dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

do Wadima Tyszkiewicza: Pytanie o powody rozbiórki linii planowanej jako Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna

Do Sz. Pan 
Krzysztof Marciniec
Sekretarz Urzędu Miasta Nowa Sól

Zgodnie z dyspozycją p. Ewy Batko, która odmówiła odpowiedzi na pytania po moim wezwaniu do wypłaty odszkodowania za odmowę udzielenia odpowiedzi (oświadczyła iż ja poprzez to żądanie odszkodowania- zastraszyłem) - wypełniam jej wezwanie do kierowania wezwania do udzielenia odpowiedzi na pytanie prasowe- do Pana. Proszę o udzielenie odpowiedzi na te pytania do władz miasta Nowa Sól.

Z jakich powodów władze Nowej Soli zdecydowały się na rozbiórkę torowiska linii Kożuchów- Nowa Sól pod budowę obwodnicy i wyraziły zgodę na likwidację tejże linii kolei? Czy władze miasta są przeciwne opisanej w tekście poniżej kolei aglomeracyjnej? Z jakich powodów władze miasta Nowa Sól w osobie Wadima Tyszkiewica rozebrały linie tej kolei na jej fragmencie w granicach miasta, przerywając jej ciągłość, i z jakich powodów p. Wadim zdecydował się na likwidację węzła linii kolei w mieście dokonując likwidacji fragmentu kolei metodą faktów dokonanych pod budowę drogi? 


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Ewa Batko <rzecznik   nowasol.pl>
Data: 7 lutego 2018 13:35
Temat: Re: Pytanie o powody rozbiórki linii planowanej jako Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna
Do: Adam Fularz 


Szanowny Panie
władze Nowej Soli nie dokonują rozbiórki wspomnianego przez Pana torowiska. Bardzo proszę z pytaniami zwrócić się do Starostwa Powiatowego w Nowej Soli w temacie budowy ścieżek rowerowych.
Z pozdrowieniami
Ewa Batko


W dniu 2018-02-07 o 12:50, Adam Fularz pisze:
Pytanie do władz miasta Nowa Sól 

Z jakich powodów władze Nowej Soli zdecydowały się na rozbiórkę torowiska linii Kożuchów- Nowa Sól pod budowę obwodnicy i wyraziły zgodę na likwidację tejże linii kolei? Czy władze miasta są przeciwne opisanej w tekście poniżej kolei aglomeracyjnej? Z jakich powodów władze miasta Nowa Sól w osobie Wadima Tyszkiewica rozebrały linie tej kolei na jej fragmencie w granicach miasta, przerywając jej ciągłość, i z jakich powodów p. Wadim zdecydował się na likwidację węzła linii kolei w mieście dokonując likwidacji fragmentu kolei metodą faktów dokonanych pod budowę drogi? 


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Adam Fularz
Data: 26 listopada 2017 20:30
Temat: Fwd: [wydawnictwo:5870] Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna
Do: , Ewa Batko


Prosimy o odpowiedzi


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Adam Fularz
Data: 15 lutego 2016 12:59
Temat: Fwd: [wydawnictwo:5870] Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna
Do: nowasol nowasol.pl



do p. Wadima Tyszkiewicza

- jakie jest stanowisko władz miasta w sprawie kolei aglomeracyjnej?
- dlaczego zdemontowano fragment torowiska do Kożuchowa w czasie budowy obwodnicy?

Pozdrawiam,
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Marcin Adam Wróbel
Data: 24 października 2014 11:10
Temat: [wydawnictwo:5870] Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna
Do: wydawnictwo wieczorna.pl


Szanowni Państwo! Centrum Zrównoważonego Transportu od wielu lat czyni starania mające na celu utworzenie Zielonogórskiej Kolei Aglomeracyjnej. Pomimo wielu apeli czy promocji na konferencjach propozycja ZKA powstaje bez odzewu wśród władz regionu. Proponowany przez nas układ oprócz Linii A łączącej Sulechów z Nową Solą przez Zieloną Górę, zawiera także Linię B (Żary-Zielona Góra) oraz Linię C (Nowa Sól-Żary przez Żagań). Proponowany układ przedstawiamy na mapie w załączniku

Linia A wymaga - oprócz utworzenia ew. nowych przystanków - już "tylko" uruchomienia połączeń. Linie B i C to niezbędne wydatki z RPO na infrastrukturę kolejową - wszyscy powinniśmy naciskać na Urząd Marszałkowski w odniesieniu do rewitalizacji linii na potrzeby ZKA. Trzeba wykorzystać sprzyjające okoliczności - w niewielu regionach naszego kraju w tak bliskiej odległości znajdują się połączone liniami kolejowymi ważne ośrodki miejskie.

Liczymy na podjęcie wspólnych działań mających na celu uruchomienie Zielonogórskiej Kolei Aglomeracyjnej. Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 może być ku temu doskonałą okazją.


--
Łączę pozdrowienia! 
Marcin Adam Wróbel
Centrum Zrównoważonego Transportu


--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD
---




--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 05:17. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for do Wadima Tyszkiewicza: Pytanie o powody rozbiórki linii planowanej jako Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery