dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytanie do MI dot. polityki gospodarczej MI

Z jakiego powodu MI utrzymuje monopol w dziedzinie kolei dalekobieżnej?  Próbowałem kupić bilet na pociąg dalekobiezny online i bylo to niemożliwe.  Blad zglosilem przewoźnikowi monopoliscie ale nie odpowiedział. Na dworcu w Zielona Góra w kolejce o godz. 15 po bilety kolejowe stało ok. kilkadziesiąt do stu osób.  Tylko ok.10-15 % mogło kupić bilety bez dodatkowych opłat u konduktora na czas.

W pociągu pozajmowane były także miejsca stojące i ludzie stali już na starcie pociągu.
Ludzie klocili się o miejsce stojące nawet. Ktoś próbował zająć miejsce przy oknie gdzie stałem a potem powiedział "to już takie miejsca są pozajmowane?". 

Z jakiego powodu MI utrzymuje monopol zmuszając np. mnie do podróży od 15-tej do 22-giej w pozycji stojącej? Czy celem MI jest aby ludzie jeździli samochodami osobowymi zamiast pociągiem? Ile osób wytrzyma 7 godzin podróży na stojąco? Pociąg w dodatku się opóźnił.

Pozdrawiam

Adam Fularz

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.

Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

Posted by Telewizja Opera on 12:48. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytanie do MI dot. polityki gospodarczej MI

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery