dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Komunikat: Państwowe linie lotnicze polecą do Göteburga





 
LOT - Informacja prasowa
Informacja prasowa
 


LOT URUCHOMIŁ POŁĄCZENIE DO GÖTEBORGA

LOT


Warszawa, 28 sierpnia 2017 – LOT uruchamia nowe połączenie do Göteborga, czyli drugiego największego miasta w Szwecji. Tym samym polski przewoźnik wzmacnia swoją obecność w krajach skandynawskich. Od dziś rejsy na tej trasie będą wykonywane aż sześć razy w tygodniu. Jest to już 40. połączenie uruchomione przez LOT od początku 2016 r. 


Rejsy do Göteborga są wykonywane przez LOT wspólnie z Nordiką, czyli estońskim narodowym przewoźnikiem, z którym polska linia współpracuje od listopada 2015 roku. Do Göteborga rejsy odbywają się sześć razy w tygodniu na pokładach samolotów Bombardier CRJ900, a pasażerowie mają do dyspozycji trzy klasy: biznes, premium i ekonomiczną.

Otwierając połączenie do drugiego miasta w Szwecji, LOT umacnia pozycję w krajach skandynawskich, oferując pasażerom podróżującym z regionu podróżujących w celach biznesowych i turystycznych dostęp do pełnej gamy połączeń do Europy Wschodniej i Centralnej. 

Loty z Göteborga do Warszawy odbywają się codziennie z wyjątkiem niedziel według następującego rozkładu:

LO 496 GOT WAW 08:00 – 09:40

Rejsy z Warszawy do Göteborga będą wykonywane przez cały tydzień z wyłączeniem sobót w godzinach:

LO 495 WAW GOT 19:50 – 21:30

„Szwecja jest dziś najszybciej rozwijającą się gospodarką spośród wszystkich krajów skandynawskich. Analizy rynkowe wyraźnie pokazują, że w ciągu  ostatnich lat znacznie wzrósł potencjał ruchu pasażerskiego z i do tego kraju. Od dzisiaj LOT zapewni Göteborgowi najlepszą ofertę połączeń do Europy Środkowo-Wschodniej, czyniąc Warszawę węzłem przesiadkowym dla pasażerów pragnących wybrać się z zachodniej części Szwecji do  Lublany, Belgradu, Zagrzebia, Pragi, Budapesztu a także np. na Ukrainę i do Rumunii" – mówi Adrian Kubicki, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej.

Dzięki współpracy LOT-u z Nordiką pasażerowie z Göteborga zyskują także nowe połączenie ze stolicą Estonii Tallinem, które będzie realizowane sześć razy w tygodniu. Rejsy również wykonuje nowoczesny Bombardier CRJ900, ten sam, który połączy Göteborg z Warszawą.

„Göteborg to kolejny kierunek LOT-u, który otwieramy dzięki unikalnej synergii płynącej z naszej współpracy z przewoźnikiem z Estonii. Ten sam samolot, który będzie latał z Tallina do Göteborga obsłuży również połączenie do Warszawy. To z kolei przekłada się na niskie koszty operacyjne, a więc możliwość zaoferowania naszym pasażerom atrakcyjnych cen biletów" – dodaje Adrian Kubicki.

Rozwój siatki połączeń jest jednym z elementów realizacji strategii rentownego wzrostu, którą LOT wdraża od 2016 r. W tym czasie przewoźnik uruchomił najwięcej połączeń sposród wszystkich linii w Europie. Znalazły się wśród nich rejsy z Warszawy np. do Los Angeles, Newark, Seulu i Tokio oraz z Krakwa do Chicago. W maju przyszłego roku LOT planuje uruchomienie bezpośrednich lotów z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago. 

Bilety na rejsy do Göteborga są dostępne w sprzedaży we wszystkich kanałach LOT, w tym na stronie lot.com, LOT Travel, LOT Contact Center i u agentów.


 

 
Informacja prasowa



Informacja prasowa

Kontakt dla mediów:

Adrian Kubicki





 j







LOT DOSTARCZYŁ DO LOS ANGELES KAPSUŁĘ HYPERLOOP

LOT


Warszawa, 14 sierpnia 2017 r. – W luku bagażowym Dreamlinera LOT dotarły z Warszawy do stolicy Kalifornii elementy dla innowacyjnego transportu przyszłości. Polską kapsułą hyperloop zaprojektowali i zbudowali studenci Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej. Za niespełna dwa tygodnie weźmie ona udział w międzynarodowych testach, których organizatorem jest SpaceX, firma miliardera Elona Muska 

Rejsowy Boeing 787 Dreamliner z nietypowym ładunkiem w luku wyruszył z Lotniska Chopina w sobotę o godz. 11.20. Lot do stolicy Kalifornii trwał 12 godz. 20 min. Samolot wylądował w porcie lotniczym LAX o godz. 14.40 miejscowego czasu. Od 25 do 27 sierpnia kapsuła, dostarczona drogą powietrzną przez LOT, weźmie udział w międzynarodowych zawodach, których celem jest osiągnięcie jak największej prędkości na torze testowym. Dla polskich konstruktorów to będzie wyjątkowa możliwość zweryfikowania rozwiązań technologii hyperloop.

Za transport polskiego prototypu kapsuły hyperloop odpowiada LOT Cargo we współpracy z operatorem logistycznym DB Schenker. Elementy innowacyjnego napędu doleciały do Kalifornii z Polski samolotem LOT w dwóch kontenerach. Jeden z nich z racji swoich nietypowych wymiarów (430x120x140 cm) miał charakter przesyłki ponadgabarytowej (tzw. oversize).

21 sierpnia LOT przewiezie do Los Angeles członków Hyper Poland University Team, a dokładnie 15 z 25 studentów Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej zaangażowanych w ten projekt. To właśnie oni w ramach wspólnego zespołu polskich uczelni wezmą udział w naukowych eksperymentach w ramach zawodów SpaceX Hyperloop Pod Competition II w Kalifornii.

Jazdy testowe z udziałem kapsuły z Polski odbędą się w specjalnie zbudowanej stalowej rurze o długości 1,5 km i średnicy dwóch metrów. Kapsuła będzie poruszać się w rurze o obniżonym  ciśnieniu (z wykorzystaniem lewitacji magnetycznej), co pozwoli w znaczący sposób obniżyć zużycie energii.

Celem naukowej rywalizacji jest osiągnięcie jak największej prędkości. Wyniki eksperymentu zostaną wykorzystane do rozwoju technologii hyperloop, czyli superszybkiego transportu naziemnego, który w przyszłości ma umożliwić przemieszczanie się  ludzi i ładunków z prędkością ok. 1000 km/godz.

Hyper Poland University Team to jedyny naukowy zespół z Polski, który bierze udział w tej międzynarodowej rywalizacji. Oprócz studentów z Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej do eliminacji zgłosiło się w październiku ubiegłego roku ponad tysiąc zespołów z całego świata. Ostatecznie finalistami zostały grupy, które przedstawiły najlepszy projekt techniczny.

- W sumie do finału awansowały 24 zespoły badawcze: 18 ze Stanów Zjednoczonych, cztery z Europy i dwa z Azji. W budowę pierwszego polskiego prototypu kapsuły hyperloop zaangażowane były dwie uczelnie, sześć kół naukowych i 25 studentów. To dla nas wyróżnienie i sukces, że weźmiemy udział w finale zawodów SpaceX jako jedyny team z Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Paweł Radziszewski koordynator projektu Hyper Poland University Team.

LOT Cargo odpowiada za transport ładunków wykonywanych podczas regularnych rejsów z pasażerami, to lider lotniczych przewozów towarowych z Polski - z prawie 20-procentoywm udziałem w rynku. W tym roku firma planuje przewieźć  ładunki o łącznej masie 40 tys. ton.

Ro- Według danych WorldACD, w pierwszej połowie 2017 r. eksport lotniczy z Polski wzrósł o  31,5 proc. W tym samym czasie wolumeny przewozowe LOT Cargo zwiększyły się łącznie aż o 55,4 proc. Tak dobre wyniki możliwe były dzięki rozwojowi siatki połączeń, np. uruchomieniu rejsów do Los Angeles, Newark, Seulu i Tokio. Innym korzystnym czynnikiem jest też wprowadzanie do floty nowych samolotów, np. w tym roku dwóch kolejnych Dreamlinerów, których sumie mamy już osiem - podkreśla Edyta Wiland-Rogulska, dyrektor Biura Cargo i Poczty LOT. 

Rozwój floty to element realizowanej przez LOT strategii rentownego wzrostu, zgodnie z którą do 2020 roku LOT chce podwoić liczbę pasażerów, wykonywanych rejsów i posiadanych samolotów, stając się największym przewoźnikiem i liderem w Europie Środkowo-Wschodniej.


LOT DOSTARCZYŁ DO LOS ANGELES KAPSUŁĘ HYPERLOOP

LOT


Warszawa, 14 sierpnia 2017 r. – W luku bagażowym Dreamlinera LOT dotarły z Warszawy do stolicy Kalifornii elementy dla innowacyjnego transportu przyszłości. Polską kapsułą hyperloop zaprojektowali i zbudowali studenci Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej. Za niespełna dwa tygodnie weźmie ona udział w międzynarodowych testach, których organizatorem jest SpaceX, firma miliardera Elona Muska 

Rejsowy Boeing 787 Dreamliner z nietypowym ładunkiem w luku wyruszył z Lotniska Chopina w sobotę o godz. 11.20. Lot do stolicy Kalifornii trwał 12 godz. 20 min. Samolot wylądował w porcie lotniczym LAX o godz. 14.40 miejscowego czasu. Od 25 do 27 sierpnia kapsuła, dostarczona drogą powietrzną przez LOT, weźmie udział w międzynarodowych zawodach, których celem jest osiągnięcie jak największej prędkości na torze testowym. Dla polskich konstruktorów to będzie wyjątkowa możliwość zweryfikowania rozwiązań technologii hyperloop.

Za transport polskiego prototypu kapsuły hyperloop odpowiada LOT Cargo we współpracy z operatorem logistycznym DB Schenker. Elementy innowacyjnego napędu doleciały do Kalifornii z Polski samolotem LOT w dwóch kontenerach. Jeden z nich z racji swoich nietypowych wymiarów (430x120x140 cm) miał charakter przesyłki ponadgabarytowej (tzw. oversize).

21 sierpnia LOT przewiezie do Los Angeles członków Hyper Poland University Team, a dokładnie 15 z 25 studentów Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej zaangażowanych w ten projekt. To właśnie oni w ramach wspólnego zespołu polskich uczelni wezmą udział w naukowych eksperymentach w ramach zawodów SpaceX Hyperloop Pod Competition II w Kalifornii.

Jazdy testowe z udziałem kapsuły z Polski odbędą się w specjalnie zbudowanej stalowej rurze o długości 1,5 km i średnicy dwóch metrów. Kapsuła będzie poruszać się w rurze o obniżonym  ciśnieniu (z wykorzystaniem lewitacji magnetycznej), co pozwoli w znaczący sposób obniżyć zużycie energii.

Celem naukowej rywalizacji jest osiągnięcie jak największej prędkości. Wyniki eksperymentu zostaną wykorzystane do rozwoju technologii hyperloop, czyli superszybkiego transportu naziemnego, który w przyszłości ma umożliwić przemieszczanie się  ludzi i ładunków z prędkością ok. 1000 km/godz.

Hyper Poland University Team to jedyny naukowy zespół z Polski, który bierze udział w tej międzynarodowej rywalizacji. Oprócz studentów z Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej do eliminacji zgłosiło się w październiku ubiegłego roku ponad tysiąc zespołów z całego świata. Ostatecznie finalistami zostały grupy, które przedstawiły najlepszy projekt techniczny.

- W sumie do finału awansowały 24 zespoły badawcze: 18 ze Stanów Zjednoczonych, cztery z Europy i dwa z Azji. W budowę pierwszego polskiego prototypu kapsuły hyperloop zaangażowane były dwie uczelnie, sześć kół naukowych i 25 studentów. To dla nas wyróżnienie i sukces, że weźmiemy udział w finale zawodów SpaceX jako jedyny team z Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Paweł Radziszewski koordynator projektu Hyper Poland University Team.

LOT Cargo odpowiada za transport ładunków wykonywanych podczas regularnych rejsów z pasażerami, to lider lotniczych przewozów towarowych z Polski - z prawie 20-procentoywm udziałem w rynku. W tym roku firma planuje przewieźć  ładunki o łącznej masie 40 tys. ton.

Ro- Według danych WorldACD, w pierwszej połowie 2017 r. eksport lotniczy z Polski wzrósł o  31,5 proc. W tym samym czasie wolumeny przewozowe LOT Cargo zwiększyły się łącznie aż o 55,4 proc. Tak dobre wyniki możliwe były dzięki rozwojowi siatki połączeń, np. uruchomieniu rejsów do Los Angeles, Newark, Seulu i Tokio. Innym korzystnym czynnikiem jest też wprowadzanie do floty nowych samolotów, np. w tym roku dwóch kolejnych Dreamlinerów, których sumie mamy już osiem - podkreśla Edyta Wiland-Rogulska, dyrektor Biura Cargo i Poczty LOT. 

Rozwój floty to element realizowanej przez LOT strategii rentownego wzrostu, zgodnie z którą do 2020 roku LOT chce podwoić liczbę pasażerów, wykonywanych rejsów i posiadanych samolotów, stając się największym przewoźnikiem i liderem w Europie Środkowo-Wschodniej.


LOT DOSTARCZYŁ DO LOS ANGELES KAPSUŁĘ HYPERLOOP

LOT


Warszawa, 14 sierpnia 2017 r. – W luku bagażowym Dreamlinera LOT dotarły z Warszawy do stolicy Kalifornii elementy dla innowacyjnego transportu przyszłości. Polską kapsułą hyperloop zaprojektowali i zbudowali studenci Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej. Za niespełna dwa tygodnie weźmie ona udział w międzynarodowych testach, których organizatorem jest SpaceX, firma miliardera Elona Muska 

Rejsowy Boeing 787 Dreamliner z nietypowym ładunkiem w luku wyruszył z Lotniska Chopina w sobotę o godz. 11.20. Lot do stolicy Kalifornii trwał 12 godz. 20 min. Samolot wylądował w porcie lotniczym LAX o godz. 14.40 miejscowego czasu. Od 25 do 27 sierpnia kapsuła, dostarczona drogą powietrzną przez LOT, weźmie udział w międzynarodowych zawodach, których celem jest osiągnięcie jak największej prędkości na torze testowym. Dla polskich konstruktorów to będzie wyjątkowa możliwość zweryfikowania rozwiązań technologii hyperloop.

Za transport polskiego prototypu kapsuły hyperloop odpowiada LOT Cargo we współpracy z operatorem logistycznym DB Schenker. Elementy innowacyjnego napędu doleciały do Kalifornii z Polski samolotem LOT w dwóch kontenerach. Jeden z nich z racji swoich nietypowych wymiarów (430x120x140 cm) miał charakter przesyłki ponadgabarytowej (tzw. oversize).

21 sierpnia LOT przewiezie do Los Angeles członków Hyper Poland University Team, a dokładnie 15 z 25 studentów Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej zaangażowanych w ten projekt. To właśnie oni w ramach wspólnego zespołu polskich uczelni wezmą udział w naukowych eksperymentach w ramach zawodów SpaceX Hyperloop Pod Competition II w Kalifornii.

Jazdy testowe z udziałem kapsuły z Polski odbędą się w specjalnie zbudowanej stalowej rurze o długości 1,5 km i średnicy dwóch metrów. Kapsuła będzie poruszać się w rurze o obniżonym  ciśnieniu (z wykorzystaniem lewitacji magnetycznej), co pozwoli w znaczący sposób obniżyć zużycie energii.

Celem naukowej rywalizacji jest osiągnięcie jak największej prędkości. Wyniki eksperymentu zostaną wykorzystane do rozwoju technologii hyperloop, czyli superszybkiego transportu naziemnego, który w przyszłości ma umożliwić przemieszczanie się  ludzi i ładunków z prędkością ok. 1000 km/godz.

Hyper Poland University Team to jedyny naukowy zespół z Polski, który bierze udział w tej międzynarodowej rywalizacji. Oprócz studentów z Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej do eliminacji zgłosiło się w październiku ubiegłego roku ponad tysiąc zespołów z całego świata. Ostatecznie finalistami zostały grupy, które przedstawiły najlepszy projekt techniczny.

- W sumie do finału awansowały 24 zespoły badawcze: 18 ze Stanów Zjednoczonych, cztery z Europy i dwa z Azji. W budowę pierwszego polskiego prototypu kapsuły hyperloop zaangażowane były dwie uczelnie, sześć kół naukowych i 25 studentów. To dla nas wyróżnienie i sukces, że weźmiemy udział w finale zawodów SpaceX jako jedyny team z Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Paweł Radziszewski koordynator projektu Hyper Poland University Team.

LOT Cargo odpowiada za transport ładunków wykonywanych podczas regularnych rejsów z pasażerami, to lider lotniczych przewozów towarowych z Polski - z prawie 20-procentoywm udziałem w rynku. W tym roku firma planuje przewieźć  ładunki o łącznej masie 40 tys. ton.

Ro- Według danych WorldACD, w pierwszej połowie 2017 r. eksport lotniczy z Polski wzrósł o  31,5 proc. W tym samym czasie wolumeny przewozowe LOT Cargo zwiększyły się łącznie aż o 55,4 proc. Tak dobre wyniki możliwe były dzięki rozwojowi siatki połączeń, np. uruchomieniu rejsów do Los Angeles, Newark, Seulu i Tokio. Innym korzystnym czynnikiem jest też wprowadzanie do floty nowych samolotów, np. w tym roku dwóch kolejnych Dreamlinerów, których sumie mamy już osiem - podkreśla Edyta Wiland-Rogulska, dyrektor Biura Cargo i Poczty LOT. 

Rozwój floty to element realizowanej przez LOT strategii rentownego wzrostu, zgodnie z którą do 2020 roku LOT chce podwoić liczbę pasażerów, wykonywanych rejsów i posiadanych samolotów, stając się największym przewoźnikiem i liderem w Europie Środkowo-Wschodniej.


LOT DOSTARCZYŁ DO LOS ANGELES KAPSUŁĘ HYPERLOOP

LOT

 

Warszawa, 14 sierpnia 2017 r. – W luku bagażowym Dreamlinera LOT dotarły z Warszawy do stolicy Kalifornii elementy dla innowacyjnego transportu przyszłości. Polską kapsułą hyperloop zaprojektowali i zbudowali studenci Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej. Za niespełna dwa tygodnie weźmie ona udział w międzynarodowych testach, których organizatorem jest SpaceX, firma miliardera Elona Muska 

Rejsowy Boeing 787 Dreamliner z nietypowym ładunkiem w luku wyruszył z Lotniska Chopina w sobotę o godz. 11.20. Lot do stolicy Kalifornii trwał 12 godz. 20 min. Samolot wylądował w porcie lotniczym LAX o godz. 14.40 miejscowego czasu. Od 25 do 27 sierpnia kapsuła, dostarczona drogą powietrzną przez LOT, weźmie udział w międzynarodowych zawodach, których celem jest osiągnięcie jak największej prędkości na torze testowym. Dla polskich konstruktorów to będzie wyjątkowa możliwość zweryfikowania rozwiązań technologii hyperloop.

Za transport polskiego prototypu kapsuły hyperloop odpowiada LOT Cargo we współpracy z operatorem logistycznym DB Schenker. Elementy innowacyjnego napędu doleciały do Kalifornii z Polski samolotem LOT w dwóch kontenerach. Jeden z nich z racji swoich nietypowych wymiarów (430x120x140 cm) miał charakter przesyłki ponadgabarytowej (tzw. oversize).

21 sierpnia LOT przewiezie do Los Angeles członków Hyper Poland University Team, a dokładnie 15 z 25 studentów Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej zaangażowanych w ten projekt. To właśnie oni w ramach wspólnego zespołu polskich uczelni wezmą udział w naukowych eksperymentach w ramach zawodów SpaceX Hyperloop Pod Competition II w Kalifornii.

Jazdy testowe z udziałem kapsuły z Polski odbędą się w specjalnie zbudowanej stalowej rurze o długości 1,5 km i średnicy dwóch metrów. Kapsuła będzie poruszać się w rurze o obniżonym  ciśnieniu (z wykorzystaniem lewitacji magnetycznej), co pozwoli w znaczący sposób obniżyć zużycie energii.

Celem naukowej rywalizacji jest osiągnięcie jak największej prędkości. Wyniki eksperymentu zostaną wykorzystane do rozwoju technologii hyperloop, czyli superszybkiego transportu naziemnego, który w przyszłości ma umożliwić przemieszczanie się  ludzi i ładunków z prędkością ok. 1000 km/godz.

Hyper Poland University Team to jedyny naukowy zespół z Polski, który bierze udział w tej międzynarodowej rywalizacji. Oprócz studentów z Politechniki Warszawskiej i Wrocławskiej do eliminacji zgłosiło się w październiku ubiegłego roku ponad tysiąc zespołów z całego świata. Ostatecznie finalistami zostały grupy, które przedstawiły najlepszy projekt techniczny.

- W sumie do finału awansowały 24 zespoły badawcze: 18 ze Stanów Zjednoczonych, cztery z Europy i dwa z Azji. W budowę pierwszego polskiego prototypu kapsuły hyperloop zaangażowane były dwie uczelnie, sześć kół naukowych i 25 studentów. To dla nas wyróżnienie i sukces, że weźmiemy udział w finale zawodów SpaceX jako jedyny team z Europy Środkowo-Wschodniej - mówi Paweł Radziszewski koordynator projektu Hyper Poland University Team.

LOT Cargo odpowiada za transport ładunków wykonywanych podczas regularnych rejsów z pasażerami, to lider lotniczych przewozów towarowych z Polski - z prawie 20-procentoywm udziałem w rynku. W tym roku firma planuje przewieźć  ładunki o łącznej masie 40 tys. ton.

Ro- Według danych WorldACD, w pierwszej połowie 2017 r. eksport lotniczy z Polski wzrósł o  31,5 proc. W tym samym czasie wolumeny przewozowe LOT Cargo zwiększyły się łącznie aż o 55,4 proc. Tak dobre wyniki możliwe były dzięki rozwojowi siatki połączeń, np. uruchomieniu rejsów do Los Angeles, Newark, Seulu i Tokio. Innym korzystnym czynnikiem jest też wprowadzanie do floty nowych samolotów, np. w tym roku dwóch kolejnych Dreamlinerów, których sumie mamy już osiem - podkreśla Edyta Wiland-Rogulska, dyrektor Biura Cargo i Poczty LOT. 

Rozwój floty to element realizowanej przez LOT strategii rentownego wzrostu, zgodnie z którą do 2020 roku LOT chce podwoić liczbę pasażerów, wykonywanych rejsów i posiadanych samolotów, stając się największym przewoźnikiem i liderem w Europie Środkowo-Wschodniej.





--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 02:25. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Komunikat: Państwowe linie lotnicze polecą do Göteburga

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery