie informuję, że Szybka Kolej Miejska nie ma obecnie w planach obsługi linii kolejowej nr 20 na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Główna Towarowa. Perony znajdujące się we wskazanych lokalizacjach nie spełniają żadnych standardów TSI PRM i są przystosowane wyłącznie do obsługi pociągów o charakterze służbowym. Ponadto, ww. odcinek linii kolejowej nr 20 jest dość intensywnie wykorzystywany przez pociągi PKP Intercity i Kolei Mazowieckich, zjeżdżające do stacji Warszawa Główna Towarowa w celu zmiany kierunku jazdy i zjazdu/wyjazdu służbowego do i ze stacji techniczno-postojowych Warszawa Olszynka Grochowska oraz Warszawa Grochów przez stację Warszawa Gdańska, co pozwala zwiększyć przepustowość na mocno zatłoczonej linii średnicowej.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, bardzo proszę o kontakt.

 

Z poważaniem

Kamil Migała

 

Rzecznik Prasowy

 

 

Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 125/127

02-017 Warszawa

 

tel.: +48 22 699 72 72

tel.kom.: +48 (. Retrieved)

 

NIP: 9512109615; REGON: 015733490; KRS: 0000206762

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS

Kapitał zakładowy: 80 50(...)

From: Adam Fularz [mailto:Adam.Fularz@wieczorna.pl]
Sent: Tuesday, December 17, 2019 8:35 AM
To: Biuro SKM
Subject: Pytania prasowe dot . nieużywanego peronu przy pętli autobusowej na Odolanach

 

 

do

Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 125/127
02-017 Warszawa

 

Szanowni Państwo, 
Opisujemy jak mimo ponad dekady działalności kolei miejskiej w Warszawie, nadal są części miasta odcięte od oferty połączeń SKM, a ich sieć przystanków SKM- jest od lat nieużywana. W dzielnicy Odolany są 4 takie przystanki. 

Czy składy SKM będą korzystać- np. na trasie do Ożarowa lub w innych relacjach- z przystanków:

- lokomotywownia Warszawa Odolany

-Warszawa Odolany

- Warszawa ul. Dźwigowa

-Warszawa Główna Towarowa?

Przystanki są obecnie nieużywane, ale używano je w czasach objazdów linii pruszkowskiej. Mogłyby te przystanki wykorzystać kursy w godzinach szczytu bądź kursy dodatkowe. Mogłaby powstać też nowa linia SKM wykorzystująca te przystanki osobowe w granicach Warszawy.  Czy przystanki te rozpatrywano w kontekście rozwoju SKM w Warszawie?

W załączeniu- mapy z lokalizacją tych przystanków. Były one dotychczas wykorzystywane jako przystanki służbowe. 

 

Pozdrawiam,


Przystanek Lokomotywownia Warszawa Odolany. 





Poczekalnia obok pętli autobusowej. Dawniej miała szyby, ławki w środku i na zewnątrz. Była też tabliczka z rozkładem jazdy. Do roku 2007 jeździł tędy pociąg służbowy (tzw. klasa) z Warszawy Głównej Osobowej (później z Warszawy Zachodniej) do Warszawy Głównej Towarowej (Odolan). 



 

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.

 

 

Adam Fularz, manager Radiotelewizji


Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623

F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl

Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

 

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 


Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

 

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

 

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

 

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

 

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

 

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf




--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 07:42. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytania prasowe dot . nieużywanego peronu przy pętli autobusowej na Odolanach

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery