dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Odpowiedź w sprawie przystanku kolejowego przy porcie lotniczym Radom


List do Radosław Witkowski, Szanowny Pan Prezydent Miasta Radom

Pisze Pan: "jednakże w chwili obecnej realizacja takiej inwestycji przez Gminę Miasta Radomia byłaby niemozliwa ze względów finansowych"- odnosząc się do zaproponowanego przywrócenia połączeń z Warszawy na lotnisko Radom.

Drogi Panie:
Pamętam absurdalną scenę.
W Krakowie także była bocznica kolei na lotnisko, także nie dochodziła do samego lotniska, ale do pobliskiej jednostki wojskowej.

Linię uruchomiono byle- jak, na łapu capu i pospiesznie. Było to działanie prowizoryczne do tego stopnia, że uruchamiając tą linię zapomniano poinformować żołnierzy na warcie w jednostce wojskowej i gdy nadjechał rano pierwszy pociąg z pasażerami - ci nie mając pozolenia, szynobusu nie wpuścili pociągu przez bramę płotu. Było to wesołą sensacją dnia w polskich mediach ponad dekadę temu.

Dziś linię w Krakowie na lotnisko- zelektryfikowano, przebudowano z jednego toru na dwa tory, przedłużono do samego terminalu.

Pan twierdzi że Pana gmina nie ma pieniędzy, lecz ja utrzymuję że uruchomienie kolei na lotnisko na zasadzie tymczasowej, prowizorycznej- jest możliwe. Nie wymaga wielkich nakładów.

Proponuję by Pana urząd podjął negocjacje z jednostka wojskową by żołnierze sami naprawili przystabnek przy lotnisku i zapewnił materiały starouzyteczne, np. stare płytki chodnikowe na ten cel. 

Proponuję tez by władze miasta w porozumieniu z jednostką wojskową zorganizowały materiały staroużyteczne np. podkłady czy szyny, i by żołnierze sami wlasnoręcznie poprawili stan swojego odcinka torowiska do lotniska. 

Pozdrawiam,
 
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 07:23. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Odpowiedź w sprawie przystanku kolejowego przy porcie lotniczym Radom

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery