Propozycja wspólnych kampanii społecznych Agencji Prasowych w Polsce- tematyka transport
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
PAP S.A.
Szanowni Państwo,
Zgodnie z rozmową telefoniczną z dzisiaj, przesyłam propozycje.
Proponuję wspólne uzgodnienie i ustalenie listy kampanii społecznych na lata 2018/2019;. Przesyłam pierwszą listę tych kampanii- są one pogrupowane w działy tematyczne.
W roku 2018 Agencja Prasowa Merkuriusz Polski proponuje PAP wspólne zorganizowanie takich kampanii odnośnie tematyki transportu:
- - kampanię społeczną "Pora na koleje miejskie" celem popularyzacji w Polsce idei wykorzystania sieci kolejowych do tworzenia usług wzorowanych na niemieckich systemach s-bahn. W Niemczech takich systemów jest ok. 20-tu, w Polsce generalnie jest ich brak lub są w zupełnych powijakach. Sam jedn system S-bahn w Berlinie przewozi rocznie więcej pasazerów niż wszystkie koleje w Polsce razem wzięte, w całym kraju. Poprzednim razem AP Merkuriusz Polski prowadził taką kampanię roku 2002, aż 17 lat temu. Odnisła ona niewielkie efekty (np. propagowano pomysł na system SKM w Warszawie, którego zaczątek już obecnie działa).
- - kampanię "Postawmy na rower" celem popularyzacji budowy dróg rowerowych. W Polsce udział tr. rowerowego jest ok. 10-krotnie mniejszy niż w holenderskim Groeningen.
- - kampanię społeczną przeciwdziałającą rozbiórkom linii kolei dla zinstytucjonalizowanej kradzieży złomu. W Polsce problemem jest proceder kradzieży złomu przez żyjącą z tego procederu spółkę PKP S.A., która pozyskała ok. 1 mld PLN z rozbiórki ok. 10 tys. km torowisk kolei na terenie jurysdykcji RP, a resort MI ułatwia procedcer kradzieży złomu przez tą spółkę państwową na niekorzyść mieszkańców tejże jurysdycji którym ukradziono infrastrukturę o wartości szacunkowej (mój intelligent guess na podstawie kosztów jej odtworzenia) ok. 40 000 000 000 000 PLN
- - kampanię społeczną przeciwdziałającą rozbiórkom lotnisk dla zinstytucjonalizowanej kradzieży płyt lotniskowych i gruntów lotnisk. Lotniska z pasami utwardzonymi nie są już potrzebne na prowincji Polski- spotyka je podobny los jak lokalne linie kolejowe. W Chojnej pas startowy rozdzielono na pół i jedną część sprzedano na inne cele niż lotnicze, mimo że jest to w okolicy Berlina i sporo firm dowiadywało się o możliwość użytkowania całego lotniska. W Rostkach dawne betonowe lotnisko- Flughafen Rostken- zarosło trawą i lasem. Mimo że to jest blisko Podlasia gdzie aktualnie w ogóle jest brak lotnisk z utwardzonymi pasami. W Orzyszu przy granicy rosyjskiej na środku pasa startowego rosną drzewa. Środek pasa jest od wielu lat uszkodzony. W Legnicy czy w Kołobrzegu lotniska są rozbierane dla zinstytucj. kradziezy gruntów. W Brzegu-Skarbimierzu lotnisko betonowe rozebrano. Podobne plany są w Szprotawie, Żaganiu. W Krzywej k. Bolesławca i w Stargardzie pasy startowe zabudowano mimo że w pobliu są większe miasta. Gdy jadę drogą Zielona Góra- Nowa Sól, między Niedoradzem i Otyniem stoi wielka reklama "sprzedaż płyt lotniskowych". Jak mniemam, pochodzą one z rozbiórki lokalnych lotnisk z utwardzonymi pasami na terenie woj. lubuskiego.
- - Kampanię społ. na rzecz wprowadzenia trasnportu publicznego w Polsce. W wielu regionach kraju oferta transportu zbiorowego zanikła. Wiele nawet średnich miast nie ma oferty komunikacji miejskiej. Rozkłady komunikacji regionalnej okazują się fikcją- kursy często nie są realizowane, bo przewoźnicy zbankrutowli a wywieszek nikt nie zdjął. Rozkłady jazdy w sieci Internet także często są nieaktualne. W miastach taich jak ożuchów dworce komunikacji autobusowej zlikwidowano całkiem. Ostatnio chciałem pojechać autobusem z Kożuchowa do Bolesławca i okazało się że po tym jak zlikwidowano dworzec autobusowy, brak jest w tym mieście nawet przystanku w kierunku południowym czy zachodnim, do miast Szprotawa, Bolesławiec etc.
d/w agencja prasowa NewsRm.Tv
kopie listu rozsyłam mediom branżowym
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Posted by Telewizja Opera
on 07:12.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0